Gå til innhold

20 år og 11 sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begge deler - ironi fungerer utmerket uansett om hun er 20 eller 80, gnål over hvor mange den og den har pult på ulike gitte tidspunker i livet derimot har jeg ikke så mye respekt for.

Helt enig! Hvis en mann spør meg hvor mange jeg har vært med,

får han ikke noe svar, litt av respekten for ham forsvinner.

Han har ikke noe med det, selv om jeg ikke ligger på ett høyt antall

eller skammer meg over det. Det er privat!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Mest mulig sex, gjerne med ulike damer. Men vil også ha en stabil mor til å lage barn med. Ser ingenting rart med det, bortsett fra at det er vanskelig å kombinere dem.

Du ser ikke dobbeltmoralen i det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja det syns jeg er veldig mange. Hvorfor kan du ikke heller ha ÈN pulekompis eller en kjæreste? Om du opprettholder det tempoet så nærmer du deg 50-60 stykker når du er i midten av 20-årene. Greit å ikke være ekstremt dydig, men tviler på at det ikke allerede er 1, 3 eller 4 stykker som du angrer på...

Hva er det med å gange opp og mene at alle automatisk kommer til å femdoble antallet sitt?

Jeg har hatt sex med 25 stykker, og jeg hadde det samme antallet da jeg var 17. Nå er jeg 21 år og har fortsatt det samme og kommer til å fortsette å ha det samme LEEEENGE.

Anonymous poster hash: 24ff9...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Du ser ikke dobbeltmoralen i det?

Ikke mer dobbeltmoralsk enn at kvinner er hardnakket imot prostitusjon, men samtidig forventer at menn skal spandere alt mellom himmel og jord på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Ikke mer dobbeltmoralsk enn at kvinner er hardnakket imot prostitusjon, men samtidig forventer at menn skal spandere alt mellom himmel og jord på dem.

Hvem forventer det? Ikke jeg, hvert fall. Tvert i mot så finner jeg det beklemmende å bli spandert på. Da forventer mannen noe i retur, og jeg er ikke til salgs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvem forventer det? Ikke jeg, hvert fall. Tvert i mot så finner jeg det beklemmende å bli spandert på. Da forventer mannen noe i retur, og jeg er ikke til salgs.

Vel, mange kvinner forventer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Vel, mange kvinner forventer det.

Gjør de virkelig det, eller er det bare noe du liker å argumentere med? Jeg kjenner ingen som verken forventer eller ønsker det av en mann, men jeg innser at jeg nok er i en annen omgangskrets og aldersgruppe enn deg. Mulig unge jenter forventer det, uten at jeg har veldig innsikt i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja det syns jeg er veldig mange. Hvorfor kan du ikke heller ha ÈN pulekompis eller en kjæreste? Om du opprettholder det tempoet så nærmer du deg 50-60 stykker når du er i midten av 20-årene. Greit å ikke være ekstremt dydig, men tviler på at det ikke allerede er 1, 3 eller 4 stykker som du angrer på...

Friends with benefits ender alltid nesten opp med følelser for den ene parten, så skjønner at ikke alle ønsker det. Det er heller ikke alle som er interessert i gå fra et forhold til det neste bare fordi de har lyst på sex.

Anonymous poster hash: eff85...2d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ikke dobbeltmoralen i det?

Å ha sex med en kvinne og oppdra barn med en kvinne er to helt forskjellige aktiviteter. Om en knullevenninne ditcher meg etter en periode finner jeg en ny en. Om mora til barnet mitt ditcher meg blir det store omrokkeringer i livet mitt. Jeg må derfor ta forholdsregler i større grad når jeg velger en mor til mine barn. En av forholdsreglene blir dermed å velge en som ikke har en historikk med å skifte partnere i hytt og pine, og som kaller et 1-årig forhold for "et langt forhold".

Endret av Eriks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Å ha sex med en kvinne og oppdra barn med en kvinne er to helt forskjellige aktiviteter. Om en knullevenninne ditcher meg etter en periode finner jeg en ny en. Om mora til barnet mitt ditcher meg blir det store omrokkeringer i livet mitt. Jeg må derfor ta forholdsregler i større grad når jeg velger en mor til mine barn. En av forholdsreglene blir dermed å velge en som ikke har en historikk med å skifte partnere i hytt og pine, og som kaller et 1-årig forhold for "et langt forhold".

Men dette gjelder kun for kvinner? Menn som har pult rundt får automatisk slettet sin historikk når de går inn i et seriøst forhold?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette gjelder kun for kvinner? Menn som har pult rundt får automatisk slettet sin historikk når de går inn i et seriøst forhold?

Hva har det med saken å gjøre for min del? Jeg skal ikke finne en mann til mine barn. Om dette er viktig for kvinner så får de legge vekt på det når de velger en partner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Gjør de virkelig det, eller er det bare noe du liker å argumentere med? Jeg kjenner ingen som verken forventer eller ønsker det av en mann, men jeg innser at jeg nok er i en annen omgangskrets og aldersgruppe enn deg. Mulig unge jenter forventer det, uten at jeg har veldig innsikt i det.

Har vært en rekke tråder om det her inne. Her er en av dem:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=822150

Ironisk nok så er det flere av brukerne som "aldri kunne vært sammen med en som har kjøpt sex" som forventer at menn spanderer på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer dobbeltmoralsk enn at kvinner er hardnakket imot prostitusjon, men samtidig forventer at menn skal spandere alt mellom himmel og jord på dem.

La oss si at det er dobbeltmoralsk å være imot prostitusjon samtidig som man forventer å bli spandert på.

Gjør det holdningene hans mindre dobbeltmoralske?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

La oss si at det er dobbeltmoralsk å være imot prostitusjon samtidig som man forventer å bli spandert på.

Gjør det holdningene hans mindre dobbeltmoralske?

Han er ikke dobbeltmoralsk. Det er forskjell på hvilke preferanser man har til en tilfeldig sexpartner og til en man skal ha et seriøst forhold til - både når det gjelder utseende, holdninger og hvilken bagasje vedkommende har å dra på.

Det må til og med du være enig i.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Har vært en rekke tråder om det her inne. Her er en av dem:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=822150

Ironisk nok så er det flere av brukerne som "aldri kunne vært sammen med en som har kjøpt sex" som forventer at menn spanderer på dem.

Hmmm, jeg ser ikke likhet mellom å bli spandert på i ny og ne med prostitusjon. Det vil jo si at en mann som spanderer en øl, kaffe eller middag på ei dame, forventer sex i gjengjeld, og da seiler han under falskt flagg. Å aktivt gå ut å kjøpe sex er noe helt annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Hva har det med saken å gjøre for min del? Jeg skal ikke finne en mann til mine barn. Om dette er viktig for kvinner så får de legge vekt på det når de velger en partner.

:roll:

Poenget var dobbeltmoralen, men det er vel ikke så nøye for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lincoln

Hmmm, jeg ser ikke likhet mellom å bli spandert på i ny og ne med prostitusjon. Det vil jo si at en mann som spanderer en øl, kaffe eller middag på ei dame, forventer sex i gjengjeld, og da seiler han under falskt flagg. Å aktivt gå ut å kjøpe sex er noe helt annet.

Selvfølgelig forventer en mann som dater en dame og bruker masse penger på henne at han skal ha sex med henne. Hvilken verden lever du i?

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

:roll:

Poenget var dobbeltmoralen, men det er vel ikke så nøye for deg.

Han er ikke dobbeltmoralsk. Det er forskjell på hvilke preferanser man har til en tilfeldig sexpartner og til en man skal ha et seriøst forhold til - både når det gjelder utseende, holdninger og hvilken bagasje vedkommende har å dra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke dobbeltmoralsk. Det er forskjell på hvilke preferanser man har til en tilfeldig sexpartner og til en man skal ha et seriøst forhold til - både når det gjelder utseende, holdninger og hvilken bagasje vedkommende har å dra på.

Hun tenker sikkert på at jeg har tilfeldig sex når jeg vil ha en dydig kvinne til mor (dermed er jeg ikke en dydig far). Som om menn og kvinner kun kan se etter egenskaper og kvaliteter de har selv i en partner.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...