fresia Skrevet 3. mars 2017 #4341 Del Skrevet 3. mars 2017 På 17. februar 2017 den 16.34, StineMari skrev: Dere som har masse mods og andre nedlastninger.... Fungerer spillet optimalt? Jeg har aldri brukt dette tidligere, men har den siste uken lastet ned en del... Spillet fryser hele tiden, og det er umulig å spille... Tenker kanskje det kan ha noe med alle nedlasingene å gjøre? Spilte en husstand i går, hvor jeg ikke hadde nedlastet utstyr i huset, og alt fungerte fint... Bygde nytt hus og har masse nedlastbart innhold i huset, og spillet fryser hele tiden.... Må lagre og gå til hovedmeny og tilbake igjen for at det skal bli greit, men varer maks i 2 minutter før det fryser på nytt... jeg har installert massevis og bruker omtrent bare klær, hår, møbler osv. som jeg har lasta ned selv. har aldri opplevd at spillet fryser eller går treigt pga det, men kan jo likevel hende at det er derfor spillet ditt fryser? jeg vet ikke... men frustrerende da! jeg synes ikke de originale møblene osv. er noe særlig fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4342 Del Skrevet 3. mars 2017 På 9.2.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev: Til dere som interesserer dere for mods, en anbefaling fra pervoen meg. Ikke spør om hvordan, men jeg fant nylig fram til en mod som heter "Wicked Whims". Det er en eh... sex mod, som lar deg gjøre all verdens drøye ting innenfor sex, ekshibisjonisme også videre. Noe av det artigste, men også særeste og mest creepye jeg har vært borti. Plutselig ble spillet reneste orgien, og godt over 18+ i aldersgrense, for å si det sånn. Legger ved link, for de om skulle være like woohoo-fiksert som meg. Åpenbart NSFW. http://www.loverslab.com/topic/66213-sims-4-wickedwoohoo-111008-31-july-2016/ Anonymkode: 1d1ae...08e Har lastet ned, de gjemmer seg under dyna som før... Hva må jeg gjøre for å få litt mer "action"? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2017 #4343 Del Skrevet 3. mars 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lastet ned, de gjemmer seg under dyna som før... Hva må jeg gjøre for å få litt mer "action"? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Hvordan laster man ned? Noe spesielt man må gjøre? Eller er det på samme måte som når man laster ned klær osv? Trykker jeg på download, og pakker ut filene i Mods mappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4344 Del Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, Sitronmelis skrev: Hvordan laster man ned? Noe spesielt man må gjøre? Eller er det på samme måte som når man laster ned klær osv? Trykker jeg på download, og pakker ut filene i Mods mappen? Jeg har jo tydeligvis gjort det feil Anonymkode: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2017 #4345 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo tydeligvis gjort det feil Anonymkode: 5e0b9...4a3 Hvordan har du gjort det da? Vet ikke om det er riktig måte slik jeg skrev? Må man logge inn for å laste det ned på den siden? Endret 3. mars 2017 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 #4346 Del Skrevet 3. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lastet ned, de gjemmer seg under dyna som før... Hva må jeg gjøre for å få litt mer "action"? Anonymkode: 5e0b9...4a3 Du må pakke ut wickedwhims med winrar. DU må også huske å laste ned animasjoner. Jeg lagde min egen folder til det for holde styr på det. Jeg fikk det ikke til først heller, men nå? Wow.... jeg føler meg skikkelig pervo! Når du gjøre det ordentlig så vil du få en egen wickedwhims pop-up når du klikker på sengen, gulvet, stoler osv. Om du har en animasjon som gjør at simmene kan ha sex der, så vil du se wickedwhims i menyen. Det er ikke det samme som "årnings" i menyen. Du kan da velge type sex (vaginal, oral, anal osv), stilling (doggy, misjonær osv), og du får opp en exibitionary meny hvor du kan kle av simmene dine under akten. Du kan også velge instillinger, for eksempel kan du kontrollere sjansen for graviditet. Anonymkode: 10047...8d0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2017 #4347 Del Skrevet 3. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må pakke ut wickedwhims med winrar. DU må også huske å laste ned animasjoner. Jeg lagde min egen folder til det for holde styr på det. Jeg fikk det ikke til først heller, men nå? Wow.... jeg føler meg skikkelig pervo! Når du gjøre det ordentlig så vil du få en egen wickedwhims pop-up når du klikker på sengen, gulvet, stoler osv. Om du har en animasjon som gjør at simmene kan ha sex der, så vil du se wickedwhims i menyen. Det er ikke det samme som "årnings" i menyen. Du kan da velge type sex (vaginal, oral, anal osv), stilling (doggy, misjonær osv), og du får opp en exibitionary meny hvor du kan kle av simmene dine under akten. Du kan også velge instillinger, for eksempel kan du kontrollere sjansen for graviditet. Anonymkode: 10047...8d0 Har lastet ned og pakket ut i winrar. Hvor finner jeg animasjoner? Lagde du folderen i mods mappen? Eller i egen mappe i sims 4 mappen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 4. mars 2017 #4348 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) På 3.3.2017 den 23.40, AnonymBruker skrev: Du må pakke ut wickedwhims med winrar. DU må også huske å laste ned animasjoner. Jeg lagde min egen folder til det for holde styr på det. Anonymkode: 10047...8d0 Får det heller ikke til Har lastet ned selve wickedwhims og animasjoner, og slengt de inn i mods-mappa. Advarselen kommer opp i begynnelsen av spillet med alt der det skal være, men går jeg inn på en familie kommer verken det meldingsvarselet eller muligheter for wickedwhims opp noen plass.. Endret 4. mars 2017 av Lofotfrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. mars 2017 #4349 Del Skrevet 5. mars 2017 8 timer siden, Lofotfrøken skrev: Får det heller ikke til Har lastet ned selve wickedwhims og animasjoner, og slengt de inn i mods-mappa. Advarselen kommer opp i begynnelsen av spillet med alt der det skal være, men går jeg inn på en familie kommer verken det meldingsvarselet eller muligheter for wickedwhims opp noen plass.. YouTube har noen fine installeringsvideoer om du har problemer husk at Sims ikke finner moddene om de ligger begravd for dypt i mapper bla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 5. mars 2017 #4350 Del Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, Poppie skrev: YouTube har noen fine installeringsvideoer om du har problemer husk at Sims ikke finner moddene om de ligger begravd for dypt i mapper bla. Ja, jeg er klar over det Jeg har alle i bare mods-mappa, så kan ikke tenke meg det er problemet. Jeg fulgte også en youtubevideo når jeg installerte, så veit liksom ikke helt hva mer jeg kan gjøre Har prøvd å slette å installere wickedwhims flere ganger (selv begge to. Hvilken bruker dere?), men nada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4351 Del Skrevet 5. mars 2017 På 3.3.2017 den 23.57, Sitronmelis skrev: Har lastet ned og pakket ut i winrar. Hvor finner jeg animasjoner? Lagde du folderen i mods mappen? Eller i egen mappe i sims 4 mappen? Du må ha filene i mods, emn du kan lage en undermappe for å holde styr på ting. Jeg har mange mapper i mods for å separere nedlastninger i kategorier som klær, hår osv. På den måten blir det lettere å rydde opp om det er noen nedlastninger som ikke er bra. Animasjonene finner man på nettsiden man lasta ned wicked. Det er mange forskjellige brukere som har lagd sine egne. De har bilder og animasjoner så man kan se de forskjellige stillingene hver fil har før man laster ned. Jeg har ikke alle, fordi noen filer er bare for ting som jeg ikke syns er så digg. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4352 Del Skrevet 5. mars 2017 10 timer siden, Lofotfrøken skrev: Får det heller ikke til Har lastet ned selve wickedwhims og animasjoner, og slengt de inn i mods-mappa. Advarselen kommer opp i begynnelsen av spillet med alt der det skal være, men går jeg inn på en familie kommer verken det meldingsvarselet eller muligheter for wickedwhims opp noen plass.. En ting jeg glemte å si. Du må gå inn i instillinger å tillate modifikasjoner, også noe som heter "script mods allowed". Altså "enable cusom content and mods" OG "script mods allowed". Vet ikke helt hva som står på norsk. Men du skjønner sikkert hva det er om du går inn på spillinstillinger. Anonymkode: 10047...8d0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 5. mars 2017 #4353 Del Skrevet 5. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg glemte å si. Du må gå inn i instillinger å tillate modifikasjoner, også noe som heter "script mods allowed". Altså "enable cusom content and mods" OG "script mods allowed". Vet ikke helt hva som står på norsk. Men du skjønner sikkert hva det er om du går inn på spillinstillinger. Anonymkode: 10047...8d0 Gjort det også .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. mars 2017 #4354 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Funka hos meg 😊 noe så syyykt😂😂😂 følte meg skikkelig pervo Endret 5. mars 2017 av Sitronmelis 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4355 Del Skrevet 5. mars 2017 9 timer siden, Sitronmelis skrev: Funka hos meg 😊 noe så syyykt😂😂😂 følte meg skikkelig pervo Skjønner hva du mener, men jeg føler meg ikke pervo nok til å slette det! Hahah! Jeg syns spillet er gøyere nå når simmene mine kan ha sex på ordentlig. Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 6. mars 2017 #4356 Del Skrevet 6. mars 2017 Fikk bættre meg trillinger med eksen. Sims altså 😂 Har lasta ned den nye begravelses-moden til brittpinkiesims men jeg er for snill til å drepe noen Testet baby-showermodden hennes og, men den fikk spillet mitt til å henge seg opp litt, dog ikke verre enn at jeg gikk ut av husholdningen og inn igjen. Fikk ikke til å "åpne gaver" eller "lese kort" som det stod, noen andre som har fått det til? kjøpte spa-stuff og, lei av get together og dine in, men føler ikke 179 kr var verdt det. oh well, simmen min er nå straks supermodell, alenemor til 3 barn med nye "traits" og jeg gleder meg til de blir tenåringer og jeg får nye traits der og. ELSKER mods!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 6. mars 2017 #4357 Del Skrevet 6. mars 2017 Har kastet meg på bølgen igjen (foretrekker egentlig 3er'n) etter at de slapp vampyr-pakka. Digger det. :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4358 Del Skrevet 6. mars 2017 50 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Har kastet meg på bølgen igjen (foretrekker egentlig 3er'n) etter at de slapp vampyr-pakka. Digger det. :-D Har brukt idiotisk mye tid på vampyrene selv. Har for øyeblikkett en "snill" vampyr som kun får drikke fra andre som tillater det, men er ingen som vil, så måtte til slutt dyrke ett tre for å få mat...yay.. Anonymkode: 302f3...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 6. mars 2017 #4359 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har brukt idiotisk mye tid på vampyrene selv. Har for øyeblikkett en "snill" vampyr som kun får drikke fra andre som tillater det, men er ingen som vil, så måtte til slutt dyrke ett tre for å få mat...yay.. Anonymkode: 302f3...ae5 Ja, får som regel avslag selv, til tross for at det er gode venner av simmen. :/ Derfor gidder jeg ikke lenger spørre, jeg tar det jeg vil ha. Endret 6. mars 2017 av SardintrollReturns 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #4360 Del Skrevet 8. mars 2017 Lastet ned sexanimasjonene til simmene og jeg satt nå her å rødmet litt for meg selv Men morsomt at de endelig kan ha realistisk sex, nå blir det mye utroskap i byen min Anonymkode: 38a72...33a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå