Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg før jeg klikker i vinkel her....

Jeg har prøvd å Google men jeg vet ikke om mine Google-ferdigheter er ekstremt elendige her, eller hva det er, men jeg klarer søren men ikke å finne ut hvordan jeg besøker jobben til simmene! Litt irritert over at det ikke er mer tydelig hva man må gjøre.. Jeg har lastet ned Get to Work, og hun ene er lege og det første hun må gjøre er å behandle 3 pasienter på en benk - hvor?? Og hvordan besøker jeg sykehuset (arbeidsplassen)?

Takker på forhånd..

Anonymous poster hash: f83bd...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

62901.jpg

(Trykk for større bilde)

Simmene mine har en behagelig samtale om.. Lamaer :)

Hvilken oppløsning har du i spillet? Kan du gi en screenshot over innstillingene dine i grafikk?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg før jeg klikker i vinkel her....

Jeg har prøvd å Google men jeg vet ikke om mine Google-ferdigheter er ekstremt elendige her, eller hva det er, men jeg klarer søren men ikke å finne ut hvordan jeg besøker jobben til simmene! Litt irritert over at det ikke er mer tydelig hva man må gjøre.. Jeg har lastet ned Get to Work, og hun ene er lege og det første hun må gjøre er å behandle 3 pasienter på en benk - hvor?? Og hvordan besøker jeg sykehuset (arbeidsplassen)?

Takker på forhånd..

Du skal få opp en beskjed når arbeidsdagen hennes starter hvor du blir spurt om du vil bli med henne på jobb. Hvis du ikke får opp den beskjeden, så er det en bug/noe galt med spillet. Prøv å reparere det via origin.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken oppløsning har du i spillet? Kan du gi en screenshot over innstillingene dine i grafikk? :)

62946.jpg

(Trykk for større bilde)

Værsågod! Alt står på det høyeste, men enkelte gjenstander eller klesplagg kan se litt shabby ut siden det er nedlasta  :jepp:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

62946.jpg

(Trykk for større bilde)

Værsågod! Alt står på det høyeste, men enkelte gjenstander eller klesplagg kan se litt shabby ut siden det er nedlasta :jepp:

Takk! :)

Hender det at spillet "hakker" / er tregere når du har høyere oppløsning som det, eller går det som smurt?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender det at spillet "hakker" / er tregere når du har høyere oppløsning som det, eller går det som smurt?

Spillet kjører fantastisk bra, aldri hatt et eneste problem. Må jo nevnes at jeg spiller på en temmelig god stasjonær PC, da. Kjøpte en ganske så overkill spill-PC sent i 2012, for femten tusen :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spillet kjører fantastisk bra, aldri hatt et eneste problem. Må jo nevnes at jeg spiller på en temmelig god stasjonær PC, da. Kjøpte en ganske så overkill spill-PC sent i 2012, for femten tusen :)

Ja, det har mye å si faktisk! Stasjonæren min tok kvelden i fjor,så nå spiller jeg på laptop. :glare:

Savner å spille på stasjonær, men nå som jeg har flyttet så har jeg heller ikke noe plass til den noe sted...bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få opp en beskjed når arbeidsdagen hennes starter hvor du blir spurt om du vil bli med henne på jobb. Hvis du ikke får opp den beskjeden, så er det en bug/noe galt med spillet. Prøv å reparere det via origin.

Var bare jeg som var veldig utålmodig, skjønte ikke at jeg måtte vente til hun skulle på jobb ... :rodme:

Merker at arbeidsdagene kunne vært pittelitt lengre, rekker å gjøre 99% av alt,så er det alltid den lille prosenten jeg aldri rekker  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva slags PC er det du har ? Orker du å gi meg specs på den? :)

Litt utsikker på hvor mye opp i pris jeg skal for å ha en fin og rask stasjonær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en laptop selv asus, kjøpte ny i fjor, har satt det meste på lavt, medium jeg da, erfaringa tilsier at det er det beste. mindre kræsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt på høy, bygger for det meste bare da, og bruker myyye cc. Har opplevd at spillet kræsjer kanskje 3-4 ganger de siste månedene, og jeg har en ganske sliten macbook pro fra 2011.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva slags PC er det du har ? Orker du å gi meg specs på den? :)

Litt utsikker på hvor mye opp i pris jeg skal for å ha en fin og rask stasjonær

Det orker jeg absolutt!

CPU: Intel Core i7-3770, 3.40Ghz

GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB

RAM: 16GB

Her er link til hele handlelista fra da jeg kjøpte PC.

Det skal nok egentlig holde i lange baner med både i5 prosessor og 8 gig RAM, mindre enn det også. Ville likevel hatt minst det da (i5 og 8GB RAM) for å kunne kjøre andre spill greit også, om jeg skulle kjøpt meg ny pc nå. Ser at Sims 4 krever minst 2GB RAM, men det er vel bare minstekrav til lave settings :)

Du får nok en habil stasjonær fra alt mellom 5-8 tusen, anbefaler å plukke deler selv hos komplett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det orker jeg absolutt!

CPU: Intel Core i7-3770, 3.40Ghz

GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB

RAM: 16GB

Her er link til hele handlelista fra da jeg kjøpte PC.

Det skal nok egentlig holde i lange baner med både i5 prosessor og 8 gig RAM, mindre enn det også. Ville likevel hatt minst det da (i5 og 8GB RAM) for å kunne kjøre andre spill greit også, om jeg skulle kjøpt meg ny pc nå. Ser at Sims 4 krever minst 2GB RAM, men det er vel bare minstekrav til lave settings :)

Du får nok en habil stasjonær fra alt mellom 5-8 tusen, anbefaler å plukke deler selv hos komplett!

Er det ikke sånn at Sims 4 ikke kan nyttegjøre seg mer enn 4 GB RAM uansett fordi det er 32-bits?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sånn at Sims 4 ikke kan nyttegjøre seg mer enn 4 GB RAM uansett fordi det er 32-bits?

Det kan fort stemme, ja! Det med å gå for 8GB ved kjøp av PC var mest med tanke på andre/fremtidige spill om det var meningen å kjøpe en spill-PC  :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort stemme, ja! Det med å gå for 8GB ved kjøp av PC var mest med tanke på andre/fremtidige spill om det var meningen å kjøpe en spill-PC  :smilorange:

Ja sånn ja! Jeg var kun i Sims-land så det tenkte jeg ikke på :biggrin: Det er nok en fordel å ha mer ram hvis man skal spille andre spill ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en simdatter, og da hun ble voksen sørget jeg for at hun fikk barn og ble gift, og flyttet inn til ektemannen. De blir eldre selv om jeg ikke spiller med dem. Kan de også få flere barn? Og når barna deres blir voksne, kan de finne seg kjærester og få barn? Eller må jeg inn og styre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en simdatter, og da hun ble voksen sørget jeg for at hun fikk barn og ble gift, og flyttet inn til ektemannen. De blir eldre selv om jeg ikke spiller med dem. Kan de også få flere barn? Og når barna deres blir voksne, kan de finne seg kjærester og få barn? Eller må jeg inn og styre det?

Jeg opplever at hver gang noen flytter ut ifra husstanden min, så forbli de i den alderen de var da de flyttet ut, så de blir aldri eldre ;/ Kan dessverre ikke hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får ikke flere barn med mindre du går inn og styrer de. Samme med Kjærester.

Anonymous poster hash: 3a9bb...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at hver gang noen flytter ut ifra husstanden min, så forbli de i den alderen de var da de flyttet ut, så de blir aldri eldre ;/ Kan dessverre ikke hjelpe deg...

Hvis du går inn på innstillinger - spillinnstillinger - spill står det "autoaldring" og en nedtrekksmeny hvor du kan velge mellom ja, nei og bare spilt husstand. Velger du ja blir også utflyttede simmer eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på innstillinger - spillinnstillinger - spill står det "autoaldring" og en nedtrekksmeny hvor du kan velge mellom ja, nei og bare spilt husstand. Velger du ja blir også utflyttede simmer eldre.

Jeg har den på. Alle andre blir eldre, men ikke de jeg har hatt i min husstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...