bippo Skrevet 30. desember 2017 #4921 Del Skrevet 30. desember 2017 Du kan få en sånn belønning etterhvert som heter "well managed" eller noe sånt, tror den koster rundt 4000 poeng. Da kan du åpne klinikken hjemmefra og det går helt fint. Tror du kan åpne den hjemmefra uten også, men da er sjansen stor for at det går til helvete 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 30. desember 2017 #4922 Del Skrevet 30. desember 2017 Stemme, da prøver jeg det er det begrenset hvor mange jeg kan ansette? Er 4 stk inkl meg er det alt som går? Har kjøpt sånn belønning som gjør at jeg kan ansette flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 30. desember 2017 #4923 Del Skrevet 30. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har fått whickedwhims eller MC Command Center til å virke etter hunder og katter? Jeg har lastet ned den nyeste versjonen har wickedwhims, men det virket ikke. Jeg liker fremdeles å spille, men jeg savner disse to moddene da. Anonymkode: 10047...8d0 Kva går desse moddane ut på? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4924 Del Skrevet 30. desember 2017 42 minutter siden, Amantheia skrev: Kva går desse moddane ut på? :D Whickedwhims lar simmene ha sex. EKTE, veldig realistisk sex. MC Command Center lar deg kontrollere simmer mye enklere, uten at du spiller dem. Du kan også jukse mye mer uten koder. Dessuten gjør simmer ting uten at du spiller dem, for eksempel så skifter de klær, flytter inn med andre osv. Vanligvis er det jo sånn at hvis man ikke spiller en familie så er det ingenting nytt som skjer med dem. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4925 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg har seks levende i husstanden min(2 pers og 4 dyr som jeg redder.) Jeg ville redde en hjemløs hund(det stod hjemløs), men uansett hvor gode venner vi ble kunne jeg ikke adoptere han. Jeg har han hos meg nå og nå står det ikke hjemløs mer, men han er ikke min. Er han ikke hjemløs likevel siden det sluttet å stå det eller har bare spillet klikka? Anonymkode: d7ee0...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 31. desember 2017 #4926 Del Skrevet 31. desember 2017 Er det noen andre som har problemer med at kattene ikke går på do? Mine katter må på du, men bruker ikke kassen. Når jeg spør dem om noe er i veien, får jeg beskjed om at katten vil ha ren kattedo. Men jeg har en sånn dyr laserkattedo. Jeg prøvde også med en do som man må tømme, men katten bruker den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4927 Del Skrevet 31. desember 2017 Noen som har fått wickedwhims til å fungere? Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #4928 Del Skrevet 31. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har fått wickedwhims til å fungere? Anonymkode: c0e80...572 Nei. 😭 Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2018 #4929 Del Skrevet 1. januar 2018 Spiller dere på Mac eller PC? Jeg måtte innstallere den .exe filen for at wicked skulle funke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #4930 Del Skrevet 1. januar 2018 5 timer siden, Severus skrev: Spiller dere på Mac eller PC? Jeg måtte innstallere den .exe filen for at wicked skulle funke igjen På Mac, hvilken.exe mener du? Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 1. januar 2018 #4931 Del Skrevet 1. januar 2018 Skal kjøpe sims 4 idag!(treiga!! Haha) men har dere noen tips? Funker samme koder som på sims 3? De moddene, hvordan fikser man det feks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 1. januar 2018 #4932 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Og hva er forskjell mellom standard og digital deluxe?? Glem det, fant det ut Endret 2. januar 2018 av Bambi1995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. januar 2018 #4933 Del Skrevet 1. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: På Mac, hvilken.exe mener du? Anonymkode: c0e80...572 Når man lasta ned WW til Windows var det en utgave med ei fil man kunne bruke å installere det med en .exe fil, vet ikke hva som finnes til Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 1. januar 2018 #4934 Del Skrevet 1. januar 2018 På 31.12.2017 den 15.44, AnonymBruker skrev: Noen som har fått wickedwhims til å fungere? Anonymkode: c0e80...572 Ved nye store oppdateringer til spillet, er det ikke unormalt at mod'en ikke fungerer lengre. Har du sett om mod'en har blitt oppdatert? Der du lastet den ned? Mitt beste tips er å slette mod'en, og så se om det er en ny oppdatert versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4935 Del Skrevet 2. januar 2018 3 timer siden, Svartedauden skrev: Ved nye store oppdateringer til spillet, er det ikke unormalt at mod'en ikke fungerer lengre. Har du sett om mod'en har blitt oppdatert? Der du lastet den ned? Mitt beste tips er å slette mod'en, og så se om det er en ny oppdatert versjon. Det prøvde jeg i går, men det hjalp ikke. Det kom en ny oppdatering av WhickedWhims 30 November, men jeg får ikke det til å fungere uansett. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4936 Del Skrevet 2. januar 2018 11 timer siden, Svartedauden skrev: Ved nye store oppdateringer til spillet, er det ikke unormalt at mod'en ikke fungerer lengre. Har du sett om mod'en har blitt oppdatert? Der du lastet den ned? Mitt beste tips er å slette mod'en, og så se om det er en ny oppdatert versjon. Lastet ned en oppdatering fra 30/12, men fungerer ikke. Men MC Commands fungerer Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 3. januar 2018 #4937 Del Skrevet 3. januar 2018 Noen som også opplever noen bugs med ønsker som ikke blir oppfylt? Har et par av dem, spesielt ønsket om å gå på klubbsamling, den blir værende selv om jeg starter en samling, og uansett hvor lenge jeg er på denne samlingen. Ingenting skjer. Ikke noen big deal dette, men litt irriterende er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 4. januar 2018 #4938 Del Skrevet 4. januar 2018 Kjøpte restaurantpakken siden den var på tilbud. Men er det meninga at det skal ta 5-6 simstimer å spise der? Fra simmen ber om bord til hun får bestilt, spist og betalt har det gått så lang tid😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #4939 Del Skrevet 5. januar 2018 På 30.12.2017 den 14.19, AnonymBruker skrev: Er det noen som har fått whickedwhims eller MC Command Center til å virke etter hunder og katter? Jeg har lastet ned den nyeste versjonen har wickedwhims, men det virket ikke. Jeg liker fremdeles å spille, men jeg savner disse to moddene da. Anonymkode: 10047...8d0 Bruker ikke WW pga YT-kanal som skal være barnevennlig (jeg er så flink på å glemme å ta ut slik før jeg starter spillet. Kunne blitt noen ubehagelige overraskelser ). MCCC bruker jeg, men sliter litt med den nå etter KH-oppdateringen. Ikke testet siden starten av desember, så mulig Deaderpool har oppdatert den ytterligere siden da. På 1.1.2018 den 14.41, Bambi1995 skrev: Skal kjøpe sims 4 idag!(treiga!! Haha) men har dere noen tips? Funker samme koder som på sims 3? De moddene, hvordan fikser man det feks? Velkommen i gjengen Du kommer ikke til å angre Litt uvant i starten fra The Sims 3, men du venner deg fort til det. Kodene er ikke like som i The Sims 3 dessverre. Søk opp Carl's Sim Guide, ellers har vi oversatt hva de ulike kodene er til på norsk i Facebookgruppa Norske simmere 16 timer siden, Kristanna skrev: Kjøpte restaurantpakken siden den var på tilbud. Men er det meninga at det skal ta 5-6 simstimer å spise der? Fra simmen ber om bord til hun får bestilt, spist og betalt har det gått så lang tid😳 Herregud, ja. Det tar så latterlig lang tid, men det gjør egentlig det meste i Sims-verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladerull Skrevet 10. januar 2018 #4940 Del Skrevet 10. januar 2018 Tenkte jeg skulle prøve med på legacy challenge, men finner ingen sider med oversikt over reglene. Simslegacychallenge.com funker ikke. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå