Olava Skrevet 3. juni 2016 #3521 Del Skrevet 3. juni 2016 17 minutter siden, MXB skrev: Så bra! Endelig kan damene min ha litt mer casual klær og ikke bare tettsitende topper/jakker Kanskje det hjelper om du skrur av Origin overlay? Husker ikke hvordan man gjør det men ett raskt google søk gir deg svar Kan prøve det i morgen. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 3. juni 2016 #3522 Del Skrevet 3. juni 2016 Må si noen av toppene ser litt rare ut på menn, de har jo litt sånn skygge/form som om de har pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. juni 2016 #3523 Del Skrevet 3. juni 2016 Jeg bare MÅ lage Conchita Würst nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 3. juni 2016 #3524 Del Skrevet 3. juni 2016 http://simsvip.com/2016/06/02/sims-4-new-game-patch-june-2nd-2016/ Tidy Up away actions will now also tidy up puddles. And now… some tongue twisters for no reason: The puddles play, kept tidy the tidal pool. A Tidy Up while away, keeps the puddles at bay. Poodles play playfully in the puddles people lay. Poodles was only typed here because of its alliteration in regards to puddles. In no way is this a foreshadowing, hinting, or similar… it is only used because of the alliteration. Alligator. Hmmm... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. juni 2016 #3525 Del Skrevet 3. juni 2016 Den oppdateringa har ødelagt spillet for mange. 3-4 stk av de jeg følger på Tumblr har opplevd det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. juni 2016 #3526 Del Skrevet 3. juni 2016 59 minutter siden, Auri skrev: Den oppdateringa har ødelagt spillet for mange. 3-4 stk av de jeg følger på Tumblr har opplevd det samme. Som at det ikke går å spille? Jeg oppdaterer nå, så skal se hvordan det går hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. juni 2016 #3527 Del Skrevet 3. juni 2016 Spilte litt CAS istad for å se litt på den nye oppdateringa, og jeg lagde Comchita Würst,hehe. Liker oppdateringa, selv om den er egentlig ikke nie jeg ønsket meg akkurat, men liker den. Hadde litt problemer med at spillet ikke ville samarbeide noen ganger i CAS. Vet ikke om det er noe problemer med spillet ellers. Spilte bare CAS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. juni 2016 #3528 Del Skrevet 3. juni 2016 De jeg har sett på tumblr har problemer, så blir hele UI borte i CAS, ingenting fungerer i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. juni 2016 #3529 Del Skrevet 4. juni 2016 Ok, nei jeg hadde ikke det problemet. Bare at CAS ikke ville gjøre som jeg ville, og det gikk ikke å angre det spillet ødela, så jeg måtte korrigere alt selv, noe som ikke var så lett når spillet ikke ville samarbeide. Men ikke så ille problemer som du beskriver.Får håpe det blir fiksa snart for de som har problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 4. juni 2016 #3530 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg har sett at med klær, så kan man ha flere sett med f.eks. fritidsklær og formelleklær.. altså at man ikke trenger å gå inn i simdesigneren igjen for å mekke antrekk, men at det lagres slik at det kan byttes til i "skift til.."-seksjonen hos simmene. Hvordan får man til det egentlig? Noen som har funnet ut det? Eller må man ha en spesiell pakke for det? For jeg drev og fant simmer via nettet, inne på designbyggeren. Valgte ei jente som kom opp, og da jeg drev og spilte så så jeg at det var flere valgmuligheter på fritidsklær og diverse andre klestyper. Men det var jo ikke jeg som fiksa det.. så jeg lurer på hvordan man fikser det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. juni 2016 #3531 Del Skrevet 4. juni 2016 I CAS, når du velger hverdagsklær, skal det være et lite plusstegn et sted, hvor du kan legge til klær. Husker ikke om du kan gjøre det når du lager en sim eller når du går inn for å endre klær etterpå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 4. juni 2016 #3532 Del Skrevet 4. juni 2016 Her er en youtubevideo som viser hvordan: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
friisbe Skrevet 7. juni 2016 #3533 Del Skrevet 7. juni 2016 Kjenner jeg faktisk får litt lyst til å spille igjen nå, men må vente til jeg har skrevet ferdig semesterets siste rapport. Fint med litt ekstra motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2016 #3534 Del Skrevet 7. juni 2016 Når kommer Sims 4 Ut og spise? Er det i morgen? Anonymkode: 3a9bb...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 7. juni 2016 #3535 Del Skrevet 7. juni 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når kommer Sims 4 Ut og spise? Er det i morgen? Anonymkode: 3a9bb...aac Om et par timer tror jeg. Klokka 6 eller 7 i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 7. juni 2016 #3536 Del Skrevet 7. juni 2016 Huff jeg er så enig, Sims 4 er så flatt og livløst. Virker liksom ikke som om de kan gjøre noen ting. Har man masse ting I huset så gjør de fortsatt ikke mye annet enn å lese bøker. se på tv eller sitte på pcen. Hente bok ett sted i huset å sette seg på en seng (som ikke engang er deres) i andre siden. Husker i Sims 2 så var det noen simmer som bare ikke kom overens uansett hva man prøvde. Så hvis man hadde en man ville gifte seg med som man ikke hadde laget selv så måtte man virkelig jobbe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 7. juni 2016 #3537 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg sitter og ser på SimSupply som har live stream av den nye pakken nå. Det virker veldig gøy. Men vet ennå ikke om det er verdt pengene. Hmm. Hvis noen andre vil se så er det hvertfall www.twitch.tv/jamesturneryt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. juni 2016 #3538 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 7. juni 2016 #3539 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg hadde egentig tenkt å prøve det men bestemte meg for å droppe det(vertfall foreløpig) etter å ha sett den de 24 minutter siden, bippo skrev: Jeg sitter og ser på SimSupply som har live stream av den nye pakken nå. Det virker veldig gøy. Men vet ennå ikke om det er verdt pengene. Hmm. Hvis noen andre vil se så er det hvertfall www.twitch.tv/jamesturneryt Det der var skikkelig kjedelig å se på. Hadde og tenkt å kjøpe spillet men tror heller ikke jeg gidder (foreløpig vertfall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 8. juni 2016 #3540 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg har kjøpt den nye gamepacken og spilt littegranne. Foreløpig er det gøy, og spesielt alle de morsomme rettene man kan servere på restauranten. Det er også gøy å gi de ansatte mest mulig rare arbeidsklær Så langt har jeg bygd min første restaurant, et ganske billig og trasig fastfoodsted. Neste steg blir å prøve å drive en restaurant. Enn så lenge mens dette er nytt er det forfriskende med ny gameplay og veldig mye fint interiør, så vi får se hvor lenge gleden varer. Jeg skal i hvert fall sørge for å lagre ofte, for i går da jeg avsluttet spillet fikk jeg beskjed om at det sluttet å virke. Antakelig er det en del ting jeg må gjøre om igjen fordi det ikke har blitt lagret. Jaja... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå