Chiyo Skrevet 31. oktober 2020 #6861 Del Skrevet 31. oktober 2020 7 minutter siden, Ariana807 skrev: Haha, ja 😅😂 Kjøpte min laptop til ~15 000kr. Er mye penger, men fantastisk å ha noe som kjører spillet fint 😄 sitter å sikler på å oppgradere til en Helios 500, evt en i triton klassen. Men 20 000++ for de jeg sikler på 😬 sitter å venter på at lottorekka skal gå inn, men ikke i dag heller 😅😂 15000 er ikke så gale, jeg så prislappen 19000 når jeg googler Acer Predator Helios 300. 19000 er ganske mye for en laptop. 😮 Min MacBook Pro koster 13000, men jeg kan ikke bruke den til gaming. Jeg tror jeg kunne tenke meg en stasjonær, for å være helt ærlig. Jeg vil ha meg et gaming hjørne i huset mitt med gaming stol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. oktober 2020 #6862 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, Chiyo skrev: 15000 er ikke så gale, jeg så prislappen 19000 når jeg googler Acer Predator Helios 300. 19000 er ganske mye for en laptop. 😮 Min MacBook Pro koster 13000, men jeg kan ikke bruke den til gaming. Jeg tror jeg kunne tenke meg en stasjonær, for å være helt ærlig. Jeg vil ha meg et gaming hjørne i huset mitt med gaming stol. Jeg tror den nylig kostet mer rundt 15 000kr i en gaming-helg greie hos elkjøp. Mener at den til rundt 30 000kr lå da på rundt 25 000kr. Det kan være en ide å se deg ut et par stk og vente til black friday. Er usikker på om det blir noe «butikksalg» i år, men ser for meg at de kommer til å ha noe salg på nettet 😄 Endret 31. oktober 2020 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 2. november 2020 #6863 Del Skrevet 2. november 2020 På 31.10.2020 den 22.54, Ariana807 skrev: Haha, ja 😅😂 Kjøpte min laptop til ~15 000kr. Er mye penger, men fantastisk å ha noe som kjører spillet fint 😄 sitter å sikler på å oppgradere til en Helios 500, evt en i triton klassen. Men 20 000++ for de jeg sikler på 😬 sitter å venter på at lottorekka skal gå inn, men ikke i dag heller 😅😂 Jeg føler det blir litt sykt å kjøpe en pc til 15 000 kroner for å bare bruke til å spille Sims på 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. november 2020 #6864 Del Skrevet 2. november 2020 4 minutter siden, Nuttery skrev: Jeg føler det blir litt sykt å kjøpe en pc til 15 000 kroner for å bare bruke til å spille Sims på Spiller litt andre ting også, Jurrasic Park Evolution, Planet Zoo. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte ny laptop var The Sims 4, men jeg ønsket og en pc som ville gjøre det mulig å kunne spille andre spill som kunne være av interesse for meg. Jeg bruker heller 15 000kr på my pc, enn 15 000kr på en tur til syden med fest og «morro». (For det er absolutt ikke morro for meg og mine interesser). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 2. november 2020 #6865 Del Skrevet 2. november 2020 9 minutter siden, Ariana807 skrev: Spiller litt andre ting også, Jurrasic Park Evolution, Planet Zoo. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte ny laptop var The Sims 4, men jeg ønsket og en pc som ville gjøre det mulig å kunne spille andre spill som kunne være av interesse for meg. Jeg bruker heller 15 000kr på my pc, enn 15 000kr på en tur til syden med fest og «morro». (For det er absolutt ikke morro for meg og mine interesser). Jeg mente at det var et litt dårlig tips til meg som ønsker denne utelukkende til å spille sims på Ikke at det er et dårlig kjøp for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. november 2020 #6866 Del Skrevet 7. november 2020 Kjenner jeg faktisk gleder meg en del til pakken som kommer nå til uken 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. november 2020 #6867 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg gleder meg! Jeg gleder meg til den nye pakken, men også til oppdateringen! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6868 Del Skrevet 9. november 2020 På 7.11.2020 den 19.29, Ariana807 skrev: Kjenner jeg faktisk gleder meg en del til pakken som kommer nå til uken 😄 hvilken pakke? Anonymkode: aa653...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #6869 Del Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, Chiyo skrev: Jeg gleder meg! Jeg gleder meg til den nye pakken, men også til oppdateringen! 😄 Hvilken oppdatering? Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. november 2020 #6870 Del Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hvilken pakke? Anonymkode: aa653...214 Snowy Escape. Kommer 13 November. 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken oppdatering? Anonymkode: c0e80...572 Det kommer en oppdatering snart med plattformer som man kan heve og senke. Det gjør at man kan ha ulike level i en etasje. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. november 2020 #6871 Del Skrevet 12. november 2020 Gøy måte å bruke den nye platformfunksjonen til! På denne måten kan man stable senger i høyden. Det er ikke helt de tradisjonelle etasjesengene, men det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. november 2020 #6872 Del Skrevet 12. november 2020 Jeg var litt bekymra. Spillet lagget noe sinnsykt. Jeg hadde gledet meg til p teste ut den nye pakken ved midnatt, men tok hele morroa ut av spillet nå i kveld. Søkte litt rundt. Åpnet Nivia appen og en oppdatering installerte seg, nå lagger det nesten ikke noe. Så tror jeg bare trengte en oppdatering 🤞🏻 1 time igjen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. november 2020 #6873 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg har nå lastet ned spillet! 😄 Skal spille litt i natt siden jeg ikke må på jobb i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. november 2020 #6874 Del Skrevet 13. november 2020 59 minutter siden, Chiyo skrev: Jeg har nå lastet ned spillet! 😄 Skal spille litt i natt siden jeg ikke må på jobb i morgen. Har så vidt prøvd, har bytt klær, for trøtt til mer. Sto opp 04:00, så er på 22 våkne timer 😅 Blir å faktisk utforske pakken i morgen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. november 2020 #6875 Del Skrevet 13. november 2020 Er det noen av dere som har opplevd at spillet krasjer etter den nye oppdateringen? Jeg saver ofte nå, fordi plutselig så fryser spillet og det kommer repeterende lyd, nesten som det er "hakk i plata" og så krasjer spillet. Nylig skjedde det når simmen min var på besøk i Evergreen og det begynte å regne. Lyden av regn hengte seg opp og så krasj. Heldigvis savet jeg for ikke så lenge siden. For to dager siden lagde jeg en ny sim, hun kjøpte en tomt for å jobbe som veterinær og jeg spilte i flere timer. Jeg bestemte meg for å være smart å gjette diagnosen på en syk hund, og jeg gjettet feil... da krasjet spillet. 😮 ALT var borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6876 Del Skrevet 13. november 2020 Har noen fått prøvd pakken? Verdt pengene? Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 13. november 2020 #6877 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) 10 timer siden, Chiyo skrev: Er det noen av dere som har opplevd at spillet krasjer etter den nye oppdateringen? Jeg saver ofte nå, fordi plutselig så fryser spillet og det kommer repeterende lyd, nesten som det er "hakk i plata" og så krasjer spillet. Nylig skjedde det når simmen min var på besøk i Evergreen og det begynte å regne. Lyden av regn hengte seg opp og så krasj. Heldigvis savet jeg for ikke så lenge siden. For to dager siden lagde jeg en ny sim, hun kjøpte en tomt for å jobbe som veterinær og jeg spilte i flere timer. Jeg bestemte meg for å være smart å gjette diagnosen på en syk hund, og jeg gjettet feil... da krasjet spillet. 😮 ALT var borte. Jeg har ikke fått spille noe særlig med den nye pakken, så har ikke selv opplevd ennå 🤞🏻 (Men kanskje senere i dag). Men det er et kjent problem, håper de jobber med saken: *Der skjedde det ja. Har spilt i rundt 2 timer, og nå kresjet det. Som du sa, «hakk i plata» lyd og så kresj. Håper og tror at de jobber med saken 🤞🏻 Men oppdaget også at supersimmen min ikke lengre er «super sim», hunger, bladder ol. går nå nedover 😕 Endret 13. november 2020 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. november 2020 #6878 Del Skrevet 14. november 2020 (endret) 16 timer siden, Ariana807 skrev: *Der skjedde det ja. Har spilt i rundt 2 timer, og nå kresjet det. Som du sa, «hakk i plata» lyd og så kresj. Håper og tror at de jobber med saken 🤞🏻 Men oppdaget også at supersimmen min ikke lengre er «super sim», hunger, bladder ol. går nå nedover 😕 SimGuruNick har kommet med en midletidig løsning frem til en ny patch som kommer snart. Spillet krasjer på grunn av lyd, så du må slå av lyden før du går inn i spillet. I origin må man høyreklikke på spillet, my game properties, advanced options, og i "commander lines argument" ruten må man skrive "-nosound". Når man lagrer de instillingene, så vil ikke spillet ha lyd, men det skal ikke krasje på grunn av dette problemet. https://forums.thesims.com/en_US/discussion/983645/crashing-with-the-november-10-update Endret 14. november 2020 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. november 2020 #6879 Del Skrevet 14. november 2020 7 timer siden, Chiyo skrev: SimGuruNick har kommet med en midletidig løsning frem til en ny patch som kommer snart. Spillet krasjer på grunn av lyd, så du må slå av lyden før du går inn i spillet. I origin må man høyreklikke på spillet, my game properties, advanced options, og i "commander lines argument" ruten må man skrive "-nosound". Når man lagrer de instillingene, så vil ikke spillet ha lyd, men det skal ikke krasje på grunn av dette problemet. https://forums.thesims.com/en_US/discussion/983645/crashing-with-the-november-10-update Jeg så det akkurat. Om jeg kan få 2 timer med spill før et kresj, så tror jeg at jeg fortsetter å spille med lyd, må bare huske å lagre ofte. Men kan ha det i bakhodet om det begynner å kresje hvert 5 minutt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. november 2020 #6880 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg tror kanskje jeg har fått en teit bug i spillet. Spilte med Snowy Escape i går (heldigvis kræsjet det ikke), og da jeg dro med simmen til huset med den varmekilden for å bade, hadde hun plutselig hansker og sko i tillegg til bikinen. Jeg tenkte kanskje dette var fordi de tross alt bader ute eller noe, men simmen min fortsetter å ha de samme hanskene og skoene hver gang hun skifter til noe annet enn fritidsklær, inkludert pysjamas. Jeg prøvde å gå inn i CAS for å se om klærne var blitt lagt til antrekkene med en glitch, men det var de ikke. Kjenner dette irriterer meg... Håper det går bort til neste gang jeg skal spille, men det skjer vel neppe. På 25.10.2020 den 20.24, Chiyo skrev: Virker som EA prøver å lure folk til å kjøpe Star Wars-pakken nå. Flere har forsøkt å kjøpe My First Pet Stuff på salg, og får beskjed om at de også må kjøpe Star Wars - Journey til Batuu for å få tilgang til alt i pakken! 2:30 i videoen viser hun en video fra noen andre som prøver å kjøpe My First Pet Stuff, og så sjekker hun det selv. Jeg kommer aldri til å kjøpe Star Wars, om de så kaster det etter meg til spottpris. Det er første gang i historien at det har kommet ut en pakke som ikke inneholder noe som helst jeg har lyst på. Ofte når det kommer pakker jeg ikke er så begeistret for, inneholder de ihvertfall noen få ting som gjør at jeg vurderer å kjøpe dem på salg senere. Jeg kjøpte f.eks. strikkepakka nylig mens den var på 25%-salg bare for å få noen nye møbler, inkludert gyngestoler. Jeg er ikke interessert i verken Star Wars-verden, stygge alien-kostymer eller fæle byggeobjekter. Det er jo til og med lagt inn masse begrensninger i pakken, noe som er helt idiotisk i denne typen spill der hele poenget er å skape historier selv. Jeg har sett mange youtubefilmer om pakka, men finner absolutt ingenting som frister. Her tror jeg noen i EA har vært blendet av Disney og tanken på at Disney+Sims 4 = garantert suksess og masse penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå