Gjest Vevila Skrevet 4. juli 2016 #3601 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg vurderer å kjøpe et av tilleggspakkene til sims 4 så jeg gjerne kan glede meg litt over spillet igjen. Hva anbefaler dere? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juli 2016 #3602 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juli 2016 #3603 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Verena skrev (På 3.7.2016 den 0.16): Jeg vil gjerne prøve å laste ned noe til sims 4 fra thesimsresource, slik som jeg pleide å gjøre med sims 3. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får den nedlasta tingen inn i selve spillet nå som jeg bruker både Windows 10 og Origin, som jeg ikke brukte tidligere. Før lastet det inn til spiller automatisk, mens nå skjønner jeg så og si ingenting. Noen som har prøvd det samme via Windows 10? Takk for råd Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 4. juli 2016 #3604 Del Skrevet 4. juli 2016 12 minutter siden, Ole Brumm skrev: Du laster ned, og flytter filen over til mods mappen. Du må så inn på innstillinger for å slå på mods, da får du opp ei liste ved oppstart. Tusen takk for svar men hvor finner jeg mods-mappen egentlig? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 4. juli 2016 #3605 Del Skrevet 4. juli 2016 21 minutter siden, Vevila skrev: Jeg vurderer å kjøpe et av tilleggspakkene til sims 4 så jeg gjerne kan glede meg litt over spillet igjen. Hva anbefaler dere? :D Get to work! Jeg syns det er kjempegøy og tilfører mye bra i spillet. Fikk spillegleden tilbake av den pakka, så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. juli 2016 #3606 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Verena skrev (På 4.7.2016 den 20.23): Tusen takk for svar men hvor finner jeg mods-mappen egentlig? 😅 Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 4. juli 2016 #3607 Del Skrevet 4. juli 2016 36 minutter siden, Notatboka skrev: Get to work! Jeg syns det er kjempegøy og tilfører mye bra i spillet. Fikk spillegleden tilbake av den pakka, så kjør på Takk! *Laster ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 4. juli 2016 #3608 Del Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, Vevila skrev: Takk! *Laster ned* Ble glad på dine vegne nå, haha, er jo så moro med nye greier til sims. Kos deg og fortell oss hva du syns etterhvert da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 4. juli 2016 #3609 Del Skrevet 4. juli 2016 3 timer siden, Ole Brumm skrev: Dokumenter - Electronic Arts - The Sims 4 - Mods. Altså Dokumenter er mappen sammen med bilder, videoer, musikk, Nedlastninger. Altså der Jeg suger til å forklare ting. Inne i "Mods" mappen er det en fil fra før, ikke slett den. La den være der. Du kan lage mapper for å organisere modsene og cc tingen du laster ned. Null problem å lage mapper i selve mods-mappen. Fikk det til! Tusen takk for all hjelpen! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 4. juli 2016 #3610 Del Skrevet 4. juli 2016 Personlig elsker jeg å lage simmer (og det er kun pga alt det fine man kan laste ned til dem), men selve spillet blir jeg lei av etter et par dager. Det er kjipt, i grunn. Har vurdert og bli sim-skaper-opplaster (på tumblr osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 5. juli 2016 #3611 Del Skrevet 5. juli 2016 Den 4.7.2016 at 21.09, Notatboka skrev: Ble glad på dine vegne nå, haha, er jo så moro med nye greier til sims. Kos deg og fortell oss hva du syns etterhvert da! Fristet nesten å ringe inn syk i dag og spille i stedenfor Det ble plutselig mye å gjøre igjen! Takk for anbefaling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 5. juli 2016 #3612 Del Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, Vevila skrev: Fristet nesten å ringe inn syk i dag og spille i stedenfor Det ble plutselig mye å gjøre igjen! Takk for anbefaling! Hahaha Sånn følte jeg det også, blir jo nesten som et helt nytt spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. juli 2016 #3613 Del Skrevet 5. juli 2016 22 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Personlig elsker jeg å lage simmer (og det er kun pga alt det fine man kan laste ned til dem), men selve spillet blir jeg lei av etter et par dager. Det er kjipt, i grunn. Har vurdert og bli sim-skaper-opplaster (på tumblr osv) Hvordan blir man sim-skaper opplaster? Hvor gjør man det? Og hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 5. juli 2016 #3614 Del Skrevet 5. juli 2016 Du lager simmer, og deler de. Lag deg gjerne en Tumblr så du kommer i kontakt med andre simmere som så kanskje vil laste de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. juli 2016 #3615 Del Skrevet 6. juli 2016 Ny stæsjpakke kommer snart står det på The Sims Norge sin facebookside... Ser ut som noe hagegreier, sommer stæsj elns.. Ligger en liten videosnutt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deadmansmarionet Skrevet 6. juli 2016 #3616 Del Skrevet 6. juli 2016 Synes det er skikkelig skuffende. Det må komme en skikkelig expansion pack snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. juli 2016 #3617 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) 21 timer siden, Sitronmelis skrev: Hvordan blir man sim-skaper opplaster? Hvor gjør man det? Og hvordan? Først bør du ha en Tumblr, men du kan laste opp simmer på Thesimsresource eller modthesims hvis du vil, men jeg syns det er lettest og laste opp på tumblr. Min tumblr er http://emiss4.tumblr.com/ (Det er kun sims 4 på den, så jeg tenker at det ikke skader min identitet dessuten bruker jeg den ikke så mye lenger, fordi jeg ikke spiller). Jeg bruker hovedsaklig photoshop til og redigere bildene jeg bruker, men det er jo litt arbeid bak det (mye mer enn jeg først trodde). Jeg starter selvfølgelig med å lage simmen, og jeg er påpasselig med å huske hvilke CC-skapere (custom content) jeg har brukt, som f.eks alt fra hår til sko. Når jeg endelig er fornøyd, så lagrer jeg simmen i galleriet. Jeg passer også på å se på klokkeslettet jeg lagrer simmen, for det har betydning når du skal laste opp selve simmen senere (du kan laste opp simmen på mediafire, det er den jeg bruker). Jeg finner filene under "Tray" på: Dokumenter - Electronic Arts - The sims 4 - Tray (det er litt annerledes hvor folk lagrer EA, men du finner det mest sannsynlig under "Dokumenter". Der finner du alt du har lagret i simskaperen (eller hus). Så må du ha et program for å lage en opplastbar fil. Jeg bruker 7Zip. Det jeg gjør, er å kopiere sim-filene inn i en egen mappe, så markerer jeg dem og høyreklikker. Da får jeg opp 7Zip, også "Legg til arkiv". Da får du en zip-fil, og hvis du er kjent med CC så skjønner du hva jeg mener. Etter det er det jo selvfølgelig og ta noen bilder av simmen du vil bruke, liste opp CC du har brukt, og linke til f.eks Mediafire. Tror du også kan google dette litt mer, for jeg er ikke veldig flink til og forklare. Håper det hjalp litt hvertfall Endret 6. juli 2016 av Ms.Sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. juli 2016 #3618 Del Skrevet 6. juli 2016 2 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Først bør du ha en Tumblr, men du kan laste opp simmer på Thesimsresource eller modthesims hvis du vil, men jeg syns det er lettest og laste opp på tumblr. Min tumblr er http://emiss4.tumblr.com/ (Det er kun sims 4 på den, så jeg tenker at det ikke skader min identitet dessuten bruker jeg den ikke så mye lenger, fordi jeg ikke spiller). Jeg bruker hovedsaklig photoshop til og redigere bildene jeg bruker, men det er jo litt arbeid bak det (mye mer enn jeg først trodde). Jeg starter selvfølgelig med å lage simmen, og jeg er påpasselig med å huske hvilke CC-skapere (custom content) jeg har brukt, som f.eks alt fra hår til sko. Når jeg endelig er fornøyd, så lagrer jeg simmen i galleriet. Jeg passer også på å se på klokkeslettet jeg lagrer simmen, for det har betydning når du skal laste opp selve simmen senere (du kan laste opp simmen på mediafire, det er den jeg bruker). Jeg finner filene under "Tray" på: Dokumenter - Electronic Arts - The sims 4 - Tray (det er litt annerledes hvor folk lagrer EA, men du finner det mest sannsynlig under "Dokumenter". Der finner du alt du har lagret i simskaperen (eller hus). Så må du ha et program for å lage en opplastbar fil. Jeg bruker 7Zip. Det jeg gjør, er å kopiere sim-filene inn i en egen mappe, så markerer jeg dem og høyreklikker. Da får jeg opp 7Zip, også "Legg til arkiv". Da får du en zip-fil, og hvis du er kjent med CC så skjønner du hva jeg mener. Etter det er det jo selvfølgelig og ta noen bilder av simmen du vil bruke, liste opp CC du har brukt, og linke til f.eks Mediafire. Tror du også kan google dette litt mer, for jeg er ikke veldig flink til og forklare. Håper det hjalp litt hvertfall Takk Dette hørtes så innviklet ut at jeg ikke orker å sette meg inn i det Tror jeg heller holder meg til å laste ned ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. juli 2016 #3619 Del Skrevet 6. juli 2016 Anbefaler simfileshare.net fremfor mediafire. Mediafire er blitt fæle på popups og reklame son selv en sterk adblock ikke greier å ta. Mange nedlastere unngår nå mediafire. Simfileshare er laget av simmere, for simmere. Ingen skadelige reklamer og kjempelett å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyvendeBie Skrevet 7. juli 2016 #3620 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Er det lovlig å dele simmer offentlig utenfor EA sitt territorium da? Sånn jeg har forstått det, er det strengt forbudt å bare poste ett bilde på facebook, uten tilstrekkelig samtykke fra EA.. Endret 7. juli 2016 av Lousina-Mallett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå