SiMa Skrevet 1. juni 2015 #2501 Del Skrevet 1. juni 2015 Mannen begynner å lage mat, men plutselig har han ikke plass til det, og setter fra seg alt. Jeg prøver å få han til å fortsette, men det går ikke. Jeg har lagt til flere kjøkkenbenker, men det har heller ikke hjulpet. Noen tips til hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #2502 Del Skrevet 2. juni 2015 Kjøpte og lastet ned sims 4 idag. Har spilt i 3 timer nå, må si jeg er litt.. skuffet? Hva skal jeg finne på? Savner smårollingene! Anonymous poster hash: 7f9f6...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 3. juni 2015 #2503 Del Skrevet 3. juni 2015 For de av dere som har ut i naturen. Er det noen som har funnet alle insektene? Eller pinnedyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. juni 2015 #2504 Del Skrevet 3. juni 2015 Synes det er dritvanskelig å finne insekter, eller planter i Granite falls... Har gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 3. juni 2015 #2505 Del Skrevet 3. juni 2015 Synes det er dritvanskelig å finne insekter, eller planter i Granite falls... Har gitt opp. Plantene er egentlig ikke så vanskelig, bare man husker hvor de forskjellige er og har satt seg inn i hva de heter. Men insektene derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. juni 2015 #2506 Del Skrevet 3. juni 2015 Kanskje jeg har en bug da; jeg fikk simmen min til å overnatte i Granite falls (ikke det området hvor det er hus i Ut i naturen, men det andre området) fordi jeg vet det tar tid for plantene å dukke opp; etter et sim døgn fant jeg én plant, og jeg finkjemma virkelig området. Ikke sett en eneste annen plante der etter det. Så enten er jeg blind, eller så er det en bug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 3. juni 2015 #2507 Del Skrevet 3. juni 2015 Kanskje jeg har en bug da; jeg fikk simmen min til å overnatte i Granite falls (ikke det området hvor det er hus i Ut i naturen, men det andre området) fordi jeg vet det tar tid for plantene å dukke opp; etter et sim døgn fant jeg én plant, og jeg finkjemma virkelig området. Ikke sett en eneste annen plante der etter det. Så enten er jeg blind, eller så er det en bug. Jeg opplevde noe lignende en gang. Da rettet jeg meg mot der jeg visste plantene var, men det fantes ingen. Det funka igjen da jeg dro hjem for så og reise ut i skogen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #2508 Del Skrevet 3. juni 2015 Det kommer en ny verden i ny oppdatering: Anonymous poster hash: 44607...3d5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 3. juni 2015 #2509 Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg fikk meg Sims 4 i forrige uke og er helt hekta! Gjør nesten ikke annet på fritiden, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 3. juni 2015 #2510 Del Skrevet 3. juni 2015 Synes det er kjempe bra at vi får ting gratis via oppdateringene. Vi har jo fått basseng, kjeller, små ting som klær, hår og slikt, og nå en helt ny verden. HÅPER de kommer med en oppdatering for smårollinger, eller en skikkelig utvidelsespakke som gjør det artig å ha barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona2015 Skrevet 3. juni 2015 #2511 Del Skrevet 3. juni 2015 Så kult med ny verden! Ser ut som vi får større tomter😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2512 Del Skrevet 4. juni 2015 Synes det er kjempe bra at vi får ting gratis via oppdateringene. Vi har jo fått basseng, kjeller, små ting som klær, hår og slikt, og nå en helt ny verden. HÅPER de kommer med en oppdatering for smårollinger, eller en skikkelig utvidelsespakke som gjør det artig å ha barn. Får vi en ny verden? Når? Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. juni 2015 #2513 Del Skrevet 4. juni 2015 Får vi en ny verden? Når?Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3 I løpet av Juni Er lei av det huset simmene bor i nå, så tenker å flytte dem til det nabolaget så fort oppdateringen kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 4. juni 2015 #2514 Del Skrevet 4. juni 2015 I løpet av Juni Er lei av det huset simmene bor i nå, så tenker å flytte dem til det nabolaget så fort oppdateringen kommer HUUUUUURRRRAAAAAA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 4. juni 2015 #2515 Del Skrevet 4. juni 2015 Det kommer en ny verden i ny oppdatering: Anonymous poster hash: 44607...3d5 HALLELUJA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 4. juni 2015 #2516 Del Skrevet 4. juni 2015 Gleder meg. Hvor store blir tomtene? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 4. juni 2015 #2517 Del Skrevet 4. juni 2015 På flere sider står det at pakken kommer 11 juni. Tomtestørrelser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 4. juni 2015 #2518 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg er i gang med bygging av et hus jeg fant på nettet, men har problemer med taket på huset, et sånt halvtak. Det blir veldig høyt, når jeg prøver å senke det, buer det seg. Finnes det noen triks for å få lavere halvtak uten at det blir buet? Slik skal det se ut: Problemet er at det blir seende ut slik : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #2519 Del Skrevet 4. juni 2015 Du må tak i pila som peker oppover istedenfor kula. Eller så er det omvendt. Den ene styrer høyden, den andre om taket skal være rett eller om det skal være buetAnonymous poster hash: 8d62f...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 4. juni 2015 #2520 Del Skrevet 4. juni 2015 Du må tak i pila som peker oppover istedenfor kula. Eller så er det omvendt. Den ene styrer høyden, den andre om taket skal være rett eller om det skal være buetAnonymous poster hash: 8d62f...7c0 Hmm... jeg trodde alt var piler, så jeg må nok se litt nærmere på det der takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå