Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Ei venninne vil kjøpe av meg alle sims 2 og sims 3 spillene jeg har. Jeg har de i CD format, har registret koden flere ganger på min PC, altså når du spiller sims for første gang.

Fungerer koden fortsatt? 

Altså, jeg kjøper spillet, installerer det på min PC og skriver inn koden som er med i spillet. 

også kjøper hun av meg spillet, installerer det på sin PC og skriver inn koden som er med i spillet.

Funker det? Eller kan den koden kun brukes én gang? Du behøver jo ikke å registeret spillet på sims.no for å få kjøpt div ting på nett, vet ikke om nettsiden finnes en gang lengre. Du trenger ikke det for å spille spillet? 

Hun bor et annet sted i landet, så jeg må sende det i posten. Blir dyrt å sende det, også funker det ikke også må hun sende det tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint å installere spillene og bruke kodene igjen :)

Det går bare ikke an å registrere kodene på nettet hvis de allerede er registrert på en bruker. Men å bruke kodene bare for å installere spillet er ikke noe problem :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

62866.jpg
(Bildet er trykkbart!)

Dagens kvinnfolk :) Gøy om flere legger ut bilder av simmer og hus!

Endret av boblesaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

62902.jpg
(Trykk for større bilde)

Var ikke meningen å spamme tråden med flere forskjellige innlegg, dette blir siste :) Prøvde litt annen stil på kjøkkenet for en gangs skyld, synes det ble bra :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt Gøy Med Gjengen? Jeg har litt lyst på det, men jeg har og litt lite penger, så jeg vil ikke kjøpe om det ikke var noe gøy. :P

Anonymous poster hash: 10047...8d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med gjengen kommer ikke ut før i November :)

Ops. Så ikke det. Det sto bare pris. :P Likte den ene herre hårfrisyren da. Og spenndende med ny verden. 

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan forhåndsbestille det på origin, det har jeg gjort. Men det kommer ikke ut før i nov som de andre her sier :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Sims 4 vil engang gi oss den "koselige" følelsen sims 3 kunne ha:

gaA1nNM.jpg

Anonymous poster hash: ed70d...822
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Sims 4 vil engang gi oss den "koselige" følelsen sims 3 kunne ha:

gaA1nNM.jpg

Anonymous poster hash: ed70d...822

Bare det å få årstider og vær løfter spillet så utrolig mye for min del. Håper det ikke blir så lenge til vi får det... Og at det blir masse nytt å gjøre da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg åpen verden. :(

Jeg husker jeg hadde en nedlastet verden og hadde familie som drev heste ranch, og jeg kunne bare ri rundt om i byen som jeg ville. a010.gif

Jeg savner også å kunne reise på ferie til Egypt og til Kina.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også! Hestene kunne ri overalt. Vil ha dyr igjen, men blir jo ikke like stas uten åpen verden, eller blir sikkert bra men du skjønner hva jeg mener. Mm skulle hatt flere steder å dra på ferie til, lei av camping greiene for lenge siden. savner student liv og, den pakken likte jeg.

spennende å se hva som kommer. :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studentliv var blant de siste pakkene til sims 3, så jeg regner med at det kommer til å ta en god stund før sims 4 får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det gjør nok det, og er i grunn teit om det er samme pakkene som kommer til 4 som til 3 :P

blir uansett spennende å se hva dem finner på :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en pakke som fokuserer mer på familie jeg... Vil ha mer som familien kan gjøre sammen og vil ha mer ting som barn og tenåringer kan gjøre.

Sims 4 har alt for lite av sånne ting og alt for mye fokus på voksne simmer og festing synes jeg... Derfor er jeg så skuffet over at neste expansion er en pakke som fokuserer på nettopp voksne og festing...

Antar jo at tenåringer kan jo også finne på ting sammen og forme grupper og sånn, men det er fortsatt ikke noe unikt som bare tenåringer kan gjøre.

Savner at de kan gjøre rampestreker og snike seg ut om natta. Nå kan de jo reke gatelangs hele natta uten konsekvenser.

Og barn trenger også mer å gjøre. De kan jo ikke leke sisten lengre en gang :( Elsker lekeplassene i sims 4, men det er ikke nok...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, en sånn pakke hadde vært bra+ at vi da hadde fått småbarn, evt studieliv i samme pakka. Mer å gjøre med barna og tenåringene rett og slett.

syns og det snart må komme nye ambisjoner/personlighetstrekk er så lei av de gamle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med fokus på familie og sånn,  type Generasjoner fra The Sims 3. Jeg syns det var gøy når tenåringene kunne snike seg ut og gjøre rampestreker og sånn. :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...