Vinduskarmen Skrevet 5. august 2015 #2861 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) http://simsvip.com/2015/08/04/the-sims-4-get-together-expansion-pack-announced/ Vi får "get together" i November. Endret 5. august 2015 av Vinduskarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 5. august 2015 #2862 Del Skrevet 5. august 2015 http://www.vg247.com/2015/08/05/gamescom-2015-the-sims-4-get-together-expansion-announced/ Litt mer info her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 5. august 2015 #2863 Del Skrevet 5. august 2015 Er det tenåringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. august 2015 #2864 Del Skrevet 5. august 2015 Ser ut som at det blir noe utelivbasert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 5. august 2015 #2865 Del Skrevet 5. august 2015 Ingen biler i sikte heller? Ingen småbarn? Ingen leiligheter eller vær eller dyr? Eg er ikkje veldig imponert. Endå iallfall. Kanskje det virker meir spennande når vi får vite meir om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. august 2015 #2866 Del Skrevet 5. august 2015 Get togheter my ass! Nå ble jeg skikkelig SUR. For noe piss! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. august 2015 #2867 Del Skrevet 5. august 2015 Nå er det jo veldig lite info så langt, men må også innrømme at jeg er skuffa.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 5. august 2015 #2868 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg tror toddlers kommer med pets. I en av hintene står det at man kan ta bilde av smårollingen ridende på hunden eller noe sånt. Jeg vil og ha pets, toddlers og årstider Me tooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 5. august 2015 #2869 Del Skrevet 5. august 2015 Håper dette vil inkludere leiligheter, slik som det var i Sims 2. Men traileren så ikke lovende ut. Kanskje de går for noe online? Hvis ikke virker dette veldig, veldig platt og kjedelig altså. Get to work inneholdt jo mye, selv om jeg synes det ble kjedelig i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 5. august 2015 #2870 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg syns det virker som de prøver å høre på fansen, egentlig. Folk har sagt "Vi vil ha mer å gjøre" og det virker som dette er en pakke som gir oss mer å gjøre. Jeg er enig i at det var ganske antiklimatisk, men vi får sikkert mer informasjon senere, så forhåpentligvis er det en større pakke enn det så ut til på den teite traileren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 5. august 2015 #2871 Del Skrevet 5. august 2015 De gav jo 3-4 forskjellige trailere til Get to Work. Det kan jo hende at dette er bare den første av flere filmer. Jeg synes det så ut som de var tenåringer. Kanskje det er litt hvor familien kan gjøre noe sammen også. Det kommer en helt ny by som skal være inspirert av Europa, så da kommer det vel flere tomter og ting man kan gjøre. Den første traileren virker jo mer som en stæsj-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 5. august 2015 #2872 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Har ikke sett den nye traileren... link? Edit: fant den. Så ganske kjedelig ut... 300kr for det der! wtf! Endret 5. august 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 5. august 2015 #2873 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Gøy med skyvedørsgarderober da! Håper det finnes noen med speildører også. Edit: Nå står det mer her http://www.thesims.com/no_NO/news/get-together-expansion Endret 5. august 2015 av bippo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. august 2015 #2874 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg synes Get together høres lovende ut! Bare det å få ny by å leke seg med er bra, men fest og uteliv er også bra, da blir det mer fokus på at simmene kan gjøre noe og oppleve noe. Det liker jeg! Så jeg feil eller ser det ut som at simmene svømmer i en slags dam eller innsjø? Det lignet ikke på et basseng i hvert fall. Håper simmene får biler og byleiligheter men det er kanskje mye å håpe på. Men ja jeg er faktisk positivt innstilt til denne! Bare synd det er så lenge til november. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 5. august 2015 #2875 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Get toghether så veldig spennende ut Kan ikke vente helt til November! Endret 5. august 2015 av Kittykat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. august 2015 #2876 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg blir kanskje litt mer positiv når vi får mer info. Men akkurat nå, så føles det ikke ut som en pakke jeg bare må ha med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 5. august 2015 #2877 Del Skrevet 5. august 2015 Herregud. spiller nå sims for første gang siden spa day kom ut. Og det er så glitchy, hakkete, tregt og fucket! Hva i svarte er det som skjer. Har ikke hatt store problemer før.. men så var det en oppdatering nå, og spillet er ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2878 Del Skrevet 6. august 2015 Så skuffet! Jeg ønsket meg Pets så veldig! Kunne ha levd med toddlers også, men dette virker jo bare teit. Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2879 Del Skrevet 6. august 2015 Legacy challenge som jeg spiller nå er morsomt. Familien min er veldig glad i å danse, merkelig nok. Fra første generasjon, så danser de hele hurven. Andre familier jeg har spilt har vært mest interessert i å spille på data. Har nesten vært håpløst å få de til å gjøre noe annet. Slipper jeg de av syne så løper de til dataen med en gang. Men ikke disse. De danser Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 6. august 2015 #2880 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) oppvaskmaskin i dagens oppdatering :D whoho Edit... finner den ikke :S Edit igjen: fant deeeen Endret 6. august 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå