Chiyo Skrevet 28. desember 2017 #4901 Del Skrevet 28. desember 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal oppgradere toalettet, men står at jeg mangler to vanlige oppgraderingsdeler. Hvor får jeg tak i dette? Anonymkode: cad70...4f2 Man får deler når man oppgraderer ting eller tar ting ifra hverandre. Da ligger det søppel på gulvet og du kan lete gjennom søppelhauger. Du kan også få dem når du fisker. Ellers kan du bestille deler på Internett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 28. desember 2017 #4902 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har funnet flere cheatcodes på nett og prøvd i spillet, men det har ikke fungert. Noen som har tips til kule cheatcodes og hvordan jeg får de til å fungere i spillet? Anonymkode: 7feef...c03 Du bør skrive «testingCheats on» først. Jeg bruker juksekode for å få ferdigheter, penger, gratis hus, forfremmelse, bedre karakterer, og oppnå apiriasjonsmål osv. Alle kodene som står på Carl the Sims. Endret 28. desember 2017 av Chiyo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4903 Del Skrevet 28. desember 2017 6 timer siden, Chiyo skrev: Du bør skrive «testingCheats on» først. Jeg bruker juksekode for å få ferdigheter, penger, gratis hus, forfremmelse, bedre karakterer, og oppnå apiriasjonsmål osv. Alle kodene som står på Carl the Sims. Så TestingCheats on og deretter koden? Ikke noe spesielle tegn eller noe slikt? Anonymkode: 7feef...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #4904 Del Skrevet 28. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så TestingCheats on og deretter koden? Ikke noe spesielle tegn eller noe slikt? Anonymkode: 7feef...c03 Det spørs veldig hva slags kode du prøver på, men i de aller fleste må testingcheats være aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. desember 2017 #4905 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 29. desember 2017 #4906 Del Skrevet 29. desember 2017 Nå har jeg spilt Sims 4 i noen dager etter å ha spilt Sims 2 av og på de siste 15 årene, og må si jeg er SVÆRT skuffet. Enten så har jeg 100 bugs eller så skjønner jeg ingenting. Da simmen min fikk barn trykket jeg på ha det på sykehuset også kom hun hjem uten noen ting. Da jeg gikk inn igjen på spillet var barnet der plutselig. Nå er barnet mitt småbarn, og det holder på å bli hentet av sosialarbeideren, fordi moren gjør ingen av kommandoene. Setter barnet i babystolen uten at hun er sulten, og da jeg ba henne bade barnet så sto de ved badekaret i 2 timer uten at noe skjedde. Da jeg spilte Sims 2 sjonglerte jeg familier med fire barn, og nå holder det éne barnet jeg har på å dø.. Jeg leide inn barnevakt til slutt og han gikk bare og satt seg, mens barnet hadde rødt på moro, hygiene og søvn.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er ikke så morsomt å spille når alt bare er frustrerende, hehe. Jeg har ingen venner som spiller Sims 4, så må bruke denne tråden litt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4907 Del Skrevet 29. desember 2017 14 timer siden, PantheraUnica skrev: Nå har jeg spilt Sims 4 i noen dager etter å ha spilt Sims 2 av og på de siste 15 årene, og må si jeg er SVÆRT skuffet. Enten så har jeg 100 bugs eller så skjønner jeg ingenting. Da simmen min fikk barn trykket jeg på ha det på sykehuset også kom hun hjem uten noen ting. Da jeg gikk inn igjen på spillet var barnet der plutselig. Nå er barnet mitt småbarn, og det holder på å bli hentet av sosialarbeideren, fordi moren gjør ingen av kommandoene. Setter barnet i babystolen uten at hun er sulten, og da jeg ba henne bade barnet så sto de ved badekaret i 2 timer uten at noe skjedde. Da jeg spilte Sims 2 sjonglerte jeg familier med fire barn, og nå holder det éne barnet jeg har på å dø.. Jeg leide inn barnevakt til slutt og han gikk bare og satt seg, mens barnet hadde rødt på moro, hygiene og søvn.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er ikke så morsomt å spille når alt bare er frustrerende, hehe. Jeg har ingen venner som spiller Sims 4, så må bruke denne tråden litt Det er veldig gøy når man ikke har problemer med spillet. Kanskje du kan avinstallere det og prøve på nytt? Anonymkode: 10047...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 29. desember 2017 #4908 Del Skrevet 29. desember 2017 Mitt klikka i går. Kjerringa nekta å lage seg mat, la den bare på gulvet. Jævlig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 29. desember 2017 #4909 Del Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig gøy når man ikke har problemer med spillet. Kanskje du kan avinstallere det og prøve på nytt? Anonymkode: 10047...8d0 Ooops, fant visst ut at prosessoren min er alt for dårlig, så sannsynligvis er det grunnen. Pcen min er fra i vår, så jeg regnet med at det var nok. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #4910 Del Skrevet 29. desember 2017 20 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Andre som har problemer med origin? fort et møkka program! foretrekker steam for å si det sånn. Får ikke til å logge til nettet, selv om at jeg har internett. Etter 2-3 forsøk så blir jeg kastet ut og må logge inn igjen. Mange som hadde trøbbel med Origin i går kveld leste at det var noe overbelastning på serveren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. desember 2017 #4911 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Adele skrev (På 29.12.2017 den 18.39): Mange som hadde trøbbel med Origin i går kveld leste at det var noe overbelastning på serveren. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 29. desember 2017 #4912 Del Skrevet 29. desember 2017 Hun driver å legger mat på gulvet igjen, men den senga vil ikke forsvinne selv om hun har stått opp, så jeg tror den sperrer for nye hendelser. Sørens skitspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #4913 Del Skrevet 30. desember 2017 Er det noen som har fått whickedwhims eller MC Command Center til å virke etter hunder og katter? Jeg har lastet ned den nyeste versjonen har wickedwhims, men det virket ikke. Jeg liker fremdeles å spille, men jeg savner disse to moddene da. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 30. desember 2017 #4914 Del Skrevet 30. desember 2017 18 timer siden, Sugemerke skrev: Hun driver å legger mat på gulvet igjen, men den senga vil ikke forsvinne selv om hun har stått opp, så jeg tror den sperrer for nye hendelser. Sørens skitspill! Opplever dette selv innimellom, da åpner jeg kartet og får simmen til å reise et sted, vips er buggen borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 30. desember 2017 #4915 Del Skrevet 30. desember 2017 20 minutter siden, BiancaH96 skrev: Opplever dette selv innimellom, da åpner jeg kartet og får simmen til å reise et sted, vips er buggen borte. Lurt. Da skSl jeg prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 30. desember 2017 #4916 Del Skrevet 30. desember 2017 2 minutter siden, Sugemerke skrev: Lurt. Da skSl jeg prøve det! Gode greier, pleier å gjøre det samme hver gang den ferdighets søyla (eller hva jeg skal kalle det) blir sittende over hodet deres. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 30. desember 2017 #4917 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg har nettopp lastet ned hunder og katter og har kjøpt min egen dyreklinikk. Går det ikke an å åpne den å la de ansatte drive den mens jeg gjør noe annet? Er jeg nødt til å være der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 30. desember 2017 #4918 Del Skrevet 30. desember 2017 1 time siden, Singing cow skrev: Jeg har nettopp lastet ned hunder og katter og har kjøpt min egen dyreklinikk. Går det ikke an å åpne den å la de ansatte drive den mens jeg gjør noe annet? Er jeg nødt til å være der? Du må ikke være der, men det er lurt å trene opp de ansatte først. Som oftest er de ikke noe flink til å begynne med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 30. desember 2017 #4919 Del Skrevet 30. desember 2017 Tusen takk for svar😊 da skal jeg gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 30. desember 2017 #4920 Del Skrevet 30. desember 2017 Takk for svar 😊 er det bare til å trykke på åpne og stenge når jeg vil da også går det av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå