boblesaft Skrevet 29. august 2014 #321 Del Skrevet 29. august 2014 Orange is the new black? De var skikkelig bra! Stemmer! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 29. august 2014 #322 Del Skrevet 29. august 2014 De var veldig bra er mye lettere å få simmene til å ligne på folk nå synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 29. august 2014 #323 Del Skrevet 29. august 2014 Som et svar på Stueloff sitt innlegg! Håper det er mulig å se hvem det skal forestille Når jeg så første bildet tenkte jeg "Oi! Hun ligna på Poussey fra OITNB!" og når jeg så resten av bildene skjønte jeg at det overhodet ikke var tilfeldig Dyktig er du! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 30. august 2014 #324 Del Skrevet 30. august 2014 Komplett liste over alle mangler i Sims 4. Dette blir ikke like kult som jeg trodde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 30. august 2014 #325 Del Skrevet 30. august 2014 Komplett liste over alle mangler i Sims 4. Dette blir ikke like kult som jeg trodde. Vil de ikke at folk skal kjøpe spillet eller? Høres jo bare grusomt kjedelig ut.. Skal de lage en utvidelsepakke for hver ting da eller, for å melke penger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 30. august 2014 #326 Del Skrevet 30. august 2014 Komplett liste over alle mangler i Sims 4. Dette blir ikke like kult som jeg trodde. Æsj... Jeg har allerede bestilt spillet fordi jeg hadde et gavekort til gode, men nå angrer jeg faktisk. Det var vel ingen hemmelighet at TS4 kom til å bli veldig redusert men dette er drøyt. Virker som at de tror folk bare vil ha simmer full av følelser og kun er opptatt av å arrangere hjemmefester, trene eller skravle i parken. De skal jaggu lage noen skikkelig bra tilleggsspill nå for å rette opp i dette. Vurderer nesten å selge spillet videre når jeg får det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 30. august 2014 #327 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Synes sims 4 høres utrolig tørt og kjedelig ut! For meg så er det det at de er så "ekte", som gjør det artig. Det at tenåringer er lavere og ser ut som tenåringer, det at du kan ha babyer! Ha en jobb osv. Følelser... wtf det er ikke verdt alt de har tatt bort! Eneste positive jeg har hørt om sims 4 så langt, er det at de kan gjøre to ting samtidig. Jeg har spilt sims siden første sims spillet kom ut, men nå... nå trur jeg at jeg kommer til å gå tilbake til sims 3. Jeg har bestilt sims 4, må jo teste det ut. Men dersom det suger, så avinstallerer jeg det og installerer sims 3 i stedet. Endret 30. august 2014 av Amortentia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 30. august 2014 #328 Del Skrevet 30. august 2014 Hm, mye som manglet... Men dette er jo bra, da; No story progression - Sims in the neighborhood age, but do not have children, get jobs, move, get married…etc. without player intervention 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 30. august 2014 #329 Del Skrevet 30. august 2014 Hm, mye som manglet... Men dette er jo bra, da; No story progression - Sims in the neighborhood age, but do not have children, get jobs, move, get married…etc. without player intervention Jeg synes ikke det er bra. Denne funksjonen kunne man jo skru av og på i Sims 3. Utrolig tåpelig at de fjernet muligheten for story progression. En av funksjonene jeg likte best. Likte at de andre familiene i gata utviklet seg i takt med mine favorittfamilier. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2014 #330 Del Skrevet 30. august 2014 Mye jeg ikke kommer til åsavne der gitt! Litt irritert over inget fargevalg, men overlever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 30. august 2014 #331 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Komplett liste over alle mangler i Sims 4. Dette blir ikke like kult som jeg trodde. Litt kjipt at det er en del som er fjernet, men jeg overlever. Jeg har spilt Sims siden det første sims-spillet kom ut, så jeg kommer nok til å spille dette også. Har allerede bestilt det. Og ikke minst: jeg gleder meg Endret 30. august 2014 av Kittykat 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 30. august 2014 #332 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) En ting til: Vi kan laste ned spillet allerede på Mandag og spille det på Torsdag. Jeg har allerede bestilt det, men pengene er ikke trukket. Blir de trukket innen Torsdagen, eller? Kan jeg likevel laste det ned på Mandag? *clueless* Endret 30. august 2014 av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 30. august 2014 #333 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg synes ikke det er bra. Denne funksjonen kunne man jo skru av og på i Sims 3. Utrolig tåpelig at de fjernet muligheten for story progression. En av funksjonene jeg likte best. Likte at de andre familiene i gata utviklet seg i takt med mine favorittfamilier. Fikk aldri til å slå den av i Sims 3.. Hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille, liker å kontrollere hele slekt! Ungene som er flyttet hjemmefra, tanter og onkler, vennefamilier osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 30. august 2014 #334 Del Skrevet 30. august 2014 Komplett liste over alle mangler i Sims 4. Dette blir ikke like kult som jeg trodde.kjedelig, men jeg tar ikke sorgene på forskudd. Kanskje det blir gøy likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 30. august 2014 #335 Del Skrevet 30. august 2014 En ting til: Vi kan laste ned spillet allerede på Mandag og spille det på Torsdag. Jeg har allerede bestilt det, men pengene er ikke trukket. Blir de trukket innen Torsdagen, eller? Kan jeg likevel laste det ned på Mandag? *clueless* Jeg bestilte for over en måned siden og ble trukket for spillet idag. Så vil tro at transaksjonene blir gjennomført fortløpende nå som det nærmer seg release Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mymle Skrevet 30. august 2014 #336 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg tror nok vi som har spilt The Sims over årene kanskje har blitt litt bortskjemte i forhold til hvilke egenskaper som er med osv i grunnspillet. Dette er jo helt vanlig i de fleste PC-spill ellers i bransjen at de ripper grunnspillet for det meste og selger det i form av utvidelser. Jeg misliker at EA er så pengegriske som de er og synes det er råttent gjort mot den yngre delen av brukerne som ofte ikke kan bruke flere tusen kroner på et spill. Men det er ikke noe langt verre enn feks Battlefield, Titanfall etc som også er under samme paraply-selskap. Endret 30. august 2014 av Mymle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 30. august 2014 #337 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg bestilte for over en måned siden og ble trukket for spillet idag. Så vil tro at transaksjonene blir gjennomført fortløpende nå som det nærmer seg release Ja, jeg så at pengene ble trukket fra kontoen nå i sted. Da er ihvertfall det betalt. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 31. august 2014 #338 Del Skrevet 31. august 2014 Har blitt trukket hos meg også. Blir spennende å se hvordan det faktisk blir å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #339 Del Skrevet 31. august 2014 Kan noen oversette lista på norsk? Og lime inn her? Altså, jeg suger i engelsk... Anonymous poster hash: 57299...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratosen Skrevet 31. august 2014 #340 Del Skrevet 31. august 2014 Hvem skal dere lage og spille når dere spiller sims 4 for første gang? Jeg veksler mellom å bare lage en dame og starte med henne, eller lage meg og samboeren min... hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå