VKM Skrevet 12. april 2019 #5761 Del Skrevet 12. april 2019 1 hour ago, vaarinn said: DETTE! Helt enig, utrolig knotete, husker ikke hvordan jeg gjør det, men står alltid litt fast om jeg vil bygge på den måten, tar litt tid før jeg får det til. Er forresten også enig med nyanser og farger på møbler, skulle vært lettere å matche. Når det gjelder hvilken pakke du kan kjøpe så vet jeg egentlig ikke, sitter å lurer selv på om jeg kanskje treeenger en til. Har også alle utvidelsespakkene, pluss den klesvaskedag og familie og barn. Sistnevnte har mye sånne familiemøbler om du skjønner, litt tilpasset småbarnsfamilier føler jeg. Klesvaskedag har jo vaskemaskin, tørketrommel, ellers husker jeg ikke om det er kommet så mye nytt. Du kan se på origin, der skal det være bilde av ting som er nytt i spillet. mvh Vårin Ja! Jeg vet jo egentlig hvordan gjøre det men det tar unødvendig lang tid og husker det ikke alltid Glemte helt at jeg kunne se på origin 🤦🏼♀️ Er ikke så imponert av klesvask (prøvde hos ei venninne) men skal se nærmere på den andre. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 12. april 2019 #5762 Del Skrevet 12. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ha sandkasse, huskestativ, himmelseng og hjørnesofa på sims. Og andre farger og tapeter. Kaniner hadde også vært fint. Anonymkode: d7ee0...c8d Dette kom vel med sesonger-pakken, om eg ikkje tar feil? Det er i alle fall i spelet mitt, og eg har ikkje lasta ned mod for å få det. Sandkasse hadde vore artig, då. Og fleire møblar som matcher i farge og fasong, og gjerne større sofaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. april 2019 #5763 Del Skrevet 14. april 2019 (endret) På 12.4.2019 den 21.02, Amantheia skrev: Dette kom vel med sesonger-pakken, om eg ikkje tar feil? Det er i alle fall i spelet mitt, og eg har ikkje lasta ned mod for å få det. Sandkasse hadde vore artig, då. Og fleire møblar som matcher i farge og fasong, og gjerne større sofaer! Finnes sandkasse? Jeg har huskestativ, men jeg kan ikke huske å ha sett sandkasse. Jeg savner uteleker for småbarn. Sånne lekeplassleker de sitter på. Jeg mener jeg hadde det i The Sims 3. Endret 14. april 2019 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 14. april 2019 #5764 Del Skrevet 14. april 2019 På 12.4.2019 den 21.02, Amantheia skrev: Dette kom vel med sesonger-pakken, om eg ikkje tar feil? Det er i alle fall i spelet mitt, og eg har ikkje lasta ned mod for å få det. Sandkasse hadde vore artig, då. Og fleire møblar som matcher i farge og fasong, og gjerne større sofaer! 7 minutter siden, Chiyo skrev: Finnes sandkasse? Jeg har huskestativ, men jeg kan ikke huske å ha sett sandkasse. Jeg savner uteleker for småbarn. Sånne lekeplassleker de sitter på. Jeg mener jeg hadde det i The Sims 3. Sandkasse kunne vært noe, men ser for meg en ny «ballpit» fiasko, om det skulle dukke oppi spillet 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaarinn Skrevet 16. april 2019 #5765 Del Skrevet 16. april 2019 Skulle det ikke komme en ny oppdatering idag med 3 nye karrierer? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 16. april 2019 #5766 Del Skrevet 16. april 2019 1 time siden, vaarinn skrev: Skulle det ikke komme en ny oppdatering idag med 3 nye karrierer? 😮 Kor har du sett dette? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaarinn Skrevet 16. april 2019 #5767 Del Skrevet 16. april 2019 1 hour ago, Amantheia said: Kor har du sett dette? 😮 https://www.ea.com/nb-no/games/the-sims/the-sims-4/pc/news/patch-15175 Der står det at det nå har kommet!!! Men fikk med meg det på livestreamen til Maxis Monthly på Twitch! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 16. april 2019 #5768 Del Skrevet 16. april 2019 1 time siden, vaarinn skrev: https://www.ea.com/nb-no/games/the-sims/the-sims-4/pc/news/patch-15175 Der står det at det nå har kommet!!! Men fikk med meg det på livestreamen til Maxis Monthly på Twitch! 😀 Hm, kan det vere derfor at MC Command Centre ikkje verkar lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. april 2019 #5769 Del Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, Amantheia skrev: Hm, kan det vere derfor at MC Command Centre ikkje verkar lenger? Kanskje du finner noe info her: https://simsvip.com/2019/04/16/broken-mods-for-april-19-patch-1-51-75/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 16. april 2019 #5770 Del Skrevet 16. april 2019 3 minutter siden, Ariana807 skrev: Kanskje du finner noe info her: https://simsvip.com/2019/04/16/broken-mods-for-april-19-patch-1-51-75/ Står at MCCC er oppdatert, så får sjå om eg finn ny versjon å laste ned 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5771 Del Skrevet 16. april 2019 Det var tilbud på utvidelsespakker på Origin, så jeg sikret meg Livet i byen og kjendisgreiene i dag. Har karrierepakken fra før av. Har ingen planer for påsken pga bortreist familie, så her blir det spilling! Anonymkode: 03946...eb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #5772 Del Skrevet 17. april 2019 Jeg vet ikke om dette har blitt diskutert før, men jeg får ikke til å laste opp vlog med videostasjonen. Får spilt inn, men prøver jeg å laste opp eller andre greier så bare forsvinner handlingen med en gang. Anonymkode: 03946...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #5773 Del Skrevet 17. april 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om dette har blitt diskutert før, men jeg får ikke til å laste opp vlog med videostasjonen. Får spilt inn, men prøver jeg å laste opp eller andre greier så bare forsvinner handlingen med en gang. Anonymkode: 03946...eb8 Ah, fant ut at den kun funker i kjendisnabolaget. Har ikke så lyst å flytte fra huset mitt akkurat nå, så nå har jeg satt opp studio i parken der. 🙈 Anonymkode: 03946...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 19. april 2019 #5774 Del Skrevet 19. april 2019 Jeg blir så irritert over at aldersutviklingen fortsetter på andre tomter, selv om jeg har alle de riktige innstillingene. På en tomt er det en dame gravid, også spiller jeg med søstra på en annen tomt som besøker den første tomten. Og da ser jeg plutselig at barnet er født, og fått et annet navn. Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre det? 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5775 Del Skrevet 20. april 2019 Babyer blir født automatisk etter fullgått svangerskap samme hvilken innstilling en har, men det går an å endre navn. Usikker på om det går når den er baby, men på toddlernivå er det bare å gå til en kommode eller et speil og trykke på planlegg antrekk. Da klikker du bare på navnet ved siden av diamanten, og kan endre til hvilket navn du vil. Anonymkode: 03946...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 20. april 2019 #5776 Del Skrevet 20. april 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyer blir født automatisk etter fullgått svangerskap samme hvilken innstilling en har, men det går an å endre navn. Usikker på om det går når den er baby, men på toddlernivå er det bare å gå til en kommode eller et speil og trykke på planlegg antrekk. Da klikker du bare på navnet ved siden av diamanten, og kan endre til hvilket navn du vil. Anonymkode: 03946...eb8 Ok, da vet jeg det. Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. april 2019 #5777 Del Skrevet 21. april 2019 Jeg lastet ned en ferdig ugly-sim fra galleriet og skal se hvor mange generasjoner det går før jeg får en normal sim... Dette var utgangspunktet (har beholdt alt som det var bortsett fra at jeg har byttet fritidsklær på henne og gitt henne leppestift): Her er hennes datter Baby-Louise, smelt på tjukken: Og så kom hennes arving; Belissima, og som dere ser skjedde det svært lite her. Hun er jo faktisk (skuffende nok) som snytt ut av den store nesa til sin mor... De er nesten identiske, bortsett fra øyenfargen. Vi får se hva som skjer i neste runde. Blir spennende å se om nesen og resten av de uheldige trekkene avles bort eller om det kommer nok en klone av Baby-Louise og Belissima... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. april 2019 #5778 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Fortsettelsen på familiesoga: Belissima fant seg en mørkhudet sjarmør og resultatet ble Vilma. Hun arvet mye av utseendet fra faren men nesen fikk hun fra moren, bare i en enda litt større utgave... Vilma vokste opp og fant seg en blond kjekkas som jeg mistenker egentlig liker menn. Han var rimelig vanskelig å flørte med, men siden han allerede hadde flyttet inn ble han tvangsromantisert (romantikklevel jukset til maks). Resultatet ble faktisk en gutt denne gangen, og han arvet farens blonde hår og morens grå øyne! Barney heter han og han er første avkom med normal nese! Yey! Jeg valgte likevel å gå et steg videre, så Barney fant seg en rødhåret skjønnhet som han elget seg inn på. De klaffet fint sammen uten noe juks og de ble raskt foreldre til ei jente. Hun heter Bina og har arvet morens røde hår og søte utseende! Her ser dere henne sammen med førstematriarken Betsy, hennes tipp-tipp-oldemor! Endelig i mål med oppgaven! Endret 22. april 2019 av Ardwinna 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 22. april 2019 #5779 Del Skrevet 22. april 2019 47 minutter siden, Ardwinna skrev: Fortsettelsen på familiesoga: Belissima fant seg en mørkhudet sjarmør og resultatet ble Vilma. Hun arvet mye av utseendet fra faren men nesen fikk hun fra moren, bare i en enda litt større utgave... Vilma vokste opp og fant seg en blond kjekkas som jeg mistenker egentlig liker menn. Han var rimelig vanskelig å flørte med, men siden han allerede hadde flyttet inn ble han tvangsromantisert (romantikklevel jukset til maks). Resultatet ble faktisk en gutt denne gangen, og han arvet farens blonde hår og morens grå øyne! Barney heter han og han er første avkom med normal nese! Yey! Jeg valgte likevel å gå et steg videre, så Barney fant seg en rødhåret skjønnhet som han elget seg inn på. De klaffet fint sammen uten noe juks og de ble raskt foreldre til ei jente. Hun heter Bina og har arvet morens røde hår og søte utseende! Her ser dere henne sammen med førstematriarken Betsy, hennes tipp-tipp-oldemor! Endelig i mål med oppgaven! Haha, dette var moro! Takk som delte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5780 Del Skrevet 24. april 2019 På 21.4.2019 den 23.59, Ardwinna skrev: Jeg lastet ned en ferdig ugly-sim fra galleriet og skal se hvor mange generasjoner det går før jeg får en normal sim... Dette var utgangspunktet (har beholdt alt som det var bortsett fra at jeg har byttet fritidsklær på henne og gitt henne leppestift): Her er hennes datter Baby-Louise, smelt på tjukken: Og så kom hennes arving; Belissima, og som dere ser skjedde det svært lite her. Hun er jo faktisk (skuffende nok) som snytt ut av den store nesa til sin mor... De er nesten identiske, bortsett fra øyenfargen. Vi får se hva som skjer i neste runde. Blir spennende å se om nesen og resten av de uheldige trekkene avles bort eller om det kommer nok en klone av Baby-Louise og Belissima... Gjorde den jeg også! Tok 6 generasjoner og da fikk jeg en kjempekjekk mann! Anonymkode: d7ee0...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå