Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes bare det virker veldig avgrenset når det kommer til bygging og at man ikke kan bygge egne bygninger og plassere de ut i spillet. Ei heller lage leilighetsbygninger i andre "byer".

Igjen, så virker dette som om fokuset er på det sosiale simmer imellom, og ikke så mye av det JEG satt pris på med tidligere utgaver av the sims.

Men det er tidlig enda, kanskje pakken er bedre enn jeg mistenker.

Anonymkode: deba3...045

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hvis det bare er vegger, vindu, dører og sånn man ikke kan endre så er det greit. Sånn var det jo i sims 2 og 3 også. Men om man ikke kan endre gulvbelegg, tapet, møbler o.l., da er det ikke noe gøy.

Utifra den siste videoen som ble lagt ut her, så skal du kunne fjerne alt i toppetasjen hvert fall. Så da går jeg utfra at man kan endre det meste i de andre leilighetene også.

Anonymkode: b5e7c...377

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utifra den siste videoen som ble lagt ut her, så skal du kunne fjerne alt i toppetasjen hvert fall. Så da går jeg utfra at man kan endre det meste i de andre leilighetene også.

Anonymkode: b5e7c...377

Hvis man kan det blir jeg virkelig positivt overrasket :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Ardwinna skrev (På 21.9.2016 den 21.35):

Hvis det bare er vegger, vindu, dører og sånn man ikke kan endre så er det greit. Sånn var det jo i sims 2 og 3 også. Men om man ikke kan endre gulvbelegg, tapet, møbler o.l., da er det ikke noe gøy.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
Den 20.9.2016 at 22.06, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig spent hvorvidt vi kan ha flere simmer i samme bygning. Vil det kun være én aktiv leilighet per lot? Håper ikke det. Jeg ønsker å kunne velge hvilke husstander jeg ønsker å spille i samme bygg. Men, er det for mye å håpe på?

Anonymkode: 48a89...de1

47 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gulvbelegg, tapet og møbler. DET hadde jeg ikke tenkt på en gang. Det er da en selvfølge at man skal få møblere og "male" som man selv vil. Men det å rive ned vegger og sette opp nye, det er en selvfølge at man ikke får. Men slik som jeg forsto det så er det toppleilighetene man får lov til å gjøre det... 

http://simsvip.com/2016/09/21/sims-4-city-living-simgurueugi-explains-apartment-limitations/

Det ser ut som at toppleilighetene kan endres akkurat som man vil, inkludert gjøre om til f.eks. restaurant :) De andre leilighetene er begrenset som i sims 3 til at man kan endre interiøret (tapet, gulvbelegg, møbler, pynt) men ikke veggene rundt med dører og vinduer. Greit nok men jeg er enig med kommentarene under at det virker litt slapt av EA å ikke gidde å "frigjøre" leilighetene når de innrømmer at modder sikkert kan klare å gjøre det senere siden leilighetene er objekter. Det hadde vært utrolig gøy om de hadde laget høye bygninger som gikk an å plassere ut i alle nabolag, og som hadde en slags tomt oppå med 2-4 småtomter på som man kunne ha bygd egendesignede leiligheter på. Men det ble altså ikke sånn.

Så langt er jeg optimistisk men jeg tror jeg venter litt med å kjøpe til jeg har sett reviews på Youtube.

Endret av Ardwinna
Skrevet

Jeg spiller sims først og fremst pga byggingen. Hvis jeg ikke får muligheten til å bygge egne leiligheter, så gidder jeg ikke kjøpe pakken. Det var det eneste jeg faktisk ønsket meg. Way to go EA.

Anonymkode: 48a89...de1

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg kommer til å spille i "fattig leilighet", eller "Low rent" som de kaller det. Men spørs om det går. Liker å ha fattige simmer som skal bli rike uten juks. 

Hvor lang tid tar det normalt å bli rik? Tar jo en evighet å få en høy stilling på jobb.

Anonymkode: ed70d...822

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tar det normalt å bli rik? Tar jo en evighet å få en høy stilling på jobb.

Det går faktisk fort! Jeg starta med en sim igår med 0penger. Jobba masse og gjorde de daglige arbeidsoppgavene. Blir da forfremmet etter 3-4 arbeidsdager osvosv. Lønner seg å jobbe innen grunderjobben

Anonymkode: feefe...087

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.9.2016 den 21.12):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har aldri kommet så langt, for jeg gir opp. Spillet er for kjedelig :skratte:
Der er nesten umulig å gå opp i stilling, uten juksekoder. sykt frustrerende. 
Brukte å spille på den måten mye i sims 3. Det var morsomt i sims 3. 

Ja, enig der. Sims 3 er mye gøyere. Though er jo ingenting som stopper deg fra å spille sims 3 :P Jeg savner årstider sykt, det er koselig når det er snø. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.9.2016 den 21.35):

Ja, enig der. Sims 3 er mye gøyere. Though er jo ingenting som stopper deg fra å spille sims 3 :P Jeg savner årstider sykt, det er koselig når det er snø. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har aldri kommet så langt, for jeg gir opp. Spillet er for kjedelig :skratte:
Der er nesten umulig å gå opp i stilling, uten juksekoder. sykt frustrerende. 
Brukte å spille på den måten mye i sims 3. Det var morsomt i sims 3. 

Det er bare tull, da må du ha gjort noe feil. Det er fullt mulig å bli forfremmet, men du må passe på å møte de daglige kravene. Men om du kjeder deg, forstår jeg godt at du synes det tar for langt tid. :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
sol87 skrev (På 23.9.2016 den 0.47):

Det er bare tull, da må du ha gjort noe feil. Det er fullt mulig å bli forfremmet, men du må passe på å møte de daglige kravene. Men om du kjeder deg, forstår jeg godt at du synes det tar for langt tid. :)

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
48 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg fullfører kravene. Men så går simmen på jobb med alt på topp. BOM simmen må på do og tisser på seg, og rekker akkurat å ikke få forfremmelse. Det skjer ofte slike ting, hvor simmen da ikke får noe stor fremgang. 

Åja, da er du bare dårlig til å spille sims. :P 

• Liker 4
Skrevet

Har dere noen tips til hvordan få en vellykket resturant? :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
sol87 skrev (På 23.9.2016 den 1.40):

Åja, da er du bare dårlig til å spille sims. :P 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det går greit hvis jeg spiller med én sim. Men skal jeg spille med en familie så er det vanskelig. 

Ja, det er sant, det blir mer stress med en gang man har en stor familie. Du vet at du kan kjøpe belønninger for sånne "lykkepoeng" (de heter vel ikke det) som gjør ting lettere. Et eksempel er en belønning som gjør at simmen aldri må tisse f.eks. 

• Nyttig 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
sol87 skrev (På 23.9.2016 den 15.35):

Ja, det er sant, det blir mer stress med en gang man har en stor familie. Du vet at du kan kjøpe belønninger for sånne "lykkepoeng" (de heter vel ikke det) som gjør ting lettere. Et eksempel er en belønning som gjør at simmen aldri må tisse f.eks. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

vet, men tar en evighet å få alle, når du samtidig må fullføre dagens mål, passe på at simmen ikke er sulten, må på do, skitten eller trøtt når h*n skal på jobb. 

I sims 4 så kan du ikke spille normalt uten juksekoder. 
Du kan ikke ha et liv, samtidig som at du jobber. 
Den beste måten å tjene masse penger på er å skrive bøker. Men uten koder så tar det litt tid. Med koder går det ganske fort å tjene opp en god sum med penger.

Det å spille uten koder, normal livslengde, det er ekstremt vanskelig i sims 4. 
Du må da nesten ha en person som bare sitter der å skriver bøker. Dag inn og dag ut. Det er ikke morsomt, man vil jo spille realistisk, sims er jo laget for å være realistisk. 

Du kan også tjene en del penger på å male. Jeg er forresten ikke enig med deg at det ikke er gøy, men så er jo spill en subjektiv opplevelse. Må legge til at jeg også liker Sims 3 best, men at det kjører dårlig på min gamle pc.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...