Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Jeg håper de kan gjøre sånn at man kan jobbe på spaene etterhvert. Hadde vært moro med en deltidsjobb som yoga-instruktør.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

^Enig! Det hadde vært kult.

Uhm, jeg tror forresten jeg kanskje fant et hint om hva vi får i neste utvidelsespakke. Skulle bare finne en tomt i galleriet, og da fikk jeg opp denne kategorien:

DCC2653F-9F7B-4550-A3F8-E92C3981E71A_zps

Får vi snart leiligheter tror dere? :O :D

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi snart leiligheter tror dere? :O :D

Oiii! Jaa :D Det vil jeg ha. Kanskje en type uteliv-pakke. De hadde jo en sånn expansion pack survey for en stund tilbake, og da var dette ett av forslagene:

"CITY LIVING

It’s time for your Sims to experience city living. Meet brand new neighbors and friends as your Sims live in a loft or apartment in one of the many high rise buildings. Your Sims will be able to check out the latest bands and DJs and dance the night away in the new rooftop night clubs. If you feel inspired, you’ll even have the opportunity to start your band and try to make it big!"

Forslaget de hadde på Active Careers stemte hvertfall.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tiden har vi jo sett disse skyskraperne i bakgrunneni spillverdenen! Og i TS3 kom jo bypakken ut relativt kjapt. Hååååper vi får det! :D

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener på at "Rental" kom med Outdoor Retreat.

Anonymous poster hash: 6fa32...8bb
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene simmen min har lyst til å kjøpe et varmestativ, men jeg aner ikke hva det er eller hvor jeg finner det. Noensom kan hjelpe meg?

Liker spa-pakken, lastet den ned i går.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^Aner ikke hva varmestativ er dessverre :/ 

Mener på at "Rental" kom med Outdoor Retreat.

Men da ville jeg jo trodd det lå noen tomter ute på den kategorien? Det lå ingenting der  :vetikke:

Oiii! Jaa :D Det vil jeg ha. Kanskje en type uteliv-pakke. De hadde jo en sånn expansion pack survey for en stund tilbake, og da var dette ett av forslagene:

"CITY LIVING

It’s time for your Sims to experience city living. Meet brand new neighbors and friends as your Sims live in a loft or apartment in one of the many high rise buildings. Your Sims will be able to check out the latest bands and DJs and dance the night away in the new rooftop night clubs. If you feel inspired, you’ll even have the opportunity to start your band and try to make it big!"

Forslaget de hadde på Active Careers stemte hvertfall.

Åh ja jeg håper det! Men jeg håper det blir litt sånn som sims 2, det var bedre enn sims 3. Syns det var kult å ha 3-4 familier boende på samme tomt :)

Hele tiden har vi jo sett disse skyskraperne i bakgrunneni spillverdenen! Og i TS3 kom jo bypakken ut relativt kjapt. Hååååper vi får det! :D

Ja! Krysser fingrene! Har egentlig håpet på vær først, men jeg tror kanskje det er lurt å vente, med tanke på kvaliteten? Virker jo som de hører ganske mye på spillerne, så om de venter litt har de kanskje større sjanse for å få det dritbra? Jeg har hvertfall en teori om det.

Spa-pakken er hvertfall innmari bra syns jeg, virker som de virkelig har jobbet med den. Animasjonene er utrolig fine!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Høres ut som at alle er fornøyde med spa-pakken. Da kjøper jeg den jeg også :D :D :D whohooo gleder meg til å prøve den nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men da ville jeg jo trodd det lå noen tomter ute på den kategorien? Det lå ingenting der  :vetikke:

Rental er ikke en option når man skal lagre tomter, så alle rental tomter blir lagret under residental så vidt jeg vet.

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4-Bug-Reports/The-game-thinks-any-quot-Rental-quot-Granite-Falls-lots-are-quot/td-p/4337846

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rental er ikke en option når man skal lagre tomter, så alle rental tomter blir lagret under residental så vidt jeg vet.

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4-Bug-Reports/The-game-thinks-any-quot-Rental-quot-Granite-Falls-lots-are-quot/td-p/4337846

Ahaa.. Åh jeg trodde vi skulle få leiligheter nå, nå er jeg litt skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble inspirert av denne bloggen: https://aliceandkev.wordpress.com/ og tenkte at jeg skulle lage en hjemløs familie i The Sims 4. 

For å si det sånn; i TS4 kan man bo hos en annen familie så lenge man vil. Ingen kommer til å kaste deg ut. I tillegg ligger det mat rundt omkring i spillet, slik at du aldri trenger å sulte ihjel. Dvs hvis familien du "snylter" på, er litt trege til å lage middag. 

Anonymous poster hash: 4d0bf...e24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åhhh jeg har akkurat lastet ned The sims 4 og nå kommer jeg ikke inn på familien min! Jeg velger spill med denne husstanden, også laster den lenge men så kommer jeg bare tilbake til der hvor jeg kan velge hvilken by jeg skal spille i.. Har prøvd masse rare kombinasjoner for å prøve å komme inn, det går ikke! Hva har skjedd? :(

Anonymous poster hash: 32f6c...d24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det hadde vært utrolig gøy om man kunne ha jobbet som yoga-instruktør!

Jeg savner også en sånn inngangs-dings som man hadde i sims 2 som man kunne sette i inngangsdøra på f.eks. egne kunstutstillinger, museum eller hva man nå ville vise frem til andre simmer for penger. Hvis vi hadde hatt det i sims 4 hadde simmene kunnet åpnet andre ting enn bare butikker for å tjene penger, kanskje til og med egne treningssentre eller spa-sentre :) Det hadde vært gøy.

Jeg tror neste EP blir noe med dyr men vil egentlig mye heller ha noe byliv-aktig med leiligheter og skikkelig uteliv. Kanskje muligheten til å starte sitt eget utested. Eller feriepakke der man kan lage egne hotell og hytter/ferieboliger som simmene kan eie.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stor sans for at simmene nå kan multitaske. Tenk på all den dødtiden de har brukt på do, nå kan de kombinere det med en telefon til sin kjære mor.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor sans for at simmene nå kan multitaske. Tenk på all den dødtiden de har brukt på do, nå kan de kombinere det med en telefon til sin kjære mor.

Jess, de kan også drikke et glass melk eller lese en bok. Helt utmerket altså.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

enig. men skulle ønske vi kunne kontrollere det mer. Noen ganger så legger simmen ifra seg boken, eller gjør noe jeg ikke vil! skulle ønske vi kunne bestemme hvor de skal sitte, hva de skal gjøre mens de ser på tv for eksempel. Men det er vell alt for komplisert for sims  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gal av multitaskingen jeg da. Jeg ber et par simmer sette seg ned og spise middag sammen, så tar begge to med seg tallerknene sine og setter seg på motsatt side av rommet fra hverandre. Ikke en romantisk date i mine øyne... Og om det er en gruppe som har en samtale, driver alle og flytter på seg hele tiden, fra en stol til en annen. Ser helt idiotisk ut.

Endret av Auri
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

gruppesamtale er irriterende. Når jeg drar ut, på et oppdrag som politi eller skal se etter en kjæreste. Det er sykt irriterende når 4 andre kommer og fucker opp alt! Klin umulig å få kontakt med den du ønsker. Så ender opp med å dra hjem for så å ringe den personen og får han til å komme over på besøk  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har da opplevd at folk tar med seg lesestoff på do. Til og med noen som alltid har et par blader liggende for de som måtte være interessert. Men et glass melk? Det er hakket verre enn å snakke i telefonen.

Jeg blir gal av multitaskingen jeg da. Jeg ber et par simmer sette seg ned og spise middag sammen, så tar begge to med seg tallerknene sine og setter seg på motsatt side av rommet fra hverandre. Ikke en romantisk date i mine øyne... Og om det er en gruppe som har en samtale, driver alle og flytter på seg hele tiden, fra en stol til en annen. Ser helt idiotisk ut.

Det er en mod du kan laste ned for at de skal slutte å hoppe rundt fra stol til stol, vurderer å laste den ned selv. Du finner den på mod the sims, heter noe sånn som "no more musical chairs". Der har de også en mod som får simmene til å legge bøkene på plass i bokhylla når de er ferdig med å lese. Veldig praktisk, jeg var rimelig lei av å lete etter en bestemt bok når sim nr. to skulle lese den.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne insekter? Må jeg sende simmene på ferie, eller kan de finnes i nærheten av der de bor? Kan insekter avles, eller må jeg ut og lete etter dem?

Og hva med de nye sunne oppskriftene som skulle komme med spapakken? Hittil har jeg bare fått  en, men til gjengjeld blir de veldig fornøyd når de spiser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...