Gå til innhold

kjæresten bruker ekstremt lite dopapir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj? Jeg bruker sikkert nærmere 2 ruller til dagen (tisser jævlig ofte da). Men bruker helt sykt mye papir fordi jeg er redd for å ikke bli "ren" nok.

Et tips til andre gjerrigknarker der ute: De har billige doruller (lambi-ish) med ekstra mye på rullen på europris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dopapir?

Det var luksus da jeg var fattig student i Trondheim og alle penga gikk til røyk, kafeturer, fyll og CDer (2002/03)...og litt mat.

Heldigvis kom Notar-avisen ofte i posten.....

Anonymous poster hash: ab072...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær sønnene deres å tørke seg skikkelig i ræva, kvinner.

Og lær døtrene deres å gjøre ren pisseguri skikkelig.

Anonymous poster hash: 70c46...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj? Jeg bruker sikkert nærmere 2 ruller til dagen (tisser jævlig ofte da). Men bruker helt sykt mye papir fordi jeg er redd for å ikke bli "ren" nok.

Et tips til andre gjerrigknarker der ute: De har billige doruller (lambi-ish) med ekstra mye på rullen på europris.

Amen.

Rumpa mi savner Lambi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og lær døtrene deres å gjøre ren pisseguri skikkelig.

Anonymous poster hash: 70c46...084

Det blir gjort, har til gode å treffe ei kjerring som mener at det å tørke seg er bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rar som i det hele tatt legger merke til det. Men ja, det er ekkelt at hun ikke tørker seg etter å ha tisset

Det er ikke rart å legge merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Kan hende hun har sånn bæsj som sklir rett ut og ikke etterlater brune merker ;)

Da trenger hun ikke dopapir, kommer jo ikke noe på papiret uansett :P

Men at hun tisser uten å tørke seg høres ikke helt normalt ut. Vil tro hun gikk i forsvarsposisjon pga du spurte om hun hadde vært hjemme i helgen, og hun egentlig ikke hadde vært det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal henge med flappen inn, det er ryddigst.

Og knøvling er helt klart et ord. Hvilket annet ord er bedre? Krønsjing?

Knørving :-)

Anonymous poster hash: 4844f...457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Man blir jo ikke tørr av å riste seg. Husker lillesøsteren min gjorde det da hun var 10-ish, og ci måtte lære henne å tørke seg ordentlig. Viste seg at hun trodde doen ble tett om man brukte mer enn 2-3 tørk.

Kanskje hun bruker en klut/våtservietter eller dusjen etter hun har vært på do? Jeg må alltid ha med våtservietter når jeg skal besøke et par kompiser av meg, for de har aldri dopapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Eller hvilken vei dorullen skal henge på veggen.

Ps. Knøvler er ikke et ord, jeg driter i hvor søt du er!

Anonymous poster hash: 0379b...3ca

Jo, knøvler er et ord. Her jeg bor er det helt vanlig å si det.

Til tema:høres lite ut med en rute når man driter. Hadde aldri greid meg med så lite. Aner ikke hvor mye jeg bruker, men teller ikke akkurat.

Og man tørker seg selvsagt når man har tisset. Å riste det av seg hjelper ikke. Ikke med alle kriker og kroker hvor ting kan legge seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Hvis jeg ikke bruker dopapir eller papir etter dobesøk føler jeg meg skikkelig skitten.

Jeg vil si jeg bruker en grei mengde, kan ha en dorull i kanskje en uke.

Mens kjæresten min kan bruke en rull annenhver dag, men så funker han skåla med papir når han er nøden da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke tro at dette er sant.



Anonymous poster hash: a1a24...b86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg til å tenke på..med hvilken hånd er det mest vanlig å tørke seg bak med? Jeg bruker høyrehånden. I går må jeg innrømme jeg var litt uheldig når jeg skulle tørke meg. Jeg feilberegnet litt, papiret sklidde av, og jeg fikk bæsje på hånden. Vasket selvfølgelig håndengrundig etterpå.

Men det jeg lurer på. Om dere hadde visst hva som skjedde med hånden min, ville dere fortsatt ha håndhilset på meg eller ikke? Hilser jo med høyrehånd som jeg tørker ræva med.



Anonymous poster hash: 7cc90...b99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var liten. Brukte vi mer enn en rute med dopapir, vanket det kjeft eller til og med juling. Resultatet ble at jeg slet med diverse sopp og infeksjoner gjennom oppveksten, så det er viktig at hun tørker seg godt/vasker seg nedentil slik at det ikke gir grobunn for diverse uhumskheter i underlivet.



Anonymous poster hash: bf357...87b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, det er TS igjen. Nå har jeg fått snakket litt bedre ut med min kjære (hun var ikke så lenge hjemme i går, var hos søsteren) så da har jeg fått litt oppklaring i ting. Stemmer at hun bruker veldig lite papir. Når hun tisser bruker hun å "riste" for så å bruke intimsetvietter/våtservietter. Når hun bæsjer bruker hun det samme og hun pleier også å dusje etterpå. Grunnen til at hun har brukt lite papir henger igjen fra da hun var liten og foreldrene hennes var nøye på å spare og bruke lite av alt. Jeg har sagt til henne at hun ikke trenger å tenke sånn nå lenger, fordi vi tjener bra begge to. Hun er enig og sier at hun liker Lambi mye bedre fordi da får hun heller ikke vondt som med first price :)

Og til dere som sier at hun fant på dette som en unnskyldning og var ute i helgen, det vet jeg at ikke er tilfelle. Hun har vært syk en liten stund med halsbetennelse og var dårlig i helgen pluss at vi nettopp har skaffet oss en liten valp som trenger masse omsorg og kjærlighet, så vet hun ikke hadde gått ifra han. Snakket med henne på skype i helgen, da lå hun langflat på sofaen sammen med valpen og is.

Og ja, jeg vet det er veldig sært at jeg i det hele tatt la merke til det! Har som sagt bodd sammen med henne i over et år nå, aldri lagt merke til det før. Eneste grunnen til at jeg tenkte over det var at vi akkurat hadde kjøpt inn nye ruller og jeg så at det bare var "hull" på en av de. Men innrømmer at det er sært å legge merke til altså hehe :)

Anonymous poster hash: a370f...98c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre.. At tross all bekymring så viser det seg at din kjæreste har et gullende rent brunøye.



Anonymous poster hash: 7cc90...b99
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hei, det er TS igjen. Nå har jeg fått snakket litt bedre ut med min kjære (hun var ikke så lenge hjemme i går, var hos søsteren) så da har jeg fått litt oppklaring i ting. Stemmer at hun bruker veldig lite papir. Når hun tisser bruker hun å "riste" for så å bruke intimsetvietter/våtservietter. Når hun bæsjer bruker hun det samme og hun pleier også å dusje etterpå. Grunnen til at hun har brukt lite papir henger igjen fra da hun var liten og foreldrene hennes var nøye på å spare og bruke lite av alt. Jeg har sagt til henne at hun ikke trenger å tenke sånn nå lenger, fordi vi tjener bra begge to. Hun er enig og sier at hun liker Lambi mye bedre fordi da får hun heller ikke vondt som med first price :)

Og til dere som sier at hun fant på dette som en unnskyldning og var ute i helgen, det vet jeg at ikke er tilfelle. Hun har vært syk en liten stund med halsbetennelse og var dårlig i helgen pluss at vi nettopp har skaffet oss en liten valp som trenger masse omsorg og kjærlighet, så vet hun ikke hadde gått ifra han. Snakket med henne på skype i helgen, da lå hun langflat på sofaen sammen med valpen og is.

Og ja, jeg vet det er veldig sært at jeg i det hele tatt la merke til det! Har som sagt bodd sammen med henne i over et år nå, aldri lagt merke til det før. Eneste grunnen til at jeg tenkte over det var at vi akkurat hadde kjøpt inn nye ruller og jeg så at det bare var "hull" på en av de. Men innrømmer at det er sært å legge merke til altså hehe :)

Anonymous poster hash: a370f...98c

Kjæresten min legger også merke til mye hos meg. Om eg har lite såpe, shampo, dopapir og sånn,minner meg på å kjøpe nytt, men tror ikke han teller rutene :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...