Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Den utfordringen der har jeg også lyst til å spille! 😄 

..Herregud, for noen psykopater sims-spillere må virke som for folk som er utenforstående 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det lille krypinnet til stakkars bortskjemte Annabelle. Do har vi ikke prioritert å bruke penger på da hun har et offentlig toalett rett borti nabolaget :nigo:

1C2lKUE.jpg

Og her sitter hun og strever med skoleoppgaven sin for å blidgjøre rektor. Det er hårde bud!

3V7WxP6.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ariana807 skrev:

Et tips i forhold til å strye bran inne, sette av fyrverketi innendørs. NB: dette forutsette at man har By Liv (tror fyrverkeri kom med City Living..?) pakken 😅

Brann hver gang! Og en veldig sotete sim :fnise:

Haha! Det har heller ikke jeg tenkt på. Måtte prøve det i går, tok jo ikke mer enn ett sekund før det var full fyr :fnise: Så takk for tipset, aldri slite mer med brann :engel: :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lofotfrøken skrev:

Haha! Det har heller ikke jeg tenkt på. Måtte prøve det i går, tok jo ikke mer enn ett sekund før det var full fyr :fnise: Så takk for tipset, aldri slite mer med brann :engel: :fnise: 

Lærte dette selv av å se på TheSimSupply på youtube 👍🏻:fnise: 

Men et annet tips, han fant også ut at om du har de nye (i seasons pakken) hagesprinklene/vannsprederen til hagen på tomta når du starter en brann vil du trigge en automatisk brann-slukkings greie... han slet med å få til å starte en brann da den hele tiden ble slukket (uten at han hadde den slukke-brann tingne på tomta), fant ut at det var vannsprederen/sprinkleren i hagen som vannet plantene som var problemet :fnise: kan hende de «patcher» dette da det ikke burde fungere slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sakte men sikkert fremover for Annabelle! 😄 Nå har hun blitt ung voksen og fått seg bittelitt større hus. Hun bodde ei stund i byen men ble så plaget med demoner og spøkelser at hun ikke gadd å bo der lenger. Dessuten var det dyrt og hun fikk ikke drive med hage-hobbyen sin der :)

37741171_10156310382076405_4568351778390

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.7.2018 den 16.46, Nasse Nøff ❤ skrev:

Har lyst til å åpne en butikk, men aner ikke hva jeg skal selge! 
Tenkte blomsterbutikk.. men det er så gørr kjedelig. Kafè/Bakeri er også kjedelig.. :bond:

Man tjener jo ingenting på et bakeri. Jeg prøvde for litt siden, men tingene solgte for nada. Jeg pleier alltid å begynne å selge grillet kylling og drinker fra baren for å få inn de store pengene. Ellers så bytter jeg fort til dyr kunst. Jo dyrere ting man selger, jo større fortjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Chiyo skrev (På 25.7.2018 den 1.53):

Man tjener jo ingenting på et bakeri. Jeg prøvde for litt siden, men tingene solgte for nada. Jeg pleier alltid å begynne å selge grillet kylling og drinker fra baren for å få inn de store pengene. Ellers så bytter jeg fort til dyr kunst. Jo dyrere ting man selger, jo større fortjeneste. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Ardwinna said:

Det går sakte men sikkert fremover for Annabelle! 😄 Nå har hun blitt ung voksen og fått seg bittelitt større hus. Hun bodde ei stund i byen men ble så plaget med demoner og spøkelser at hun ikke gadd å bo der lenger. Dessuten var det dyrt og hun fikk ikke drive med hage-hobbyen sin der :)

37741171_10156310382076405_4568351778390

Kan du holde oss oppdatert? Var gøy å lese 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Quakecry skrev:

Kan du holde oss oppdatert? Var gøy å lese 😄

Får se om jeg spiller litt i morra og tar noen screenshots :)

Dagens klageinnlegg: Jeg kjenner at jeg blir forferdelig lei av at simmen blir så innmari fort tissetrengt, sulten og ensom. Mulig Annabelle er litt ekstra vanskelig å holde fornøyd på grunn av at hun materialistisk, men det er jo helt ekstremt hvor vanskelig det er å få opp humøret hennes! Spesielt moro- og sosialmetrene bruker all evighet på å fylles opp og så tømmes de dritfort. Jeg får jo ikke gjort stort annet enn å beordre henne til å spise, gå på do, ringe venner (eller hilse på folk på gata) og se på TV. Hun er mer eller mindre konstant "meget anspent" og nekter å gjøre forskjellige ting.

Og så den forbaska tidsbruken da... Det tar jo halve dagen å spise et måltid eller ta en dusj! Og å speede opp tiden funker ikke, det er knapt forskjell mellom vanlig og ultrafort. Flere som opplever dette? Dersom EA skulle være så hyggelig å lage Sims 5 håper jeg de ordner sånn at tidsbruken blir litt mer naturtro og at simmene blir mindre fort tissetrengte! 😜 Og alle de følelsene kan de egentlig bare ta bort. Simmene i Sims 3 hadde evig nok personlighet og følelser, så det holder med en fin mellomting! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Ardwinna skrev:

Dagens klageinnlegg: Jeg kjenner at jeg blir forferdelig lei av at simmen blir så innmari fort tissetrengt, sulten og ensom. Mulig Annabelle er litt ekstra vanskelig å holde fornøyd på grunn av at hun materialistisk, men det er jo helt ekstremt hvor vanskelig det er å få opp humøret hennes! Spesielt moro- og sosialmetrene bruker all evighet på å fylles opp og så tømmes de dritfort. Jeg får jo ikke gjort stort annet enn å beordre henne til å spise, gå på do, ringe venner (eller hilse på folk på gata) og se på TV. Hun er mer eller mindre konstant "meget anspent" og nekter å gjøre forskjellige ting.

Og så den forbaska tidsbruken da... Det tar jo halve dagen å spise et måltid eller ta en dusj! Og å speede opp tiden funker ikke, det er knapt forskjell mellom vanlig og ultrafort. Flere som opplever dette? Dersom EA skulle være så hyggelig å lage Sims 5 håper jeg de ordner sånn at tidsbruken blir litt mer naturtro og at simmene blir mindre fort tissetrengte! 😜 Og alle de følelsene kan de egentlig bare ta bort. Simmene i Sims 3 hadde evig nok personlighet og følelser, så det holder med en fin mellomting! 

Hvis du har veldig billige senger, dusjer, TV'er, kjøleskap og komfyrer så går behovsmålerene opp mye saktere. Det blir bedre hvis de oppgraderes.

Anonymkode: a15cc...f45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har veldig billige senger, dusjer, TV'er, kjøleskap og komfyrer så går behovsmålerene opp mye saktere. Det blir bedre hvis de oppgraderes.

Jeg er klar over det men jeg synes det går ekstremt sakte. Pleier stort sett alltid å spille med fattige simmer som må jobbe seg opp (inkludert materialistiske snobbe-simmer), så jeg er vant med at de blir sure over billige løsninger. Men jeg synes det var ekstra ille denne gangen.

Forresten så har hun jo også spist på barer og i salgsboder i byen, og det er vel god kvalitet på maten? Det hjelper ikke det heller, hun blir fortsatt like lite mett og like fort sulten igjen.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ardwinna skrev:

En av grunnene til at jeg alltid streber etter å få apsirations poeng. Steel bladder er fantastisk! Nå har de jo faktisk oppdatert til å ha en som gjør at simmen aldri trenger søvn, men 10000 poeng 😬 treningstingen er jo veldig lett å fulføre, enkle poeng :) bare å få en av traitsa hjelper jo mye. Å låse opp «grilled cheese» aspiration, den er også ganske lett, pleier å ta den før treningen da, da simmen går fort opp i vekt av bare å spise grilled cheese sandwich. Enkle poeng til å gjøre livet enklere å leve for simmen :) men er sykt irriterende at alt tar så lang tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ariana807 skrev:

En av grunnene til at jeg alltid streber etter å få apsirations poeng. Steel bladder er fantastisk! Nå har de jo faktisk oppdatert til å ha en som gjør at simmen aldri trenger søvn, men 10000 poeng 😬 treningstingen er jo veldig lett å fulføre, enkle poeng :) bare å få en av traitsa hjelper jo mye. Å låse opp «grilled cheese» aspiration, den er også ganske lett, pleier å ta den før treningen da, da simmen går fort opp i vekt av bare å spise grilled cheese sandwich. Enkle poeng til å gjøre livet enklere å leve for simmen :) men er sykt irriterende at alt tar så lang tid!

Ja det er sant, men jeg er litt usikker på om jeg skal ha lov til å bruke aspiration-premier :P Det gjør jo ting mye lettere så jeg føler nesten at det blir litt juks. Men mulig jeg blir desperat og kjører på med noen etterhvert :rosaengel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan planter man bønner? :) Jeg har fått en flørtete og ubkevem bønne, og får ikke plantet dem i de firkantede eller runde pottene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PantheraUnica skrev:

Hvordan planter man bønner? :) Jeg har fått en flørtete og ubkevem bønne, og får ikke plantet dem i de firkantede eller runde pottene. 

Prøvd å plante den rett på bakken? Kanskje den fungerer på samme måten som kuplanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, PantheraUnica skrev:

Hvis det er de jeg tror det er, så skal det finnes en sånn trestamme (et objekt) med "hull" som man drar bønnene inn i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Amantheia skrev:

Prøvd å plante den rett på bakken? Kanskje den fungerer på samme måten som kuplanten. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er de jeg tror det er, så skal det finnes en sånn trestamme (et objekt) med "hull" som man drar bønnene inn i. 

Trestammen var løsningen, takk til begge! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med at de ikke kommer seg inn på spillet etter den siste oppdateringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spillet fungerer her, men CC er borte etter oppdateringen 😱Huset til simmene mine ser ut som et endeløst oppussingsprosjekt nå 

Anonymkode: b8f9a...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...