AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2801 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg lurer på om dere har noen erfaring med spøkelser? Jeg har laget en underjordisk "crypt", til å ha urnene i, og tenkte at spøkelsene ville komme derfra og inn i huset av seg selv. Jeg har hatt to urner der. Jeg har sett hver av spøkelsene kun en gang, og den ene kunne ikke komme inn på tomten, men sirkulerte utenfor. Så når nestemann skulle dø, så beholdt jeg urnen inne i huset. Spøkelset har kommet ut kun en gang. Når jeg skulle sjekke de to andre urnene, så inneholder de ikke lenger noen døde. Når man klikker på dem, så får man ikke valget "sørg over xxx". Man kan enten ødelegge de, eller legge de i utstyrslista. Jeg trodde spøkelsene kom til å haunte huset mitt til stadighet, og hadde gledet meg til det. Hva skjer? Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 Kanskje du har nådd full befolkning i spillet, som teller med både levende og døde? Fryktelig irriterende etter noen generasjoner når simmer man ikke spiller, forsvinner. Anonymous poster hash: 5fb06...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. juli 2015 #2802 Del Skrevet 29. juli 2015 Nå vil jeg det skal komme en expansion pack snart altså! Dyreliv eller årstider!! Helst dyr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #2803 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg lurer på om dere har noen erfaring med spøkelser? Jeg har laget en underjordisk "crypt", til å ha urnene i, og tenkte at spøkelsene ville komme derfra og inn i huset av seg selv. Jeg har hatt to urner der. Jeg har sett hver av spøkelsene kun en gang, og den ene kunne ikke komme inn på tomten, men sirkulerte utenfor. Så når nestemann skulle dø, så beholdt jeg urnen inne i huset. Spøkelset har kommet ut kun en gang. Når jeg skulle sjekke de to andre urnene, så inneholder de ikke lenger noen døde. Når man klikker på dem, så får man ikke valget "sørg over xxx". Man kan enten ødelegge de, eller legge de i utstyrslista. Jeg trodde spøkelsene kom til å haunte huset mitt til stadighet, og hadde gledet meg til det. Hva skjer? Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 takk, der gikk den ideen i vasken. Hadde planer om å lage en kjeller, hvor portretter av de døde hang på veggen, og urnen på en sånn monter under. Litt som en gravplass i kjelleren Og huset skulle være typisk Amerikans (som du ser på film). Ikke noe trapp eller noe ned til kjelleren, slik at den familien som bodde i huset ikke viste om det rommet i kjelleren (altså under den ekte kjelleren). Men siden det rommet da bare blir der til pynt, uten at spøkelsene kommer opp, så gikk den ideen i vasken. Håper de fikser spøkelse-problemet! Da kommer jeg til å lage det huset jeg hadde planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juli 2015 #2804 Del Skrevet 29. juli 2015 Noen her med tumblr/simblr-bruker som jeg kan følge? Jeg har, men poster bare ts3 der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2805 Del Skrevet 29. juli 2015 takk, der gikk den ideen i vasken. Hadde planer om å lage en kjeller, hvor portretter av de døde hang på veggen, og urnen på en sånn monter under. Litt som en gravplass i kjelleren Og huset skulle være typisk Amerikans (som du ser på film). Ikke noe trapp eller noe ned til kjelleren, slik at den familien som bodde i huset ikke viste om det rommet i kjelleren (altså under den ekte kjelleren). Men siden det rommet da bare blir der til pynt, uten at spøkelsene kommer opp, så gikk den ideen i vasken. Håper de fikser spøkelse-problemet! Da kommer jeg til å lage det huset jeg hadde planlagt. Creepy! Hehe. Jeg har postet på Sims-forumet ang. spøkelsene, og fikk til svar at de mest sannsynlig har blitt offer for culling. Som betyr at de sletter dem Har vært veldig anti-mod, men moden som forhindrer dette skal jeg ha. Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 29. juli 2015 #2806 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg har, men poster bare ts3 der. Enda bedre for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 29. juli 2015 #2807 Del Skrevet 29. juli 2015 Den ene simmen min har hatt bursdagsselskap, og da kommer det alltid opp at jeg skal få en voksen til å skåle. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2808 Del Skrevet 29. juli 2015 Den ene simmen min har hatt bursdagsselskap, og da kommer det alltid opp at jeg skal få en voksen til å skåle. Hvordan gjør jeg det? Sim-en må holde glasset i hånden, så klikker du på sim-en og forhåpentligvis så kommer "utbringe skål" opp som et valg. Jeg har klart det et par ganger. Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #2809 Del Skrevet 29. juli 2015 Creepy! Hehe. Jeg har postet på Sims-forumet ang. spøkelsene, og fikk til svar at de mest sannsynlig har blitt offer for culling. Som betyr at de sletter dem Har vært veldig anti-mod, men moden som forhindrer dette skal jeg ha. Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 funnet mod? Hvis ikke, poste den her når du finner den? Er litt skeptisk til mods selv, hadde ingen til sims 3 for alle simmene ble jo til skumle heste-lignende folk og halve CAS var fylt av blåe heldresser som ikke kunne slettes Men har noen til sims 4, for spillet i seg selv er så mangefullt og gørr kjedelig uten bonus ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juli 2015 #2810 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Da har du rett og slett vært uheldig, Imperio. Hilsen et-par-tusen-custom-content-filer-i-S3. Endret 29. juli 2015 av Auri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #2811 Del Skrevet 29. juli 2015 Da har du rett og slett vært uheldig, Imperio. Hilsen et-par-tusen-custom-content-filer-i-S3. Var max uheldig tror jeg. Får vær gang så kom det minst 2 slike heldresser og et par antrekk som førte til at simmene var halvt-hest Disse to glitchene fikk jeg hele tiden: http://i40.tinypic.com/jzd1c7.jpg http://i.crackedcdn.com/phpimages/article/7/5/2/96752_v1.jpg Monster glitchen var ekstrem når man lastet ned mods Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 29. juli 2015 #2812 Del Skrevet 29. juli 2015 ^Åh jeg hadde også de to glitchene! Den nederste var det "heldigvis" bare spedbarn som hadde. Men jeg hadde nesten ikke noe nedlastet innhold i det hele tatt, hadde noen hårfrisyrer og litt sminke. Så jeg hadde litt uflaks der, gitt. Var heldigvis ikke noe stress å avinnstallere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #2813 Del Skrevet 29. juli 2015 funnet mod? Hvis ikke, poste den her når du finner den? Er litt skeptisk til mods selv, hadde ingen til sims 3 for alle simmene ble jo til skumle heste-lignende folk og halve CAS var fylt av blåe heldresser som ikke kunne slettes Men har noen til sims 4, for spillet i seg selv er så mangefullt og gørr kjedelig uten bonus ting. Jeg har lastet ned denne moden: http://modthesims.info/d/545615 Måtte registrere meg, men det var gratis og helt greit. Har installert moden, men ikke fått spilt så mye enda. Skal gi oppdatering etterhvert. Synd at jeg mistet forfedrene til slekta som jeg spiller Kommet til 4.generasjon. Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 29. juli 2015 #2814 Del Skrevet 29. juli 2015 OMG XD Haha, jeg har ikke hatt noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 29. juli 2015 #2815 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg har lastet ned denne moden: http://modthesims.info/d/545615 Måtte registrere meg, men det var gratis og helt greit. Har installert moden, men ikke fått spilt så mye enda. Skal gi oppdatering etterhvert. Synd at jeg mistet forfedrene til slekta som jeg spiller Kommet til 4.generasjon. Anonymous poster hash: 4d0bf...e24 Noen skrev tidligere at det var en glitch med den modden. men husker ikke om det var den som var laget av han der, eller om det var den med 120 limit eller noe. husker ikke. Skal laste den ned neste gang jeg spiller sims, bookmarked den :D takkeeer. Vil ha en mod som fjerner max husstand også, slik at jeg kan ha 10 barn og lag et barnehjem, men den jeg fant var veldig, veldig glitchy og ubrukelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 30. juli 2015 #2816 Del Skrevet 30. juli 2015 Min Simblr er helt krise. Skjønner meg ikke på tumblr Trenger virkelig expansionpacks nå, er kun gøy å innrede hus for tiden. Og de som lager CC lager ikke fort nok for meg, haha. Vil ha alt. Nå. Har alltid drømt om en online funksjon, muligheten til å besøke hverandres nabolag og husstander. Men de tør vel ikke, etter fadesen med SimCity ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. juli 2015 #2817 Del Skrevet 30. juli 2015 Hva er det du ikke skjønner, Vinduskarmen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 30. juli 2015 #2818 Del Skrevet 30. juli 2015 Hvor lang tid brukte dere på å installere the sims 4? Holder på nå men det tar eeevigheter. Jeg har en ganske treig og dårlig maskin da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 30. juli 2015 #2819 Del Skrevet 30. juli 2015 Det er ikke noen som har noen gode forslag for å gjøre spillet litt morsommere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 30. juli 2015 #2820 Del Skrevet 30. juli 2015 ^Jeg syns det har hjulpet litt å skru simmenes levetid opp til fullt, for da blir det liksom ikke BARE jobb-spise-sove-jobb og man kan gjøre litt morsomme ting. I tillegg finnes det mange forskjellige challenges man kan gjøre. Bare å google sims 4 challenges, også får du opp masse forskjellig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå