AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3561 Del Skrevet 21. juni 2016 Den 13.6.2016 at 22.21, Chiyo skrev: Noen som har problemet etter den nye oppdateringen? Tre ting jeg har hatt problem med. 1) Selge planter som jeg har høstet. Lenge fikk jeg ikke selge romvesen plantene mine (og det er de som tjener mest), men nå går det... MEN jeg får ikke solgt bjørnebær. Jeg kan bare spise de eller så de. 2) Når lege simmen min skal undersøke pasienter forsvinner de fra legebenken HVER gang jeg har gjort en undersøkelse. Altså må jeg gjøre en undersøkelse, og be dem sitte seg ned igjen for å gjøre en ny undersøkelse. Det gjør det litt vanskelig fordi de viser ikke symptomer like ofte om de ikke sitter der de er. 3) Mange av mine simmer som var unge voksne har blitt voksne aaaaalt for fort. Jeg har nettopp gjort en sim til ung voksen, slik at hun kunne gifte seg med en annen, og nå har hun bursdag bare noen dager etter på. Det må være noe galt med spillet fordi det gjør mange simmer eldre når det ikke er deres tid. Noe de har til felles er at de er gravide. Så jeg lurer på om spillet gjør gravide kvinner eldre på grunn av en feil. Veldig frustrerende! Ahh, har akkurat samme problem med pasientene mine!! Er så slitsomt å må be de om å sette seg for hver gang.. Anonymkode: b90ca...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LolitaGirl Skrevet 21. juni 2016 #3562 Del Skrevet 21. juni 2016 Et spørsmål til dere med jobbpakken: Når man jobber innen legekarrieren, hvordan blir jeg god på å gi pasientene mine riktig behandling? Er så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. juni 2016 #3563 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Hvis noen ikke har kjøpt På Jobben eller Ute med gjengen enda fordi de ikke gidder å betale over 300 kr, så er spillene nå på salg hos Origin til 159,50 Jeg så filmen til stæsjpakken som kommer om ei uke (Barnestæsj) og tror nok ikke den blir kjøpt her i gården med det første. Siden jeg sjeldent spiller med barn er jeg nok veldig utenfor målgruppa. Men er litt spent på konseptet med skyggedemoner som ungene kan samle på. Monster under senga er jo også litt schtilig da. Endret 21. juni 2016 av Ardwinna Opprydning i irriterende bruk av unødvendige ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. juni 2016 #3564 Del Skrevet 21. juni 2016 Irriterende når simmen sitter og venter på serveringsdamen i all evighet, og så oppdager jeg at hun på ett eller annet vis har gått inn på herredoen og ikke kommer seg ut igjen... Simmen min holdt på å tisse seg ut og sulte ihjel mens hun ventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 21. juni 2016 #3565 Del Skrevet 21. juni 2016 Og når simmene vil få ein anbefaling, men dei reiser seg opp frå stolen, så eg ikkje får anbefalt dei noko. Og når dei faktisk sett seg ned att, så kjem eg bort og då har dei bestemt seg for kva dei vil bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. juni 2016 #3566 Del Skrevet 22. juni 2016 11 timer siden, Ardwinna skrev: Hvis noen ikke har kjøpt På Jobben eller Ute med gjengen enda fordi de ikke gidder å betale over 300 kr, så er spillene nå på salg hos Origin til 159,50 Jeg så filmen til stæsjpakken som kommer om ei uke (Barnestæsj) og tror nok ikke den blir kjøpt her i gården med det første. Siden jeg sjeldent spiller med barn er jeg nok veldig utenfor målgruppa. Men er litt spent på konseptet med skyggedemoner som ungene kan samle på. Monster under senga er jo også litt schtilig da. Sims4 trenger desperat mer ting som barna kan gjøre... Men jeg er virkelig ikke interessert i å kjøpe disse stæsjpakkene som de utgir hele tiden... Jeg vil hs innholdsrike utvidelser istedet! Vet at jeg har sagt det 100 ganger nå. Jeg liker mindre og mindre hva sims har blitt og har avinstallert sims4... Reinstallerer om det kommer noe ordentlig bra. Må si igjen at jeg likte veldig godt oppdateringa der man kan lage transpersoner osv. Men det er ikke nok til å få meg til å ville spille igjen... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. juni 2016 #3567 Del Skrevet 22. juni 2016 Den 21. juni 2016 at 12.50, Shinigami skrev: Synes at stygg til pen challenge i sims 4 var alfor lett,hehe. Pene gener dominerer visst i sims4 Er mer utfordende i sims 3. Virkelig? Jeg parer ofte folk som er helt like (forskjellig kjønn da) slik at de blir pen. Parer aldri med simmer som er i spillet eller andre fordi de blir drit stygg! Jeg er shallow når det kommer til simmene mine. Hahaha. Om jeg vil ha nye simmer så finner jeg ulike pene simmer og parer dem i CAS til jeg er fornøyd med resultatet. Og så sletter jeg sen som er stygg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. juni 2016 #3568 Del Skrevet 22. juni 2016 16 timer siden, LolitaGirl skrev: Et spørsmål til dere med jobbpakken: Når man jobber innen legekarrieren, hvordan blir jeg god på å gi pasientene mine riktig behandling? Er så vanskelig.. Du må se på symptomene deres. Stjerner i blikket og oppblåst hode er veldig lett og finne ut av. Men det blir vanskeligere jo lengre opp o karrierestigen du kommer. Jeg feiloppererte den samme simmen to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. juni 2016 #3569 Del Skrevet 22. juni 2016 Sykdom symptomer finner man her: http://www.carls-sims-4-guide.com/careers/gettowork/doctor/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. juni 2016 #3570 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg skal kjøpe kun pga den skjorta med galaxy cat på, å alle barnetingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 22. juni 2016 #3571 Del Skrevet 22. juni 2016 59 minutter siden, Severus skrev: Jeg skal kjøpe kun pga den skjorta med galaxy cat på, å alle barnetingene. Jeg liker faktisk at det er flere ting til barna, flere senger osv. Syns det er litt tamt fra før. Kommer nok til å kjøpe denne pakken, faktisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 24. juni 2016 #3572 Del Skrevet 24. juni 2016 Origin påstår at jeg er i "Frakoblet modus" og nekter å avsluttes. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 24. juni 2016 #3573 Del Skrevet 24. juni 2016 (endret) Det er dritt at Origin kreves for at spillet skal åpnes.. ;-( Det er sikkert fordi EA overvåker oss. Mener å ha lest at de gjør det for å vite hva spillerne driver med og om vi vender oss mot konkurrenter.. De vil også hindre videresalg av spill. Kast heller spillet, enn å selge det videre så du får penger til å kjøpe nye spill! Endret 28. juni 2016 av Lousina-Mallett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 #3574 Del Skrevet 24. juni 2016 4 minutter siden, Lousina-Mallett skrev: Det er dritt at Origin kreves for at spillet skal åpnes.. ;-( Det er sikkert fordi EA overvåker oss. Mener å ha lest at de gjør det for å vite hva spillerne driver med og om vi vender oss mot konkurrenter.. Har du spillet på skrivebord eller bare på Origin? Om du har på skrivebord kan du trykke på egenskaper, og kjør som administrator. Anonymkode: 4144c...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 24. juni 2016 #3575 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg har Macbook, så den ligger i dock´en nederst på skrivebordet Takk for tips, jeg skal prøve det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 25. juni 2016 #3576 Del Skrevet 25. juni 2016 Hvilke challenges gjør dere utover denne stygg-til-pen challengen? Hva/hvilke har dere gjort tidligere? Så en "prison challenge" på YouTube, haha, alt folk finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3577 Del Skrevet 27. juni 2016 Hjelp!!! Hvor finner jeg oppfinelsesmaskinen og momentkonservatoren??? Har to oppgaver med dem, men finner de ikke på jobben min :-( Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 27. juni 2016 #3578 Del Skrevet 27. juni 2016 Begynte å spille litt igjen i går og siden har jeg bygd et hus og et stort bibliotek. Syns resultatet ble kult. Jobber med bygge en hel by fra bunn og har så langt fire boliger, klesbutikk, bakeri, treningssenter/svømmehall, elektonikkbutikk ala Apple og nå bibliotek. Hva driver dere med i sims fortiden da? Foretrekker dere å bygge eller spille livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie-T Skrevet 27. juni 2016 #3579 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Skulle logge inn på origin for noen timer siden, og da fikk jeg bare opp feil passord så gikk innpå e-mailen min og da hadde jeg fått e-post fra origin " Passordet på Origin-kontoen din ble nylig tilbakestilt, etter at en vanlig systemanalyse indikerte at brukernavnet og passordet ditt kan ha blitt utsatt for mistenkelig aktivitet. Vi har i øyeblikket ingen grunn til å tro at den mistenkelige aktiviteten er et resultat av uautorisert tilgang til EAs database. I stedet kan slik aktivitet være relatert til phishing, bruk av svake passord, pålogging fra delte tilkoblinger eller til og med bruk av samme passord på flere nettsteder. Vi beklager eventuelle ulemper dette kan føre til for deg, og håper du skjønner at vi gjør dette for å beskytte dine personlige data. " Fikk en link for å tilbakestille passordet, men fungerer ikke. Noen tips? Endret 27. juni 2016 av Annie-T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. juni 2016 #3580 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp!!! Hvor finner jeg oppfinelsesmaskinen og momentkonservatoren??? Har to oppgaver med dem, men finner de ikke på jobben min :-( Anonymkode: c0e80...572 Det er roboten som er oppfinnelsesmaskinen. Klikk på den så får du opp valg om å finne opp forskjellige ting, blant annet momentkonservatoren Endret 27. juni 2016 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå