Nanami Skrevet 6. august 2015 #2881 Del Skrevet 6. august 2015 I morgen kommer en ny video til den nye pakken. Jeg er veldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 7. august 2015 #2882 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som husker hvordan man flytter ting OPP og NED?!!!! Har trykket på ALT! slått av og på move objects cheat, men det funker faen meg ikke!!!! Ja, jeg er forbannet! Irriterende at koder ikke er samme som på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 7. august 2015 #2883 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg bruker hvertfall 0 og 9 får å senke/heve.", imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 8. august 2015 #2884 Del Skrevet 8. august 2015 Hva heter Springscape i den norske utgaven av spillet? Jeg er på leting etter noe som skal finnes i parken bak, men finner ikke ut hvor Springscape ligger. (Jeg vet det ligger i Oasis Springs, men hvilken tomt det er aner jeg ikke.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fridus Skrevet 8. august 2015 #2885 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg vet ikke om denne har blitt postet, men jeg synes den er ganske morsom. http://9gag.com/gag/avLznZ5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 9. august 2015 #2886 Del Skrevet 9. august 2015 Har et spørsmål! Vurderer å kjøpe en pc uten dvd-rom. Kan jeg da laste ned origins, hvor jeg har registert sims 4 på den gamle pcen, og laste ned sims derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 9. august 2015 #2887 Del Skrevet 9. august 2015 earlgrey skrev (På 9.8.2015 den 11.24): Har et spørsmål! Vurderer å kjøpe en pc uten dvd-rom. Kan jeg da laste ned origins, hvor jeg har registert sims 4 på den gamle pcen, og laste ned sims derfra? Ja, det kan du. Så lenge du har registrert spillet ditt på Origin vil du ha tilgang til å laste det ned 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. august 2015 #2888 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) SiMa skrev (På 8.8.2015 den 7.53): Hva heter Springscape i den norske utgaven av spillet? Jeg er på leting etter noe som skal finnes i parken bak, men finner ikke ut hvor Springscape ligger. (Jeg vet det ligger i Oasis Springs, men hvilken tomt det er aner jeg ikke.) Tror Springscape heter Vårtomta eller noe sånt. Edit: her er et kart over tomtene så her ser du hvor Springscape er. Endret 11. august 2015 av Ardwinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2889 Del Skrevet 10. august 2015 Hei alle sammen Er det noen her som har fått feilmelding fra Origin om at filen "MSCVP100.dlll" mangler og ikke får åpnet verken Sims 4 eller Origin?? Det skjedde hos meg under oppstart i dag, og jeg avinstallerte Origin og installerte på nytt uten at det hjalp. Samme feilmelding kom igjen og igjen... Heldigvis fant jeg løsningen: Hvis det er noen som opplever det samme, så er det dette dere må gjøre: 1.Gå inn på kontrollpanel og avinstaller alle de filene dere finner som slutter på x86 (det skal være 2 eller 3 sånne) 2. Avinstaller Origin 3. Restart PC'n - viktig. 4. Gå til denne linken og last ned: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?displaylang=en&id=5555 5. Last ned Origin på nytt Dette krever minimalt med PC ferdigheter, er kun snakk om å avsintallere og installere dette på nytt. Endelig kan jeg spille igjen Anonymous poster hash: f83bd...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. august 2015 #2890 Del Skrevet 11. august 2015 Ardwinna skrev (På 1.8.2015 den 22.14): Jeg installerte W10 i dag men kom ikke så langt at jeg fikk prøvd å spille. Bare oppdaterte spillet. Blir spennende å se om alt fungerer som det skal. Nå har jeg spilt litt. Spillet fungerer høvelig greit men jeg synes grafikken har blitt litt smårar. Alt av moden frukt, bær og blomster på plantene ser til tider gråsvarte ut, for så å bli normalt når man scroller inn eller ut. Ene taklampa så også mer kantete ut. Og hva er greia med at simmene plutselig får velfylte behov når de kommer hjem etter å ha besøkt andre tomter? Så en gameplay på nett der den som spilte opplevde det samme. Jeg synes spillet generelt har blitt mer og mer glitchy og tregt. Ultrahastigheten er ikke spesielt ultrahurtig lenger heller (det har jeg vært plaget med ei god stund, før W10 kom). Mulig jeg må prøve å fjerne de få ekstraklærne og hårsveisene jeg har av CC og kanskje oppdatere driveren til grafikk-kortet. PCn min er ikke så dårlig at spillet skal gå tregt. Akkurat nå tester jeg ut "Rags to riches"-legacy. Synes den var greiere enn den andre fattigsimgreia jeg prøvde siden man forholder seg til bare én sim her. Foreløpig har simmen fått seg butikk med seng, do, dusj og en kjølebag på bakrommet, og har begynt å selge bildene sine der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 11. august 2015 #2891 Del Skrevet 11. august 2015 hmm skulle ikke det der kjøkkenstæsj komme i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. august 2015 #2892 Del Skrevet 11. august 2015 -Missi- skrev (På 11.8.2015 den 13.10): hmm skulle ikke det der kjøkkenstæsj komme i dag ? Ligger ute nå, klart til kjøp og nedlasting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2893 Del Skrevet 11. august 2015 Hva synes dere om det han sier i denne videoen? Må egentlig si meg enig, Anonymous poster hash: ed70d...822 Anonymous poster hash: ed70d...822 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 11. august 2015 #2894 Del Skrevet 11. august 2015 Noen som har kjøpt kjøkkenstæsj? Er den verdt pengene? Altså, det er ikke så mye penger, men det er så kjedelig å bli skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 11. august 2015 #2895 Del Skrevet 11. august 2015 bippo skrev (På 11.8.2015 den 21.26): Noen som har kjøpt kjøkkenstæsj? Er den verdt pengene? Altså, det er ikke så mye penger, men det er så kjedelig å bli skuffa. Jeg skal ikke gå på den fellen igjen. Syntes ikke spa pakken var noe å rope hurra for, ble brukt én gang å nå så bruker jeg det ikke. Røkelsene er greit når du skriver bok eller noe, de forskjellige typene gir forskjellige humør-ting. Skal vente til det kommer en review på youtube, så får jeg se hva som er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 11. august 2015 #2896 Del Skrevet 11. august 2015 Har ikke kjøpt det enda. Gjør det nok i løpet av uka, for når det gjelder sims, klarer jeg stort sett ikke la være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2897 Del Skrevet 11. august 2015 AnonymBruker skrev (På 11.8.2015 den 21.11): Hva synes dere om det han sier i denne videoen? Må egentlig si meg enig, Anonymous poster hash: ed70d...822 Eg er også enig! Eg har ikkje gidda å kjøpe stæsj-pakkene, og eg trur ikkje eg gidder å kjøpe Get Together heller... Eg har mista litt trua. Eg går så fort lei, og eg føler det er nesten ingenting i dei stæsjpakkene. Det blir altfor dyrt i lengden å kjøpe småpakker kvar mnd. Eg hadde alle sims 1 og sims 2-spela. Når sims 3 kom, hadde eg dessverre ikkje PC som tålte alle, men eg hadde universitet, vær, øyliv og mange andre. Gjekk ikkje lei på samme måten. For meg som elsker å lage hus, så saknar eg virkelig designverktøyet. Å kunne velge farge og tekstur på alt, var fantastisk. Saknar den opne verda.. Eg velger å gi sims 4 litt tid. Kanskje det tar seg opp igjen når dyr, ferie, småbarn, vær og alt dette kjem. I mellomtida venter eg med å kjøpe noko meir. :/ Dessverre... Anonymous poster hash: 6dc67...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 12. august 2015 #2898 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg ser denne nå :D om jeg liker det jeg ser, så kommer jeg til å kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 12. august 2015 #2899 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) ok.. jeg kommer ikke til å kjøpe den. 89 kr for det, alt for lite ting for 100kr! Men 319 kr for gøy med gjengen, galskap! Ser nå at ut i naturen som også er en utvidelsespakke, den koster nå 223kr fordi den er på tilbud, kommer nok til å vente til den nye også kommer på tilbud. 300 kr er galskap! Endret 12. august 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 12. august 2015 #2900 Del Skrevet 12. august 2015 imperio skrev (På 12.8.2015 den 0.51): ok.. jeg kommer ikke til å kjøpe den. 89 kr for det, alt for lite ting for 100kr! Men 319 kr for gøy med gjengen, galskap! Ser nå at ut i naturen som også er en utvidelsespakke, den koster nå 223kr fordi den er på tilbud, kommer nok til å vente til den nye også kommer på tilbud. 300 kr er galskap! Synes det er helt vilt hvor lite ting man får i alle disse pakkene! Har vært dum nok til å kjøpe på det den ene og den andre. men tviler på det blir noe kjøkkenpakke på meg med det første. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå