Gå til innhold

kjæresten bruker ekstremt lite dopapir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et øye for detaljer og ville nok ufrivillig lagt merke til om min samboer nesten ikke hadde brukt toalettpapir en hel helg. Jeg ville lagt merke til hvor mye søppel det var blitt produsert også. Det er bare slik noen er, og vi kan ikke noe for det.

Uansett hvor godt kosthold man har eller om man vasker seg fremfor å tørke så holder det vel ikke med én rute? Hvordan bretter man da den ene ruten? Jeg har kanskje en unormalt stort anus, for aldri i livet om én rute er nok til å tørke og unngå søl på fingrene.

Anonymous poster hash: c55a3...9f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det egentlig greit at menn aldri tørker seg etter urinering, men når kvinner ikke gjør det er det ekkelt og urenslig?

Det er da ikke greit. Menn som ikke tørker seg er ekle de også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri, aldri, aldri møtt en mann som tørker seg med papir etter urinering, og jeg har vært borti mange! Har aldri sett det på film heller...

Mannen min tørker seg med papir etter han har tisset :P

Anonymous poster hash: b67a3...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tørker seg med papir etter han har tisset :P

Anonymous poster hash: b67a3...713

Min mann gjør også det. Han liker ikke å gå rundt med våt flekk i undikken noe mer enn jeg gjør. Og nå gjør sønnen det også. En revolusjon er på gang i grasrota :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Her er problemet motsatt, min samboer mener jeg bruker mye dopapir (det mente forsåvidt min mor også da jeg bodde hjemme). Bedre med for mye enn for lite mener nå jeg... ;)



Anonymous poster hash: 0e5ed...31c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg har en venninne som ikke fikk lov til å bruke mere enn to ruter når hun tisset, og ikke mere enn tre ruter når hun bæsjet. Gjaldt alle i familien. Så er noen som teller ruter.

Jeg bruker nok tre når jeg tisser, og fem når jeg bæsjer..det høres riktig ut. Men skal telle etterpå. Kommer selvfølgelig med oppdatering.

en like viktig diskusjon er om man knøvler eller bretter papir. Noen bør ta initiativ å starte en sånn tråd. Med avstemning.

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller hvilken vei dorullen skal henge på veggen.

Ps. Knøvler er ikke et ord, jeg driter i hvor søt du er!



Anonymous poster hash: 0379b...3ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Eller hvilken vei dorullen skal henge på veggen.

Ps. Knøvler er ikke et ord, jeg driter i hvor søt du er!

Anonymous poster hash: 0379b...3ca

Den skal henge med flappen inn, det er ryddigst.

Og knøvling er helt klart et ord. Hvilket annet ord er bedre? Krønsjing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres snodig ut. Har aldri i mitt liv hørt om jenter som ikke tørker seg etter de har tissa. Jeg tenker bare om jeg selv ikke skulle ha gjort dette en hel dag så hadde nok trusa vært fuktig og ubehagelig og ikke minst lukta av urin. Usj.

Hun får vell masse urinveisinfeksjoner tenker jeg viss hun går rundt ute med våt og kald truse :P

Anonymous poster hash: 3aa7e...81b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal henge med flappen inn, det er ryddigst.

Og knøvling er helt klart et ord. Hvilket annet ord er bedre? Krønsjing?

Flaten inn? :kvalm:

Krøller er selvsagt bedre. Knøvling høres ut som noe man opplever på Swingersparty på svenskegrensen

Anonymous poster hash: 0379b...3ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt spørsmålstegn på om hun faktisk var hjemme i helgen og fikk panikk når du spurte og kom opp med ei latterlig dårlig(og ekkel) historie om lite ttoalettpapirbruk for å dekke over. Du hadde nok merket det på ekkel lukt og sånt for hvis man ikke tørker seg vil urin samle seg i underlivet og trusa og iløpet av en dag vill du ha lukta det.

Anonymous poster hash: 1a59f...aaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

"..jeg spurte da om hun hadde vært noe sted i helgen eller noe siden det nesten ikke var gått dopapir." :blink:

I et hjem med deg hadde jeg følt meg overvåket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

"..jeg spurte da om hun hadde vært noe sted i helgen eller noe siden det nesten ikke var gått dopapir." :blink:

I et hjem med deg hadde jeg følt meg overvåket!

Det er jo ikke hun som overvåkes. Det er dopapiret :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger også få tørk, men det er fordi jeg bare tar det grøvste før jeg flytter meg over til vaksen og vasker ræva gullende rein. Litt rart her folk klager over få tørk = kan umulig bli ren. Man blir ikke ren overhodet ved å bruke papir. Uansett om du bruker en hel rull. Er eneste vann som gjør deg ren.



Anonymous poster hash: 7cc90...b99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Men altså. Jenter bæsjer jo enhjørninger og fioler, så hva er problemet?? Ikke rart det går lite dopapir da, for ingen trenger å tørke vekk det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger også få tørk, men det er fordi jeg bare tar det grøvste før jeg flytter meg over til vaksen og vasker ræva gullende rein. Litt rart her folk klager over få tørk = kan umulig bli ren. Man blir ikke ren overhodet ved å bruke papir. Uansett om du bruker en hel rull. Er eneste vann som gjør deg ren.

Anonymous poster hash: 7cc90...b99

Tusen takk for bildene i hodet du ga meg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Men altså. Jenter bæsjer jo enhjørninger og fioler, så hva er problemet?? Ikke rart det går lite dopapir da, for ingen trenger å tørke vekk det vel?

Du tror ikke det blir mye søl av å bæsje ut en enhjørning?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon. Gutter har brune bremsespor mens jentene har gule tissespor i trusa?



Anonymous poster hash: 70c46...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...