AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5441 Del Skrevet 1. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spillet fungerer her, men CC er borte etter oppdateringen 😱Huset til simmene mine ser ut som et endeløst oppussingsprosjekt nå Anonymkode: b8f9a...255 Fikk løst problemet! Anonymkode: b8f9a...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 1. august 2018 #5442 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spillet fungerer her, men CC er borte etter oppdateringen 😱Huset til simmene mine ser ut som et endeløst oppussingsprosjekt nå Anonymkode: b8f9a...255 Det er bare å legge de inn igjen, det jeg måtte gjøre! Eneste som ikke funker på meg nå er road to fame moden, spillet ville ikke en gang starte, men gikk fint så fort jeg fjerna den. CC funker som før, må bare legge de inn på nytt Endret 1. august 2018 av caline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill bringebær Skrevet 2. august 2018 #5443 Del Skrevet 2. august 2018 På 1.8.2018 den 0.20, caline skrev: Noen som har problemer med at de ikke kommer seg inn på spillet etter den siste oppdateringen? Jeg får ikke åpnet spillet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. august 2018 #5444 Del Skrevet 2. august 2018 Til alle som har problemer med spillet etter oppdatering. Sa dette til ei på jobben som aldri hadde hørt om det, så deler her også i tilfelle noen ikke har fått det med seg. SimsVIP på twitter, legger alltid ut patch notes, og der står det alltid i rødt: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 2. august 2018 #5445 Del Skrevet 2. august 2018 1 time siden, Vill bringebær skrev: Jeg får ikke åpnet spillet 😕 Du må fjerne alle mods, åpne spillet og la det gå, så sette de inn igjen om du ønsker det! Jeg fikk heller ikke åpnet før jeg gjorde det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. august 2018 #5446 Del Skrevet 2. august 2018 Jeg fjerner både mods og kopierer lagrede spill, siden jeg mista alle spillene mine når Hunder og Katter kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill bringebær Skrevet 2. august 2018 #5447 Del Skrevet 2. august 2018 Måtte fjerne mods og reparere spillet for å få ett til å fungere. CC fungerer, men ikke Road to fame 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #5448 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. august 2018 #5449 Del Skrevet 2. august 2018 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ingen nyheter om neste spill? Vært stille lenge nå føles det ut som De kommer til å være stille helt til de ikke er det de har sluttet med quarterly teasers. Men til gjengjelg tror jeg vi får flere pakker som hunder og katter, de slapp nyheten og pakken kom ut kun 1 mnd etter mindre ventetid på ting, men og mer stillhet 😬 hva som er best ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #5450 Del Skrevet 2. august 2018 (endret) Ariana807 skrev (På 2.8.2018 den 17.41): De kommer til å være stille helt til de ikke er det de har sluttet med quarterly teasers. Men til gjengjelg tror jeg vi får flere pakker som hunder og katter, de slapp nyheten og pakken kom ut kun 1 mnd etter mindre ventetid på ting, men og mer stillhet 😬 hva som er best ... . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 3. august 2018 #5451 Del Skrevet 3. august 2018 10 timer siden, Vill bringebær skrev: Måtte fjerne mods og reparere spillet for å få ett til å fungere. CC fungerer, men ikke Road to fame 😕 Alle modsa og cc funka på meg, untatt road to fame her også! Spillet ville ikke en gang starte så lenge jeg hadde road to fame moden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 3. august 2018 #5452 Del Skrevet 3. august 2018 På 25.7.2018 den 16.05, Quakecry skrev: Kan du holde oss oppdatert? Var gøy å lese 😄 Har ikke fått spilt så mye siden jeg har vært bortreist, men tok en runde her om dagen. Glemte å ta bilde før helt på slutten av spillerunden, men Annabelle har blitt en ræser på å male nå, og har fått seg sitt eget galleri med én ansatt. Her er et utsnitt av galleriet hennes med noen av bildene hun har malt Tenker at neste trinn blir å finne seg en far til hennes barn 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helobaby Skrevet 6. august 2018 #5453 Del Skrevet 6. august 2018 Hvordan gjør man objekter mindre? Jeg har prøvd alt føler jeg, og finner ikke svaret noe sted... Har ikke lest igjennom hele tråden her da. Jeg har en macbook air, norsk tastatur (bruker Å til å forstørre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5454 Del Skrevet 6. august 2018 4 timer siden, helobaby skrev: Hvordan gjør man objekter mindre? Jeg har prøvd alt føler jeg, og finner ikke svaret noe sted... Har ikke lest igjennom hele tråden her da. Jeg har en macbook air, norsk tastatur (bruker Å til å forstørre). Jeg måtte endre språk på tastaturet for å få det til å virke. Anonymkode: a15cc...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #5455 Del Skrevet 6. august 2018 4 timer siden, helobaby skrev: Hvordan gjør man objekter mindre? Jeg har prøvd alt føler jeg, og finner ikke svaret noe sted... Har ikke lest igjennom hele tråden her da. Jeg har en macbook air, norsk tastatur (bruker Å til å forstørre). På PC er det den tøddel/komma-tasten rett over Å. Anonymkode: 844e8...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. august 2018 #5456 Del Skrevet 7. august 2018 10 timer siden, helobaby skrev: Hvordan gjør man objekter mindre? Jeg har prøvd alt føler jeg, og finner ikke svaret noe sted... Har ikke lest igjennom hele tråden her da. Jeg har en macbook air, norsk tastatur (bruker Å til å forstørre). Du må endre tastaturet til engelsk på Macbook hører jeg andre Macbook brukere si på Sims forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. august 2018 #5457 Del Skrevet 7. august 2018 Neeeeei!!! Betyr dette at vi må pine oss gjennom tre år til med Sims 4? Gaaaah!!! Jeg vil mye heller ha Sims 5! http://www.ign.com/articles/2018/06/20/the-sims-4-new-content-being-planned-for-next-three-years Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. august 2018 #5458 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Ardwinna skrev (På 7.8.2018 den 22.51): Neeeeei!!! Betyr dette at vi må pine oss gjennom tre år til med Sims 4? Gaaaah!!! Jeg vil mye heller ha Sims 5! http://www.ign.com/articles/2018/06/20/the-sims-4-new-content-being-planned-for-next-three-years Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. august 2018 #5459 Del Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: 3 år, seriøst?! Skuffende Hadde håpet på news om sims 5 Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. august 2018 #5460 Del Skrevet 8. august 2018 5 timer siden, Ardwinna skrev: Neeeeei!!! Betyr dette at vi må pine oss gjennom tre år til med Sims 4? Gaaaah!!! Jeg vil mye heller ha Sims 5! http://www.ign.com/articles/2018/06/20/the-sims-4-new-content-being-planned-for-next-three-years 5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: 3 år, seriøst?! Skuffende Hadde håpet på news om sims 5 Jupp, de har klart og tydelig sagt i fra om at de er langt, laaaangt fra ferdig meg The Sims 4 😕 jeg er litt både og. Er enda mye jeg ville likt å se til Sims 4. Får vi Sims 5 må man jo begynne på nytt liksom. Har akkruat endelig fått katter og hunder! 🎉Håper bare på at kanskje Universitetsliv kommer! 🤞🏻🤞🏻 Men noe MÅ jo komme ut i løpet av høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå