Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Når en av simmene mine dør (alder) så stopper hele spillet. Barnebarnet står og griner og dattera står å spiller gitar. Timene går, ventet i hele 9 timer (simstid), men ingen fremgang overhodet. Ender med at jeg må skru av og på maccen da det ikke kan avsluttes på noen måte. Pauseknappen eller fremspoling fungerer heller ikke når dette skjer. 

Går inn og spiller igjen, men feilen har skjedd 3 ganger nå! Jeg er drittlei!

Kanskje jeg skal prøve å få barnebarnet og dattera til å reise til en annen tomt så gamla får dø i fred. 

Noen tips? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når de andre i familien var i parken så ville hun aldri dø. Så jeg skiftet over til å styre hun som skulle dø igjen, men den samme feilen skjedde. Hele spillet stoppet opp selv om tiden gikk og gikk. Ble til at jeg måtte restarte pcen igjen.

Fjerde gang altså. Jeg har gitt opp!!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at noe lignende skjedde meg en gang, men husker ikke hvordan det løste seg... Du kan prøve å reparere i origin, ellers kan du dele opp husstanden og flytte gamla ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at noe lignende skjedde meg en gang, men husker ikke hvordan det løste seg... Du kan prøve å reparere i origin, ellers kan du dele opp husstanden og flytte gamla ut.

Jeg løste det omsider ved å tømme alt hun hadde med seg :) Hun var gartner så det var en svært god del ;p Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lastet jeg ned masse fint til sims 4. Tepper, senger, møbler, hårfrisyrer, klær osv.. Men så har det ikke kommet en dritt inn på spillet!! Og jeg har gjort det på akkurat samme måte som før.. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på facebook igår at det kommer en ny trailer idag for Get Together. Blir spennende å se om jeg får en mer positiv innstilling til den pakka da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Sitronmelis skrev (På 3.11.2015 den 19.34):

Hvor ser du den nye traileren?

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubbene ser gøy ut, og ser bedre ut enn de gruppene som var i universitetspakka til the sims 3.

Men jeg er fortsatt ikke overbevist. Føler ikke helt at den er en skikkelig utvidelsespakke enda. Får se litt når det kommer flere trailere.

Liker at barn også kan starte klubber, men tviler på at barn får så mye nytt å gjøre likevel. I traileren, så henger de på lekeplassen, men det kan de jo gjøre nå og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Shinigami skrev (På 3.11.2015 den 20.52):

Klubbene ser gøy ut, og ser bedre ut enn de gruppene som var i universitetspakka til the sims 3.

Men jeg er fortsatt ikke overbevist. Føler ikke helt at den er en skikkelig utvidelsespakke enda. Får se litt når det kommer flere trailere.

Liker at barn også kan starte klubber, men tviler på at barn får så mye nytt å gjøre likevel. I traileren, så henger de på lekeplassen, men det kan de jo gjøre nå og :P

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ha butlere tilbake! Husker ikke helt hvilken "årgang" det var vi hadde det, men det var skikkelig kult å ha til de rike sossesimmene, butleren hadde eget rom og organiserte hele husholdet inkludert hushjelper. Han kunne også hjelpe barn med lekser++

håper en del sånn gammelt og bra fra tidligere "årganger" kommer tilbake.

savner fortsatt å kunne ha småbarn og kjæledyr, syns vi og burde hatt kule steder å reise på ferier til. Slik vi hadde i en gammel tileggspakke, vi kunne reise til egypt, paris, og i en annen pakke en øy hvor man kunne bade og kjøre båt! Elsket alle de utforskende pakkende som det tok laaaaang tid å utforske alt..

Endret av -Missi-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror at det var butlere i sims 1, 2 og 3 , men de var ikke med i grunnspillet, så får sikkert butlere i en pakke en gang.

Nå som vi har fått reperatører, så håper jeg at brannmenn også er på vei snart. Og innbruddstyver.

Har ikke store forhåpninger om småbarn dessverre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har det sikkert vært spørsmål om før, men er det ikke spøkelser i sims 4??? Foreldrene til simmen min døde, og har gravsteinen på tomta. Har ikke sett snurten av noe spøkelse.. Og hva skjer om man trykker på gravsteinen og på "Send til underverdenen" eller noe i den duren??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har det sikkert vært spørsmål om før, men er det ikke spøkelser i sims 4??? Foreldrene til simmen min døde, og har gravsteinen på tomta. Har ikke sett snurten av noe spøkelse.. Og hva skjer om man trykker på gravsteinen og på "Send til underverdenen" eller noe i den duren??

o

Det var ikke spøkelser da spillet ble utgitt, men det kom i en oppdatering rundt Halloween ifjor, så du burde ha spøkelser i spillet nå. Navnet til de avdøde simmene står på gravsteinen? Og du kan fortsatt se de avdøde simmene i familietreet? Hvis ikke, så har spillet slettet simmene, noe det ofte gjør dessverre :(

Og ikke slipp de fri til underveredenen, for da forsvinner de også for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

o

Det var ikke spøkelser da spillet ble utgitt, men det kom i en oppdatering rundt Halloween ifjor, så du burde ha spøkelser i spillet nå. Navnet til de avdøde simmene står på gravsteinen? Og du kan fortsatt se de avdøde simmene i familietreet? Hvis ikke, så har spillet slettet simmene, noe det ofte gjør dessverre :(

Og ikke slipp de fri til underveredenen, for da forsvinner de også for godt.

Navnet på de avdøde simmene står på gravsteinen og jeg kan se de i familietreet :-) Men jeg har aldri sett verken spøkelser eller romvesener i spillet mitt jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...