Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Poppie skrev:

Noen som har fått whickedwhims og MCcommand til å funke? Jeg har slettet de gamle filene og lastet ned den nye versjonen (som skal være kompatibel med cats&dogs), men selv om det dukker opp at de ligger inne så får jeg ikke frem kommandoene :( 

Skrudd på skript?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som spiller Sims med exp packs uten problemer, hva slags pc har dere?

Anonymkode: fafcd...e94

Jeg har hjemmebygget PC som er ganske overkill dersom det er Sims 4 man skal spille. Kjører alle ekstrapakker (utenom et par stuff packs) med alle innstillinger på max.

Intel Core i7-7700K + MSI GeForce GTX 1080 med 16GB RAM.

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Laptop. Jeg har en Asus X554L. Men har ikke noe CC (alpha er verst her), så kan være en faktor at det kjører smoothere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lite problemer (kun en og annen bug) og jeg har en Lenovo ideapad 510 med Core i5 (2,4 GHz), Nvidia GeForce 940MX skjermkort og 8Gb minne.

Bruker ingen CC.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er sensitiv, men sitter her med den klumpen i halsen etter å ha sett denne videoen. Anbefales! Den er lang, men så verdt det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei!

Har et problem med Sims 4 og håper noen kan hjelpe meg. Jeg lastet ned grunnpakken for 3 dager siden, og de to dagene jeg har spilt har det skjedd noe rart etter hvert. Jeg er i levemodus og simmen beveger seg rundt, også forsvinner all inventar og simmen. Veggene, gulv, tapet osv. står igjen, men alt av møbler i tillegg til simmen forsvinner. Jeg prøvde å få simmen til å gå ut av huset, men da skjer det ingenting. Første gang flyttet jeg simmen ut og lagde et nytt hus til den. I går skjedde det igjen, og etter å ha bygget et hus i tre timer er det en smule frustrerende. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Setter veldig pris på hjelp! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, PantheraUnica skrev:

Hei!

Har et problem med Sims 4 og håper noen kan hjelpe meg. Jeg lastet ned grunnpakken for 3 dager siden, og de to dagene jeg har spilt har det skjedd noe rart etter hvert. Jeg er i levemodus og simmen beveger seg rundt, også forsvinner all inventar og simmen. Veggene, gulv, tapet osv. står igjen, men alt av møbler i tillegg til simmen forsvinner. Jeg prøvde å få simmen til å gå ut av huset, men da skjer det ingenting. Første gang flyttet jeg simmen ut og lagde et nytt hus til den. I går skjedde det igjen, og etter å ha bygget et hus i tre timer er det en smule frustrerende. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Setter veldig pris på hjelp! :) 

Har du prøvd å reparerer spillet i origin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chiyo skrev:

Nei, men jeg gjorde det nå! Forhåpentligvis er det nok, takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chiyo skrev:

Det fungerte ikke. :(  I byggmodus er alt som normalt, men når jeg bytter til levemodus så får jeg ikke gått ned på etasjen hvor alle møblene og simmen er. Jeg er på etasje 2-nivå, altså taket på dette huset, og jeg får ikke gått lenger ned. 

sims.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PantheraUnica skrev:

Det fungerte ikke. :(  I byggmodus er alt som normalt, men når jeg bytter til levemodus så får jeg ikke gått ned på etasjen hvor alle møblene og simmen er. Jeg er på etasje 2-nivå, altså taket på dette huset, og jeg får ikke gått lenger ned. 

Har du prøvd hotkeys? Altså page up og page down? For å gå ned etasjen? 

Er det slik at hun har blitt sparket ut av ditt eget hus? Noen ganger når man er på besøk og ikke oppfører seg som en god gjest, så kan man bli sparket ut av huset til de man er på besøk hos, og da får man ikke tilgang til innsiden av huset. 
Hjelper det hvis du reiser til en annen tomt og kommer tilbake? 

Det virker som en bug. Kanskje den kom med den siste oppdateringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chiyo skrev:

Har du prøvd hotkeys? Altså page up og page down? For å gå ned etasjen? 

Er det slik at hun har blitt sparket ut av ditt eget hus? Noen ganger når man er på besøk og ikke oppfører seg som en god gjest, så kan man bli sparket ut av huset til de man er på besøk hos, og da får man ikke tilgang til innsiden av huset. 
Hjelper det hvis du reiser til en annen tomt og kommer tilbake? 

Det virker som en bug. Kanskje den kom med den siste oppdateringen. 

Page up og page down fungerer ikke. Sikkert vanskelig å se på bildet jeg sendte, men det er ikke mulig å trykke på etasje ned selv om jeg er i 2.etasje/taket. Den er ikke uthevet sånn som de skal være.

Simmen er i sitt eget hus, og det har skjedd begge gangene jeg har spilt selv om jeg byttet tomt mellom de to gangene. =/

Er nok en bug ja, men utrolig demotiverende, hehe. Sist jeg spilte sims er 10 år siden, blir spillet oppdatert automatisk nå for å fikse bugs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer når du trykker på døra? Hvilke valg kommer opp? Kommer det valg som "Lås for ..." og lignende, eller bank på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Adele skrev:

Hva skjer når du trykker på døra? Hvilke valg kommer opp? Kommer det valg som "Lås for ..." og lignende, eller bank på?

Det står lås døren for, også kan jeg velge mellom 4 ulike ting. Nå som jeg gikk inn for å sjekke dette så fungerte alt igjen! Merkelige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, PantheraUnica skrev:

Det står lås døren for, også kan jeg velge mellom 4 ulike ting. Nå som jeg gikk inn for å sjekke dette så fungerte alt igjen! Merkelige greier..

Så utrolig merkelig! Jeg har aldri vært borti dette før, men det var nok bare en god, gammeldags bug :) Bra det løste seg da :) Happy simming :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, PantheraUnica skrev:

Er nok en bug ja, men utrolig demotiverende, hehe. Sist jeg spilte sims er 10 år siden, blir spillet oppdatert automatisk nå for å fikse bugs? 

Jeg tror det spørs på hva innstillinger man har, jeg må oppdatere selv i origin. Men jeg får ikke spille før jeg har oppdatert da, jeg oppdaterte 22 desember eller noe, men da var det en stund siden jeg hadde spilt. 
Jeg leste på internet at en del hadde dette problemet før. Jeg leste en siden fra 2016, men det er nok mange som har hatt det samme problemet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal oppgradere toalettet, men står at jeg mangler to vanlige oppgraderingsdeler. Hvor får jeg tak i dette? 

Anonymkode: cad70...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet flere cheatcodes på nett og prøvd i spillet, men det har ikke fungert. Noen som har tips til kule cheatcodes og hvordan jeg får de til å fungere i spillet? :) 

Anonymkode: 7feef...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...