Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Liker at de har tatt bort mammapermen for var så kjedelig når dem ikke kunne komme seg opp og frem som gravide og småbarnsforeldre :P og nå trengs det jo ikke når barna ikke er småbarn.

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker at de har tatt bort mammapermen for var så kjedelig når dem ikke kunne komme seg opp og frem som gravide og småbarnsforeldre :P og nå trengs det jo ikke når barna ikke er småbarn.

Men både moren og faren stikker på jobb mens babyen er alene hjemme jo...

• Nyttig 1
Skrevet

Men både moren og faren stikker på jobb mens babyen er alene hjemme jo...

Nei, barnet drar i barnehagen :)

Skrevet

Nei, barnet drar i barnehagen :)

Gjør det? Ligger bare og vræler hjemme hos meg sånn at en av foreldrene må dra hjem tidlig fra jobb...mulig det er en bug?

• Nyttig 1
Skrevet

Gjør det? Ligger bare og vræler hjemme hos meg sånn at en av foreldrene må dra hjem tidlig fra jobb...mulig det er en bug?

Rart, ja det må det være. Hos meg kommer det opp på meldingsveggen at barnet mitt dro til barnehagen :P

• Nyttig 1
Skrevet

Nå klager jeg mye her, men hvor er alle tenåringssimmene? Vært overalt med tenåringsgutten min så han kanskje kan finne seg en flørt, men han møter ingen på skolen og ingen ute :(

• Nyttig 1
Skrevet

Nå klager jeg mye her, men hvor er alle tenåringssimmene? Vært overalt med tenåringsgutten min så han kanskje kan finne seg en flørt, men han møter ingen på skolen og ingen ute :(

Jeg endte opp med å lage en ekstra sim for å ha date til tenåringen min....

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Skrevet

Jeg endte opp med å lage en ekstra sim for å ha date til tenåringen min....

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Så utrolig kjipt! Hilser på alle som går forbi huset, men nope...alle er voksne!

• Nyttig 1
Skrevet

Datteren min datet Alexander Goth, men han er ung voksen nå da :P

• Nyttig 1
Skrevet

Flere som har opplevd at en sim er sporløst forsvunnet??

Helt ut av det blå er en sim som jeg har spilt med, helt borte! Han var ung voksen og på vei til å bli sammen med en av de andre simmene mine, men siden jeg spiller på en stor familie som det har blitt en del generasjoner på, bor de i forskjellige hus og dermed bytter jeg rundt litt. Men når jeg skulle gå tilbake til en av husstandene, kunne jeg ikke finne Martin Wilson!! HVA SKJER? Jeg har sjekket forholdene og han står på ingen av dem. Han var bestis med broren sin og hadde en romanse med en blond Amy. Står heller ikke sånn skygge på han (at han er død) Han er bare BORTE!

Altså... hva skjedde? :(

• Nyttig 1
Skrevet

Hva skjer når tenåringssimmene går under dyna? Så veldig ut som sex!

Anonymous poster hash: 10047...8d0
Skrevet

Noen som det er mulig at ung voksen sim og tenåring kan bli sammen?

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg lagd en italiensk alenefar med to tvillingpar, 2 jenter og 2 gutter. Hun ene er slem og gal, en er snobb og materialistisk, ei er hippie og en er en lat festløve.

Kan bli spennende :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Flere som har opplevd at en sim er sporløst forsvunnet??

Helt ut av det blå er en sim som jeg har spilt med, helt borte! Han var ung voksen og på vei til å bli sammen med en av de andre simmene mine, men siden jeg spiller på en stor familie som det har blitt en del generasjoner på, bor de i forskjellige hus og dermed bytter jeg rundt litt. Men når jeg skulle gå tilbake til en av husstandene, kunne jeg ikke finne Martin Wilson!! HVA SKJER? Jeg har sjekket forholdene og han står på ingen av dem. Han var bestis med broren sin og hadde en romanse med en blond Amy. Står heller ikke sånn skygge på han (at han er død) Han er bare BORTE!

Altså... hva skjedde? :(

samme skjer med meg :( lette en evighet etter en kjæreste til tenåringen og hun fant endelig en tenåring som hun ble dammen med, men nå er han borte :(
Skrevet

Hva skjer når tenåringssimmene går under dyna? Så veldig ut som sex!

Anonymous poster hash: 10047...8d0

I statistikken til tenåringssimmen min, så står det at hun har hatt årnings et par ganger, så.de har nok sex,hehe. Faren kom inn på rommet mens de gjorde det :P flaut.
  • Nyttig 1
Skrevet

samme skjer med meg :( lette en evighet etter en kjæreste til tenåringen og hun fant endelig en tenåring som hun ble dammen med, men nå er han borte :(

Det er kjipt da... er det bugs eller noe?

Skrevet

Funker fortsatt motherlode?

Jepp!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan man ha romskip i hagen?? Så på reklamen på tv for sims 4 at de fløy i et slik romskip elns. Så fant jeg det i møbler også.. Kunne plassere noe sånn romskip greier i hagen :laugh:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jepp!

Så bra. Er så lenge siden jeg har spillt nå. Hva trykker man før motherlode igjen? For å få frem den linja :)
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...