Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Skal laste ned nå og sjekke det ut. Er spent på hvor mye kjøp med penger kreves for å åpne viktige ting. 
Edit: lastet ned og prøvde i 10 min og avinnstallerer. Foretrekker heller sims 4 på pc. Føler det krever en ganske stor mobil, men så liker jeg ikke å spille på mobilen allikevel. Kanskje den funker på nettbrett.

Jeg liker å spille på mobilen (selv om jeg har en knøttskjerm). Syntes det virker lovende, håper bare ikke man må bruke penger for å komme videre - da ser jeg heller reklamevideoer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, Poppie skrev:

Jeg liker å spille på mobilen (selv om jeg har en knøttskjerm). Syntes det virker lovende, håper bare ikke man må bruke penger for å komme videre - da ser jeg heller reklamevideoer.

Jeg har prøvd det litt, men jeg syns det er kjedelig. Kommer liksom ikke inn i det fordi man kan ikke gjøre så mye. Man må jo bruke penger for å få de fineste tingene og sånn da. 

• Liker 1
Skrevet

Noen som kan anbefale en god pc å spille på, er det dumt å kjøpe en brukt pc? Å er det noen som har prøvd å spille det på Ipad?

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Cleopatra skrev:

Noen som kan anbefale en god pc å spille på, er det dumt å kjøpe en brukt pc? Å er det noen som har prøvd å spille det på Ipad?

Du kan ikke spille The Sims 4 på iPad. Jeg har sett noen videoer hvor folk gjør det, men jeg tror det er bare tull. De spiller av en video av noen som spiller The Sims 4 og later som. :P 
Jeg spiller The Sims 4 på en Packard Bell fra 2012. Jeg gikk til Elkjøp informerte dem om at jeg trengte en laptop til gaming, og de viste meg hva de hadde som var bra nok. :) 

Anonymkode: 10047...8d0

Skrevet

tumblr_p5f1v5YJle1sks8qho1_1280.png

Jeg prøvde meg på et gammeldags engelsk inspirert hus, jeg er ikke helt den store byggeren enda. Dette er vel 2 gangen jeg prøver noe annet enn kun en firkant med tak.

• Liker 18
Skrevet
21 minutter siden, Severus skrev:

Jeg prøvde meg på et gammeldags engelsk inspirert hus, jeg er ikke helt den store byggeren enda. Dette er vel 2 gangen jeg prøver noe annet enn kun en firkant med tak.

Så nydelig! Bra jobba :blomst:

Skrevet
På 11.3.2018 den 8.57, Severus skrev:

NYDELIG! :strix:

Skrevet

Blir så sliten av forholdet til simmene mine på The Sims Mobile. De har visst fått et av og på-forhold. En dag hater de hverandre, neste dag elsker de hverandre. Prøver å få de til å slå opp, men får det ikke til -_- 

Skrevet

LGR har anmeldt den nye pakken

• Liker 3
Skrevet

Tror dere The Sims 4 Seasons blir en expansion pack? Jeg tenker st det er noe de kan bare gi oss i en oppdatering. En expansion pack må jo ha litt content som endrer spillemåten på en måte, og hva kan man egentlig gjøre med sesonger annet enn at det regner litt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Chiyo skrev:

Tror dere The Sims 4 Seasons blir en expansion pack? Jeg tenker st det er noe de kan bare gi oss i en oppdatering. En expansion pack må jo ha litt content som endrer spillemåten på en måte, og hva kan man egentlig gjøre med sesonger annet enn at det regner litt? 

De kan legge med aktiviteter og festivaler i parker :) Alt fra snowboardrampe, påskeeggjakt, plukke blomster som i sims3, og andre typisk aktiviteter man gjør. Kommer sikkert med klær som ytterklær, regntøy, og med årstid motiver. Samme med møbler. 

Anonymkode: 0b78b...404

• Liker 3
Skrevet

Etter å ha spilt Jungeleventyr et par-tre ganger er jeg allerede lei. Dett var dett, liksom. Det er jo samme stien med noen få avstikkere der man finner noen planter, noen ytterst få skattkister og noen utgravningshauger. Og tempelet er jo det samme i hvert "eventyr", bare med litt forskjellig inventar/opplegg. Jeg synes også det er skuffende lite skatter i tempelet.

Håper det blir Sims 5 om et års tid, og da håper jeg de leverer et skikkelig bra spill som også er gøy for oss gamle sims-spillere. Jeg forventer følgende:

- Åpen verden med biler og mulighet til å utforske omgivelsene i nabolaget. Etterhvert også båter og muligheten til å bade i havet.
- Tilpasningsmuligheter i forhold til å flytte og legge til tomter i nabolagene
- Create a style med mulighet til å fikse farger og mønstre på interiør og klær, samt hår
- Litt mindre følsomme simmer (de trenger ikke bytte følelse hele fuckings tiden) og helst bort med de små melodiene som følger med hver følelse
- Gjerne tilbake til The Store ala det som fulgte med Sims 3. Jeg foretrekker glatt å kjøpe en og en ting fremfor stæsjpakker. Det er litt dyrere men jeg føler at jeg får mer valuta for pengene.

Og ikke minst: at de lytter ordentlig til spillerne uten å bli snurte.

Tror jeg fikk med alt :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Etter å ha spilt Jungeleventyr et par-tre ganger er jeg allerede lei. Dett var dett, liksom. Det er jo samme stien med noen få avstikkere der man finner noen planter, noen ytterst få skattkister og noen utgravningshauger. Og tempelet er jo det samme i hvert "eventyr", bare med litt forskjellig inventar/opplegg. Jeg synes også det er skuffende lite skatter i tempelet.

Håper det blir Sims 5 om et års tid, og da håper jeg de leverer et skikkelig bra spill som også er gøy for oss gamle sims-spillere. Jeg forventer følgende:

- Åpen verden med biler og mulighet til å utforske omgivelsene i nabolaget. Etterhvert også båter og muligheten til å bade i havet.
- Tilpasningsmuligheter i forhold til å flytte og legge til tomter i nabolagene
- Create a style med mulighet til å fikse farger og mønstre på interiør og klær, samt hår
- Litt mindre følsomme simmer (de trenger ikke bytte følelse hele fuckings tiden) og helst bort med de små melodiene som følger med hver følelse
- Gjerne tilbake til The Store ala det som fulgte med Sims 3. Jeg foretrekker glatt å kjøpe en og en ting fremfor stæsjpakker. Det er litt dyrere men jeg føler at jeg får mer valuta for pengene.

Og ikke minst: at de lytter ordentlig til spillerne uten å bli snurte.

Tror jeg fikk med alt :)

Veldig enig her :) Eneste grunnen til at jeg ikke spiller sims 3 er fordi jeg ikke takler grafikken etter å ha spilt sims 4, samt at sims 4 har masse bra utenom også selvsagt.

Anonymkode: 0b78b...404

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke The Sims 5 får åpen verden så gir jeg opp. Da blir jeg sur! :raven:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er jeg glad for at vi ikke har åpen verden (ikke like stor som i 3 ihvertfall) eller Create-A-Style, for jeg har ikke PC som kunne taklet det uansett. Samtidig skulle jeg ønske at jeg hadde samme følelse for 4 som 3, som jeg kunne bruke timer etter timer på. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor, men føler at absolutt alt i 4 er ferdiggjort etter noen timer. Jeg prøver gang på gang å spille, men går lei etter en halvtime for jeg har liksom gjort alt før. 

Mine ønsker for utvidelser, evt. 5:

• Jobber som de i 3'ern, for eksempel interiør-, oppfinner-, privatetterforsken- eller frisørkarriæren, der man faktisk gjør noe, og reiser fra plass til plass på oppdrag, og ikke bare de her dialogboksene med ting som skjer
  • Fler kjæledyr! Hester, for eksempel, og ikke bare en jævla hamster
  • Vær, og andre ting som gjør spillet litt mer realistisk
  • Universitet, og for guds skyld ikke bare slik at man sender de til timen også kommer de tilbake
  • Større verdener med FLERE TOMTER!
  • (dette er sikkert ikke like høyt ønsket av de ikke som bygger, men) flere muligheter for grunnmuren når man bygger, det irriterer meg at alt man bygger på en tomt enten må ha grunnmur eller ikke, hvis det gir mening
  • En mellomting mellom barn og tenåring, "prom" som vi hadde i 3
  • Større verdener slik at man kan reise litt rundt uten lasteskjerm og at de fjerner at man er nødt til å gå igjennom lasteskjerm for å gå inn på tomta/i leiligheta til noen! Eventuelt at de inkluderer en innstilling for å skru av/på åpen verden, eller noe.

Anonymkode: a15cc...f45

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe mer sims-stæsj før det blir mulighet for en pakke som University eller Superstar. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Poppie skrev (På 16.3.2018 den 21.35):

Jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe mer sims-stæsj før det blir mulighet for en pakke som University eller Superstar. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
På 14.3.2018 den 18.08, Severus skrev:

LGR har anmeldt den nye pakken

Dette er en stæsjpakke jeg garantert ikke kommer til å kjøpe! Det er første gang i Sims-historien at de gir ut en stæsjpakke som jeg overhodet ikke vurderer å kjøpe. Ikke om de setter ned prisen en gang. Alt dette innholdet burde de ha puttet inn i Cats & Dogs. Å gi det ut som en ekstra stæsjpakke er virkelig lavmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...