Gå til innhold

Angrepet av eksen sin nye kjæreste! Langt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har helt rett i å anmelde og du skal også forklare dette for din mor - at det er det eneste rette for å "renvaske" deg og familien. Forhåpentligvis setter dette exen din på plass også (dog jeg er redd han er av typen som synes det er "stas" at kvinner tyr til fysisk vold utifra sjalusi).



Anonymous poster hash: 1b621...456
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt åpenbart at han manipulere og terroriserer henne. Hun har det nok veldig vondt.

Anonymous poster hash: b30cf...567

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ang. det med prikk på rullebladet: DU får jo ikke det av å ha blitt utsatt for blind vold. Det skal ingen finne seg i, uansett hva de jobber med.

Bra du anmelder!

Tror nok at dramaqueen-eksen har en finger med her, ut fra det du sier. Og så har kjerringskrømtet hans slukt det rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Helt åpenbart at han manipulere og terroriserer henne. Hun har det nok veldig vondt.

Anonymous poster hash: b30cf...567

Tullehue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Helt åpenbart at han manipulere og terroriserer henne. Hun har det nok veldig vondt.

Anonymous poster hash: b30cf...567

Da får hun hjelpe seg selv. Ikke ta det ut på andre.

Det er forfriskende å lese at TS har tatt grep for å gjøre noe med dette problemet. Det er uvant når jeg er så vant til å se lange diskusjoner om "ja men", "åh, men", "hva om".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Bra du anmelder. Måtte lese innlegget ditt mer enn en gang,for dette var drøyt. Hvem er det som bare fyker på og slår andre?

Hadde ikke giddet hatt snev av kontakt med hverken eksen din eller den gale damen,så helt enig med politiet. ingen unnskyldning eller forklaring er interessant i dette tilfelllet.

Til slutt vil jeg si at jeg syns det var rart ingen reagerte rundt dette. Jeg hadde garantert gått bort til deg og spurt om det var ok med deg,samt gitt deg tlfnr mitt om du ville trengt vitne vedr anmeldelse.

Folk oppfører seg så merkelig noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager. Helt riktig av deg å anmelde, og også å holde deg langt unna, det høres ikke ut som noe du vil bli viklet lenger inn i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du anmelder. Tror nok det vil bidra til å temme bygdesnakket litt også. De høres jo helt bak mål ut begge to.



Anonymous poster hash: 6d4d9...e7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette må du anmelde. Det vil også hjelpe mot bygdesladderen fra din side. Jeg tror du kan levere anmeldelse på nett? Men det går kanskje ikke når det gjelder vold eller.

Og du vil ikke få noe åå rullebladet for å ha anmeldt nien andre, så det skal du ikke tenke på. Ikke svar henne om hun forsøker å ta kontakt. Ikke mannen hennes heller, eller noen andre.



Anonymous poster hash: 532be...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen...! Er så glad du anmelder, for noen idioter, både kjerringa og eksen din som tydeligvis har sagt noen til henne. Jeg tipper at han ikke regnet med at hun skulle bli voldelig og trakasserende, tenker begge to sitter og skjelver i buksene nå, det er helt på sin plass å anmelde så dette stopper kjeften deres en gang for alle.

Anonymous poster hash: 1751e...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo blind vold. Anmeld hun og få rettet på det. Både hun fortjener det og typen som tydeligvis har kjørt en løgn for å få hun sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Det at du jobber med barn.. Om du som offer for blind vold anmelder er noe helt annet enn om du blir anmeldt for en sedelighetssak.

Hvorfor skulle du miste jobben?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får hun hjelpe seg selv. Ikke ta det ut på andre.

Det er forfriskende å lese at TS har tatt grep for å gjøre noe med dette problemet. Det er uvant når jeg er så vant til å se lange diskusjoner om "ja men", "åh, men", "hva om".

Ja, tenkte jeg også.

Helt drøyt.. Håper du får en ellers fin ferie :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, så bra at du anmeldte. Om du vet identiteten til noen av de som så opptrinnet, så kan du jo høre med dem om å vitne.



Anonymous poster hash: 98c4f...1f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden! Høres ut som eksen din har en finger med i spillet her. Kjempebra at du anmeldte, håper hun får seg en vekker. For en kjerring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver at han likte å få deg sjalu, tror du han kan like å få henne sjalu også? Ikke det at det gjør handlingene hennes akseptable, for det er overhode ikke akseptabelt at hun slo deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva.. Skal alt dette bety? :/ hva gjør jeg?

(Beklager lang innlegg)

Anonymous poster hash: 24a92...a13

Du anmelder kjærringa for legemsfornærmelse.

Det var jo vitner til hendelsen,så du kan bevise at det har hendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Hater når folk ikke oppdaterer trådene sine, men nå skjønner jeg hvorfor folk ikke alltid gjør det.. Det skjer mye her, og har nå satt meg unna litt for å klare å oppdatere dere!

Takk for alle kommentarer, setter veldig pris på det!!

Ok, skal prøve å få ned det som har skjedd siden sist (beklager om det blir rotete, sitter på mobilen og da blir det vanskelig med oversikt i lange innlegg!)

Etter jeg hadde vært hos lege, reiste vi hjem. Skulle egentlig spise middag hos onkel/tante, men vi avlyste (litt rystet hele familien.. Ingen som hadde særlig lyst til å "kose seg" i middag i dag...)

Ellers har vi vært i kontakt med advokat osv. - mye fordi jeg er så redd for å havne i trøbbel pga jobben. Har nå skjønt at jeg ikke trenger å bekymre meg nå :) takk til dere som kunne informere om dette også! Har nok ikke satt meg godt nok inn i de reglene.

Hvertfall. For et par timer siden ringte det på døren. Der sto eksen og dama.

Det var søstra mi som åpna, og hun fikk helt panikk. Jeg sto på kjøkkenet og trodde helt seriøst at de kom for å "ta" meg.

det skulle de heldigvis ikke!

For en gangs skyld har bygdesladderen gått på gjerningsmann og ikke offer... For folk har ringt og tatt kontakt med eksen og hans familie for å høre hva i f** dama hans holder på med.

(Viser seg btw at eksen også var på senteret, han så hva som skjedde! Jeg så ikke at han var der.. Ble litt for fortumlet i gjerningsøyeblikket. Men jada, han har sett at dama har angrepet meg, og ikke gjort noe for å hindre henne...)

Men hvertfall. På grunn av at folk hadde fått med seg hva som skjedde og tok kontakt med familien hans, måtte eksen og dama dermed forklare seg for hans foreldre/familie, og da kom sannheten frem...

Sannheten? Han er en kuk!!!

Dama hadde tatt tak i han og nærmest dradd han bort til oss sånn at de begge kunne beklage seg!

Så:

Helt i begynnelsen av forholdet deres, snakket han mye om meg. Sammenlignet henne med meg. Sagt at "eksen min er mye flinkere på kjøkkenet enn deg" (jeg er IKKE flink på kjøkkenet...!!!) og "når jeg var sammen med eksen hadde vi sex hele tiden" (not true...)

Dette resulterte i at hun ble veldig lei seg, og hun gjorde det slutt. Han lovet å slutte å snakke om meg, noe han også gjorde.

De hadde det fint noen år. (Men blokkerte meg på fbook..)

Så begynte han å få masse sms, mail osv fra ei jente. Han da det var fra meg. Han forklarte i sted at det var trygt å si det var meg, for han "visste" vi aldri kom til å møtes, det var ikke noen fare for at hun skulle avsløre at det ikke var meg.

Faktum er at mye av det er oppdiktet. Han har sendt falske mail til seg selv fra oppdiktede damer (ofte meg...) med eposter han har laget selv (bekreftet det ved å logge seg på en hotmail-konto under mitt navn, som han hadde laget)

Alt dette for at hun skulle bli sjalu. Han trengte oppmerksomhet, og det var en effektiv måte å få det. Om han merket at hun var fraværende, sendte han epost til seg selv fra disse adressene. Da ble hun lei seg, jobbet for å holde på ham, lagde god middag, hadde mer sex osv.

sannheten er at han også har hatt en affære med ei dame, men lagret nr hennes under mitt navn på mobilen hans. Han ville at samboeren hans skulle finne smsene (som liksom var fra meg), ikke nødvendigvis få et faktisk forhold til denne dama.

Det hele høres ut som hotell cæsar, jeg vet!!!

Men det triste her er at det er SANT. Det er akkurat sånne ting han kunne funnet på å gjøre/si som tenåring. Tenkt at han ikke har utviklet seg? Så utrolig trist? Synes bare synd på ham!

Dama hans gråt og sa unskyld mange ganger. Jeg har ingen problem med å tilgi. Det er hun som er offeret her! Utsatt for psykisk terror i årevis... faen, jeg er så sint på ham!!!

Og de har to barn!!

Han beklaget også, og forklarte alt sammen. satte veldig pris på det, skjønner at det er veldig skamfult for ham å fortelle alt sammen.. Det er jo ikke noe man er stolt over.

Jeg ba dama hans vurdere om hun orket å ha det sånn.. Med tanke på at han ALDRI kommer til å forandre seg.

Men det er heldigvis ikke mitt ansvar å avgjøre.. Jeg slipper takk og lov å ha barn med ham!

Jeg kommer nå IKKE til å anmelde.

Eksen og dama har lovet å fortelle alle som er nysgjerrige sannheten (det vet jeg at de har gjort allerede)

Hun gav meg 1000 kr for å dekke legebesøk, telefonoppringing til politi osv. Jeg sa hun ikke trengte, men hun ønsket.

Det var en veldig oppriktig beklagelse som jeg satte stor pris på!

TS

Anonymous poster hash: 24a92...a13

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her!

Hater når folk ikke oppdaterer trådene sine, men nå skjønner jeg hvorfor folk ikke alltid gjør det.. Det skjer mye her, og har nå satt meg unna litt for å klare å oppdatere dere!

Takk for alle kommentarer, setter veldig pris på det!!

Ok, skal prøve å få ned det som har skjedd siden sist (beklager om det blir rotete, sitter på mobilen og da blir det vanskelig med oversikt i lange innlegg!)

Etter jeg hadde vært hos lege, reiste vi hjem. Skulle egentlig spise middag hos onkel/tante, men vi avlyste (litt rystet hele familien.. Ingen som hadde særlig lyst til å "kose seg" i middag i dag...)

Ellers har vi vært i kontakt med advokat osv. - mye fordi jeg er så redd for å havne i trøbbel pga jobben. Har nå skjønt at jeg ikke trenger å bekymre meg nå :) takk til dere som kunne informere om dette også! Har nok ikke satt meg godt nok inn i de reglene.

Hvertfall. For et par timer siden ringte det på døren. Der sto eksen og dama.

Det var søstra mi som åpna, og hun fikk helt panikk. Jeg sto på kjøkkenet og trodde helt seriøst at de kom for å "ta" meg.

det skulle de heldigvis ikke!

For en gangs skyld har bygdesladderen gått på gjerningsmann og ikke offer... For folk har ringt og tatt kontakt med eksen og hans familie for å høre hva i f** dama hans holder på med.

(Viser seg btw at eksen også var på senteret, han så hva som skjedde! Jeg så ikke at han var der.. Ble litt for fortumlet i gjerningsøyeblikket. Men jada, han har sett at dama har angrepet meg, og ikke gjort noe for å hindre henne...)

Men hvertfall. På grunn av at folk hadde fått med seg hva som skjedde og tok kontakt med familien hans, måtte eksen og dama dermed forklare seg for hans foreldre/familie, og da kom sannheten frem...

Sannheten? Han er en kuk!!!

Dama hadde tatt tak i han og nærmest dradd han bort til oss sånn at de begge kunne beklage seg!

Så:

Helt i begynnelsen av forholdet deres, snakket han mye om meg. Sammenlignet henne med meg. Sagt at "eksen min er mye flinkere på kjøkkenet enn deg" (jeg er IKKE flink på kjøkkenet...!!!) og "når jeg var sammen med eksen hadde vi sex hele tiden" (not true...)

Dette resulterte i at hun ble veldig lei seg, og hun gjorde det slutt. Han lovet å slutte å snakke om meg, noe han også gjorde.

De hadde det fint noen år. (Men blokkerte meg på fbook..)

Så begynte han å få masse sms, mail osv fra ei jente. Han da det var fra meg. Han forklarte i sted at det var trygt å si det var meg, for han "visste" vi aldri kom til å møtes, det var ikke noen fare for at hun skulle avsløre at det ikke var meg.

Faktum er at mye av det er oppdiktet. Han har sendt falske mail til seg selv fra oppdiktede damer (ofte meg...) med eposter han har laget selv (bekreftet det ved å logge seg på en hotmail-konto under mitt navn, som han hadde laget)

Alt dette for at hun skulle bli sjalu. Han trengte oppmerksomhet, og det var en effektiv måte å få det. Om han merket at hun var fraværende, sendte han epost til seg selv fra disse adressene. Da ble hun lei seg, jobbet for å holde på ham, lagde god middag, hadde mer sex osv.

sannheten er at han også har hatt en affære med ei dame, men lagret nr hennes under mitt navn på mobilen hans. Han ville at samboeren hans skulle finne smsene (som liksom var fra meg), ikke nødvendigvis få et faktisk forhold til denne dama.

Det hele høres ut som hotell cæsar, jeg vet!!!

Men det triste her er at det er SANT. Det er akkurat sånne ting han kunne funnet på å gjøre/si som tenåring. Tenkt at han ikke har utviklet seg? Så utrolig trist? Synes bare synd på ham!

Dama hans gråt og sa unskyld mange ganger. Jeg har ingen problem med å tilgi. Det er hun som er offeret her! Utsatt for psykisk terror i årevis... faen, jeg er så sint på ham!!!

Og de har to barn!!

Han beklaget også, og forklarte alt sammen. satte veldig pris på det, skjønner at det er veldig skamfult for ham å fortelle alt sammen.. Det er jo ikke noe man er stolt over.

Jeg ba dama hans vurdere om hun orket å ha det sånn.. Med tanke på at han ALDRI kommer til å forandre seg.

Men det er heldigvis ikke mitt ansvar å avgjøre.. Jeg slipper takk og lov å ha barn med ham!

Jeg kommer nå IKKE til å anmelde.

Eksen og dama har lovet å fortelle alle som er nysgjerrige sannheten (det vet jeg at de har gjort allerede)

Hun gav meg 1000 kr for å dekke legebesøk, telefonoppringing til politi osv. Jeg sa hun ikke trengte, men hun ønsket.

Det var en veldig oppriktig beklagelse som jeg satte stor pris på!

TS

Anonymous poster hash: 24a92...a13

Helt ærlig synes jeg ikke det rettferdiggjør å gå uprovosert bort til noen å slå. Jeg regner med at hun har en som er neste mann på lista nå.

Anonymous poster hash: 3aa6f...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...