Gå til innhold

20 år og 11 sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er helt normalt. Jeg har hatt et lignende antall (er litt eldre enn deg), men det "offisielle" tallet mitt er tre sexpartnere.



Anonymous poster hash: de828...971
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 23 og har hatt mellom 40 og 50 en plass, synes det er litt for mange, men har aldri opplevd at menn har sluttet å være interessert de gangene det er kommet fram. Så lenge en tar vare på seg selv og ikke skader andre så kan man vel gjøre som man vil.

Mener IKKE dette frekt, er bare nysgjerrig på hvordan man kan ha et så høyt antall når har hatt barn i hus i samtlige år? Har faktisk lurt på det før jeg leste tråden og :P

Anonymous poster hash: 83e1a...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har ikke hatt noen problemer?

:)

Jeg har ikke hatt en seriøs flørt siden jeg var på 10, så nei, men ingen som vet det heller da de jeg "har det gøy med" ikke spør. Er forsåvidt av den oppfatningen av at om mitt antall kan ødelegge et potensielt forhold er ikke mannen noe for meg alilkevel.

Uansett synes jeg ikke det er mange eller få, jeg koser meg med sex og gjør som jeg vil siden jeg er singel så får heller antallet stige etter hvert. Så lenge jeg trives med det ser jeg ikke hvorfor det skal være er problem for andre.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, mann. Har hatt 6,5 forskjellige partnere

Anonymous poster hash: 188a6...2aa

6,5? Hvordan fikk du det til? Var hun lam fra livet og ned?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6,5? Hvordan fikk du det til? Var hun lam fra livet og ned?

Lam fra livet og opp kanskje.

Anonymous poster hash: d4150...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart 22, har hatt 9. Vært i flere langvarige forhold siden jeg "begynte". Det er bare et tall, har ikke så mye å si:)



Anonymous poster hash: e285e...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Jeg er 21 og har hatt 11, synes egentlig ikke det er mye. Men husket før jeg møtte kjæresten min (# 11 :fnise: ) så syntes jeg de 10 var mange.

Men jeg kjenner ei som hadde hatt sex med 22 stk da hun var 19. DET syns jeg var mye. Men spørs jo hvor sant det er da, hun var ikke den mest attraktive og ble veldig innpåsliten når hun ble full, så er fullt mulig hun fikk noen avslag hun ikke torte nevne og tok med i tellingen. :vetikke:Syntes det var litt rart at hun aldri ble gravid, fikk kjønnssykdommer (klamydia én gang) eller lignende, siden hun aldri brukte kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er du jo nesten oppbrukt.



Anonymous poster hash: 19226...1b3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange, syns jeg. Jeg er 21 (dame) og har hatt 19.



Anonymous poster hash: ba382...890
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye !! Du vil ikke være atraktiv som en seriøs kjæreste

Anonymous poster hash: ac02f...50d

Folk som deg e grunnen til at folk føle dem må lyge til partner om kor mange man har hadd seg med

Anonymous poster hash: 47f20...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og har hatt med omtrent 40 stk. Men, har vært singel helt til august i fjor. Så disse er fordelt på ni år..så er jo bare i gjennomsnitt 4,4 per år :)



Anonymous poster hash: d6720...b09
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er gutt - ja, hvis du er jente - nei ;)

Anonymous poster hash: 052d8...950

I virkeligheten så er det jo omvendt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med at flere menn misliker jenter som har hatt mange sexpartnere tror jeg ligger litt i vår natur. Akkurat som dyr ønsker menn å være alfahannen som har kapra dama de andre ikke har sjans på.

Angående argumentet jeg ofte har sett her inne om at menn har dårlig selvtillit om de ikke aksepterer at damen har hatt mange sexpartnere vil jeg iallefall avblåse for min egen del. Drømmedama skal som nevnt "uoppnåelig" for andre menn, iallefall i ditt hode. De skal tenke "Hvordan fikk han henne?"og altså ikke "hun der kunne jeg lett fått selv om jeg hadde prøvd".

Allikevel ser jeg ikke ned på kvinner som har hatt mange, da de ønsker å være like seksuelt aktive som oss. Det _burde_ altså ikke være slik som jeg forklarte oppfor, det er kjønnsdiskriminerende, men jeg tror at det ligger litt i menns natur å tenke slik.

Om jeg hadde fått muligheten til å kunne slutte å bry hadde jeg gjerne takket ja til det.



Anonymous poster hash: c2e29...7e0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Preferanser*

Dere sier usikkerhet.

Jeg vet ikke hvor mange det har blitt men har levd litt. 90% av dem jeg har vært på har hatt så dårlig selvtilitt at det er kvalmt. Det er også dem som har ligget mest rundt. Av alle jeg kjenner så er dem med få "drømmedama" mi netopp pga valg dem har gjort. Men jeg har innsett at mange av dem kan finne på og droppe meg til fordel for noen andre. Jaja det er deres valg. Mine valg har fått konsekvenser for meg før men ser dere jeg sitter og griner for det? Hvorfor skal klikker dere i vinkel når gutter gjør det samme? (Dobbeltmoral den ser jeg men en usikker gutt bør finne en usikker jente mener jeg.)

Usikkerhet er når du prøver og overbevise deg selv om at ditt tall er normalt og påstår at det er dem med få som er usikker..

At dere skriker som dere gjør beviser jo bare at det netopp er dere som har usikkerhet rundt dette og ikke dem med få!!

Dere sluts ender ofte opp med mannehorer som meg og jeg ender opp på kvinnehorer,

Jeg har blitt dømt masse av jenter, hvorfor kan ikke gutter som har få partnere da gjøre det samme?

Hvorfor klikke i vinkel for det? Du er selv ansvarlig for dine egne valg

Anonymous poster hash: f5687...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme selv da jeg var 19-20, ble seksuelt aktiv da jeg var 15. Men etter det har det sagt stopp, for jeg fant verdens beste mann som jeg akter å være superkjæreste for foralltid. Jeg har aldri fortalt han om mine sexpartnere, og jeg vil ikke vite hvor mange han har hatt. Egentlig håper jeg han har færre enn meg, såklart. Håper også at han ikke har en antagelse over at jeg har hatt så "mange". De fleste av mine venninner har jo doblet ,eller tredoblet meg nå etter fylte tyve, så syns ikke det er så ille å ha hatt 11 sexpartnere nå som jeg snart fyller 23. :) Husker de knapt nå som jeg har aktivt sex med en mann jeg elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Preferanser*

Dere sier usikkerhet.

Jeg vet ikke hvor mange det har blitt men har levd litt. 90% av dem jeg har vært på har hatt så dårlig selvtilitt at det er kvalmt. Det er også dem som har ligget mest rundt. Av alle jeg kjenner så er dem med få "drømmedama" mi netopp pga valg dem har gjort. Men jeg har innsett at mange av dem kan finne på og droppe meg til fordel for noen andre. Jaja det er deres valg. Mine valg har fått konsekvenser for meg før men ser dere jeg sitter og griner for det? Hvorfor skal klikker dere i vinkel når gutter gjør det samme? (Dobbeltmoral den ser jeg men en usikker gutt bør finne en usikker jente mener jeg.)

Usikkerhet er når du prøver og overbevise deg selv om at ditt tall er normalt og påstår at det er dem med få som er usikker..

At dere skriker som dere gjør beviser jo bare at det netopp er dere som har usikkerhet rundt dette og ikke dem med få!!

Dere sluts ender ofte opp med mannehorer som meg og jeg ender opp på kvinnehorer,

Jeg har blitt dømt masse av jenter, hvorfor kan ikke gutter som har få partnere da gjøre det samme?

Hvorfor klikke i vinkel for det? Du er selv ansvarlig for dine egne valg Anonymous poster hash: f5687...296

Whuups..

Greia er at dere kvinner dømmer menn så hardt på alt mulig annet som er sårt for en mann kanskje.

Men med det samme dette temaet kommer opp så flyr dere over stokk og stein.

Hvem er det som har usikkerhet i seg da?

Gjør du dumme valg i livet så er det leit men du var selv med på det var du ikke?

Jeg angrer på ting jeg gjorde i ungdommen og blir ennå dømt for det

Hvorfor er det annerledes? Tror dere ikke jeg har forandret meg fra 15 til 25?

Angrer ikke på noen av mine og stopper opp og prater hvis jeg møter på dem.

(Et par angrer kanskje på meg men igjenn dem er redde små usikkre piker som ikke har et snev av selvtilitt)

Heng meg gjerne men mange vet selv hva jeg mener, så la han stakkars gutten som ikke har allverdens erfaring få ha dem ønskene han vil. Eller stopp og legg deg på rygg hver gang du har sjangs hvis du er redd for og bli dømt.

Jeg personlig syntes dette er fint jeg.. Få pose og sekk og slippe gnålet deres passer meg perfekt.

Sexpartnere kan sammenlignes med selvsikkerhet hos gutter kanskje?

En usikker gutt er ikke attraktivt

Det samme med en jente med mange partnere

Biologi ligger mer bak en folk er klar over tror jeg..

Endret av Viventium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange spør du meg! Jeg er 20 og har hatt 1.

Anonymous poster hash: ba9b4...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...