Gå til innhold

Angrepet av eksen sin nye kjæreste! Langt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med tanke på alle de løgnene han har servert om deg så tror jeg kanskje jeg heller ville valgt å anmelde han for trakassering eller noe i den dur....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig synes jeg ikke det rettferdiggjør å gå uprovosert bort til noen å slå. Jeg regner med at hun har en som er neste mann på lista nå.

Anonymous poster hash: 3aa6f...ce4

Jeg synes ikke det er ok å ty til vold jeg heller, for all del!

Hun fortalte at han etter jul har tatt helt av med snakket om meg. Hun har bla. bedt ham ringe meg og be meg holde meg unna, noe han gjorde.. Og da hadde "jeg" (dvs ei kjerring som var forelsket i ham, som han utnyttet til å spille rollen som "perfekt eks" - meg) kalt samboeren hans hore, sagt jeg aldri kom over ham, at jeg ville ligge med ham osv.

Så den personligheten han har bygd opp rundt meg er helt syk.. Ei skikkelig bitch! Så han har nærmest grått og sagt han ikke vet hvordan han skal få "meg" til å slutte å ta kontakt.

Hun (jeg...) har ringt om natta og laget stønnelyder. Hun har sendt bilder av sønnen deres på mms til eksen med en tekst typ "vi hadde fått penere barn"

Osv.

Så når de så meg på kjøpesenteret hadde han sagt noe sånt som:

"Hun følger etter hos, hun klarer ikke å slutte å la livet hennes handle om meg, buhu, stakkars oss, hun kommer aldri over meg..."

Og det svartet for henne!

Hun visste ikke at jeg var gift, hun trodde jeg hadde vært singel siden eksen dumpet meg (det gjorde han ikke! Heller omvendt!!) og at alt i livet mitt dreide seg rundt de to og henne.. At jeg kjempet for å ta over livet hennes.

Så hun følte seg meget angrepet!

Det var hun som slo (og det er IKKE OK!!) men det var hans feil!! Hvorfor fortsette å fyre opp under henne når jeg sto rett fremfor henne..??

Hun har aldri vært voldelig før, og var utrolig skamfull.

Sånn jeg ser det er hun ikke 100% uskyldig, men det er virkelig han som er skurken!!

Det var veldig fint å snakke ordentlig med henne. Vi opplevde begge to at vi var veldig like. Var nok rart for henne, hun trodde jeg hadde en helt annen personlighet.

Er det rart av meg å tilgi? Skjønner at mange kan føle det sånn...

Jeg har bare så utrolig medfølelse med henne, har jo stått i hennes sko..

TS

Anonymous poster hash: 24a92...a13

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alle de løgnene han har servert om deg så tror jeg kanskje jeg heller ville valgt å anmelde han for trakassering eller noe i den dur....

Det føles mye mer naturlig å anmelde ham enn henne, det må jeg innrømme. Vet ikke om jeg har nok grunnlag, da.. Har ikke tenkt ordentlig over det.

Men nå må jeg trekke meg ut av "kvinneguiden-bobla" og joine familien i stua igjen.

For en utrolig. Vannvittig. Sprø dag.

Takk igjen for tilbakemeldinger!! Setter veldig pris på det.

Skal prøve å oppdatere igjen før jeg legger meg.

TS

ps: mannen min ler seg i hjel av den patetiske eksen min. Han har begynt å mobbe meg med "eksen min er mye kulere enn eksen din" osv. Heldigvis klarer vi å le mye av dette! Takk og lov for min herlige mann og galgenhumor :)

Anonymous poster hash: 24a92...a13

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles mye mer naturlig å anmelde ham enn henne, det må jeg innrømme. Vet ikke om jeg har nok grunnlag, da.. Har ikke tenkt ordentlig over det.

Men nå må jeg trekke meg ut av "kvinneguiden-bobla" og joine familien i stua igjen.

For en utrolig. Vannvittig. Sprø dag.

Takk igjen for tilbakemeldinger!! Setter veldig pris på det.

Skal prøve å oppdatere igjen før jeg legger meg.

TS

ps: mannen min ler seg i hjel av den patetiske eksen min. Han har begynt å mobbe meg med "eksen min er mye kulere enn eksen din" osv. Heldigvis klarer vi å le mye av dette! Takk og lov for min herlige mann og galgenhumor :)

Anonymous poster hash: 24a92...a13

Ta en telefon til en advokat å forhør deg om hva du kan gjøre for å ta tak i eksen. Det er IKKE greit at mennesker lager aliaser på ett annet menneske uten at de er enige om det. Jeg er ganske sikker på at det er veldig ulovlig. Uansett ville jeg ikke latt HAN slippe unna med det selv om jeg forstår din medlidenhet med henne. Prøv å få en fin påske videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på deg som må ha blitt redd over plutselig å bli slått sånn, men jeg synes utrolig synd på denne damen. Hun må være helt psykisk nedbrutt. På en måte er det kanskje bra at dette skjedde og at det kommer ut hva for en mann han er, og kanskje bygda kan støtte opp om damen og de to barna slik at hun klarer å konme seg vekk fra ham?

Håper du ikke har altfor vondt TS.

Anonymous poster hash: c2caa...f89

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, for ett DRAMA!

Bra han ble gjennomskuet, og at dere fikk ordnet opp.

Virkelig ikke greit av henne å fly på deg sånn.

Men med alt hun har trodd du har gjort, så forstår jeg at hun klikket også på ett vis.

Opplevde selv at en jeg datet liksom fikk masse tlf fra en annen jente. Tok ikke mange dagene før jeg gjennomskuet han.

Hun ringte liksom hele tiden.

Han prøvde desperat å gjøre meg sjalu, men det fungerte veldig dårlig.

Kan ikke annet enn å flire av mannen din sine spøker... hehehe :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, for ett DRAMA!

Bra han ble gjennomskuet, og at dere fikk ordnet opp.

Virkelig ikke greit av henne å fly på deg sånn.

Men med alt hun har trodd du har gjort, så forstår jeg at hun klikket også på ett vis.

Opplevde selv at en jeg datet liksom fikk masse tlf fra en annen jente. Tok ikke mange dagene før jeg gjennomskuet han.

Hun ringte liksom hele tiden.

Han prøvde desperat å gjøre meg sjalu, men det fungerte veldig dårlig.

Kan ikke annet enn å flire av mannen din sine spøker... hehehe :D

Spøk? Seriøst? Det er jo helt sykt!

Anonymous poster hash: 3aa6f...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøk? Seriøst? Det er jo helt sykt! Anonymous poster hash: 3aa6f...ce4

TS

ps: mannen min ler seg i hjel av den patetiske eksen min. Han har begynt å mobbe meg med "eksen min er mye kulere enn eksen din" osv. Heldigvis klarer vi å le mye av dette! Takk og lov for min herlige mann og galgenhumor

Anonymous poster hash: 24a92...a13

Var dette jeg fliret av...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er storsinnet som faktisk tilgir samboeren til eksen din for at hun angrep deg, det synes jeg det står respekt av, men jeg ville faktisk gått til politiet i morgen likevel for å anmelde eksen din for identitetstyveri og trakassering.
Det han har drevet med er IKKE greit, selv om du ikke direkte har merket noe før samboeren hans ble fyrt opp og eksploderte. Det burde få alvorlige konsekvenser for ham.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld eksen din. Det kan da umulig være lov å opprette en hotmail i ditt navn, dessuten har han trakassert deg. For en j... tullebukk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de siste innleggene, at kona til din eks slo deg uprovosert er nok ikke hvem hun egentlig er, men kommer av at hun var på sammenbruddets rand og handlet deretter. Det er forferdelig synd på henne som har levd med en så manipulerende fyr som din eks, det kan jo fullstendig ødelegge et menneske.. Han har jo lurt henne trill rundt på en utrolig utspekulert og uspiselig måte. Og all ære til deg som viste forståelse og storsinn når hun kom og ba om unnskyldning :):blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er ok å ty til vold jeg heller, for all del!

Hun fortalte at han etter jul har tatt helt av med snakket om meg. Hun har bla. bedt ham ringe meg og be meg holde meg unna, noe han gjorde.. Og da hadde "jeg" (dvs ei kjerring som var forelsket i ham, som han utnyttet til å spille rollen som "perfekt eks" - meg) kalt samboeren hans hore, sagt jeg aldri kom over ham, at jeg ville ligge med ham osv.

Så den personligheten han har bygd opp rundt meg er helt syk.. Ei skikkelig bitch! Så han har nærmest grått og sagt han ikke vet hvordan han skal få "meg" til å slutte å ta kontakt.

Hun (jeg...) har ringt om natta og laget stønnelyder. Hun har sendt bilder av sønnen deres på mms til eksen med en tekst typ "vi hadde fått penere barn"

Osv.

Så når de så meg på kjøpesenteret hadde han sagt noe sånt som:

"Hun følger etter hos, hun klarer ikke å slutte å la livet hennes handle om meg, buhu, stakkars oss, hun kommer aldri over meg..."

Og det svartet for henne!

Hun visste ikke at jeg var gift, hun trodde jeg hadde vært singel siden eksen dumpet meg (det gjorde han ikke! Heller omvendt!!) og at alt i livet mitt dreide seg rundt de to og henne.. At jeg kjempet for å ta over livet hennes.

Så hun følte seg meget angrepet!

Det var hun som slo (og det er IKKE OK!!) men det var hans feil!! Hvorfor fortsette å fyre opp under henne når jeg sto rett fremfor henne..??

Hun har aldri vært voldelig før, og var utrolig skamfull.

Sånn jeg ser det er hun ikke 100% uskyldig, men det er virkelig han som er skurken!!

Det var veldig fint å snakke ordentlig med henne. Vi opplevde begge to at vi var veldig like. Var nok rart for henne, hun trodde jeg hadde en helt annen personlighet.

Er det rart av meg å tilgi? Skjønner at mange kan føle det sånn...

Jeg har bare så utrolig medfølelse med henne, har jo stått i hennes sko..

TS

Anonymous poster hash: 24a92...a13

Så flott av deg at du tilga henne. Hun var nok helt ødelagt av eks'en din sin manipulering. Jeg synes du skal anmelde ham for id-tyveri istedet.

Anonymous poster hash: 60128...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...