Gå til innhold

Hvordan bør kvinner kle seg for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette en gammel tråd som er dratt opp fra 1950? :vetikke:

Damer bør få lov til å kle seg for sin egen del. Det er damene som skal gå i klærne, ikke mennene. Liker du et plagg skal det være totalt unødvendig å tenke på om hannkjønn også vil like det.

Og det går helt fint å være fin i tøyet uten at man ofrer menn en tanke ved innkjøp eller påkledning. En kvinne kan til og med bli gift, selv om hun ikke kler seg for å blidgjøre en mann :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kler meg pent, bruker ikke bukser med mindre jeg er i skauen, eier ikke joggebukser, syns de er heslige.

Ok, så når du kler for deg selv, kler du deg fint, men samtidig tror du ikke at kvinner som kler for seg selv kan se fine ute og at de dermed er single? Jeg kler meg fint, men for meg selv, ikke for at menn skal finne meg tiltrekkende, men du påstår at kvinner som gjør dette gjør det for andre, men at de ser ut som dass hvis de ikke kan kle for seg selv.
Veldig selvmotsigende du er.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så når du kler for deg selv, kler du deg fint, men samtidig tror du ikke at kvinner som kler for seg selv kan se fine ute og at de dermed er single? Jeg kler meg fint, men for meg selv, ikke for at menn skal finne meg tiltrekkende, men du påstår at kvinner som gjør dette gjør det for andre, men at de ser ut som dass hvis de ikke kan kle for seg selv.
Veldig selvmotsigende du er.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Nei, for jeg kler meg for menn. Hadde jeg ikke kledd meg for oppmerksomhet så kunne jeg sikkert gjort som de fleste her i tråden og brukt bukse og sett ut som en dass. Men livet er for kort til å se ut som en dass. Så nei, jeg kler meg ikke "for meg selv", hvorfor skulle jeg det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg kler meg for menn. Hadde jeg ikke kledd meg for oppmerksomhet så kunne jeg sikkert gjort som de fleste her i tråden og brukt bukse og sett ut som en dass. Men livet er for kort til å se ut som en dass. Så nei, jeg kler meg ikke "for meg selv", hvorfor skulle jeg det?

Jeg spurte deg følgende "da lurer jeg på hvordan du ser ut når du kler for deg selv - skitne joggebukser og topper hver dag?" Og du svarer "Jeg kler meg pent, bruker ikke bukser med mindre jeg er i skauen, eier ikke joggebukser"
Hvis det ikke skal mer til enn å ta på deg bukser for at du skal se ut som en dass - forstår jeg godt at du ikke bruker bukser. Jeg trenger ikke å kle meg pent for andre, men meg selv, slik at jeg føler meg vel.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte deg følgende "da lurer jeg på hvordan du ser ut når du kler for deg selv - skitne joggebukser og topper hver dag?" Og du svarer "Jeg kler meg pent, bruker ikke bukser med mindre jeg er i skauen, eier ikke joggebukser"
Hvis det ikke skal mer til enn å ta på deg bukser for at du skal se ut som en dass - forstår jeg godt at du ikke bruker bukser. Jeg trenger ikke å kle meg pent for andre, men meg selv, slik at jeg føler meg vel.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Ja, du er sikkert en svært så selvstendig person som ikke bryr seg overhodet over hva andre tenker, derfor du er så offensiv her på kg. Tror du sliter med selvtilliten, helt greit det, men trenger ikke ta det utover meg fordi jeg faktisk kler meg pent, selv om ikke du gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 80% av kvinnene på KG ikke eier stil. Dere kler dere for dere selv. Det må jo bare bety at dere har på dere daffetøyet hver dag ;)



Anonymous poster hash: e40d0...95b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På samme måte som norske kvinner bør skjerpe seg og kle seg litt flottere for mannen, bør menn gjøre det samme for kvinnen. Jeg synes all standard og stil har forduftet i takt med "det er innafor å legge ut bilde av den stygge kroppen min på instagram, fordi fotballfrue er dum som ser deilig ut."



Anonymous poster hash: e40d0...95b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er sikkert en svært så selvstendig person som ikke bryr seg overhodet over hva andre tenker, derfor du er så offensiv her på kg. Tror du sliter med selvtilliten, helt greit det, men trenger ikke ta det utover meg fordi jeg faktisk kler meg pent, selv om ikke du gidder.

Nja, tror ikke det er jeg som sliter med selvtilliten, ettersom jeg ikke trenger å kle meg på en viss måte for å føle at jeg får aksept og type;)

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 80% av kvinnene på KG ikke eier stil. Dere kler dere for dere selv. Det må jo bare bety at dere har på dere daffetøyet hver dag ;)

Anonymous poster hash: e40d0...95b

Ja, ikke sant, det er ikke mulig å kle seg pent om en gjør det for seg selv. Saken er vel den at jeg ikke føler meg vel hvis jeg kler meg lite pent, jeg må kle meg noenlunde fint og ha på litt sminke for å føle meg vel. Det samme med undertøy, liker å ha på fint undertøy, det gjør jeg for meg selv ettersom ingen ser den (kan fint ta på meg ekstra lekkert undertøy hvis jeg skal overraske kjæresten).

At jeg kler meg for meg selv betyr ikke at jeg går med slitte daffebukser, eier forøvrig ikke daffebukser engang.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tror ikke det er jeg som sliter med selvtilliten, ettersom jeg ikke trenger å kle meg på en viss måte for å føle at jeg får aksept og type;)

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Hehe, sjalu much? Jeg kan få hvem jeg vil, tviler sterkt på at du kan si det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sjalu much? Jeg kan få hvem jeg vil, tviler sterkt på at du kan si det samme.

Misunnelig på et menneske jeg aldri har sett eller møtt før? Neppe! Og det er fullt mulig å kle seg fint for seg selv, jeg kler meg fint, men ikke for å føle at jeg blir mer akseptert av det motsatte kjønn.

Ble forøvrig pinlig berørt av dette innlegget ditt, veldig snålt!

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg kler meg for menn. Hadde jeg ikke kledd meg for oppmerksomhet så kunne jeg sikkert gjort som de fleste her i tråden og brukt bukse og sett ut som en dass. Men livet er for kort til å se ut som en dass. Så nei, jeg kler meg ikke "for meg selv", hvorfor skulle jeg det?

1. Å bruke bukser gjør ikke at man ser ut som "en dass".

2. Jeg ville ikke hatt en mann som helst ikke ville se meg i bukser.

3. Min mann (som jeg har vært gift med i ca 10 år) ville ikke vært interessert om jeg bare hadde svinset rundt i pynteantrekk og kjoler. Han er nemlig en skikkelig friluftsmann, og vil se damer bære ryggsekk, padle og klatre.

Anonymous poster hash: 301b7...bc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Ja, du er sikkert en svært så selvstendig person som ikke bryr seg overhodet over hva andre tenker, derfor du er så offensiv her på kg. Tror du sliter med selvtilliten, helt greit det, men trenger ikke ta det utover meg fordi jeg faktisk kler meg pent, selv om ikke du gidder.

Kan være du ikke ser sexy ut i bukser, men jeg ser dritbra ut i det :) Kommer jo an på buksene selvsagt, men jeg har bare pene bukser :) Slimfit jeans er råsexy på rette folka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være du ikke ser sexy ut i bukser, men jeg ser dritbra ut i det :) Kommer jo an på buksene selvsagt, men jeg har bare pene bukser :) Slimfit jeans er råsexy på rette folka :)

INGEN kvinner ser bra ut med bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

INGEN kvinner ser bra ut med bukser.

Joda.

Jeg synes kvinner kan se helt fantastiske ut i bukser, - akkurat som i kjoler og skjørt.

En pen bukse synes jeg er mye penere på en kvinne enn et upassende skjørt, - akkurat som jeg synes et pent skjørt er mye penere på en kvinne enn en 'slakk' og sidrumpet joggebukse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.

Jeg synes kvinner kan se helt fantastiske ut i bukser, - akkurat som i kjoler og skjørt.

En pen bukse synes jeg er mye penere på en kvinne enn et upassende skjørt, - akkurat som jeg synes et pent skjørt er mye penere på en kvinne enn en 'slakk' og sidrumpet joggebukse.

Da får vi bare forbli uenige, for jeg er, ja, uenig. Aldri sett en kvinne som ser bedre ut i bukse enn skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

INGEN kvinner ser bra ut med bukser.

Om man er stram og har bra rumpe ser det kjempebra ut :) Er ikke akkurat fint med kvinner som viser både kløft og halve rumpa på byen fordi kjolen er så kort. Men jeg trenger ikke det da, og er uansett ikke ute etter oppmerksomhet heller. Når det er sagt får jeg det i drøssevis selv med bukse som ser sååååå forferdelig ut vet du :P så trenger ikke vise frem noe jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være du ikke ser sexy ut i bukser, men jeg ser dritbra ut i det :) Kommer jo an på buksene selvsagt, men jeg har bare pene bukser :) Slimfit jeans er råsexy på rette folka :)

Syns også jeg ser bra ut i bukser (samtidig som det er komfortabelt å gå med dem), og enda mer feminin i kjoler - men jeg er ikke interessert i å gå rundt og kle meg for at menn skal snu seg etter meg. Jeg ser allerede veldig feminin ut fra før av med utseendet mitt og kroppen min, og syns det blir for mye av det gode hvis jeg skal dolle meg opp hver dag. Er heller ikke interessert i at menn skal gå rundt og finne meg tiltrekkende i jobb- og studiesammenheng. At de finner meg interessant på grunn av intellektet mitt og på grunn av personligheten min? Det er helt ok. Men om de finner meg interessant\tiltrekkende på grunn av kort skjørt eller trang kjole? Ikke ok. Føler heller ikke at jeg trenger å dolle meg så veldig opp for å føle meg pen.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN kvinner ser bra ut med bukser.

Det er så klart helt feil.
At du ikke syns de ser bra ut med bukser, kunne de ikke brydd seg mindre om. Et menneske er mer enn bare bukser, skjønner du.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er stram og har bra rumpe ser det kjempebra ut :) Er ikke akkurat fint med kvinner som viser både kløft og halve rumpa på byen fordi kjolen er så kort. Men jeg trenger ikke det da, og er uansett ikke ute etter oppmerksomhet heller. Når det er sagt får jeg det i drøssevis selv med bukse som ser sååååå forferdelig ut vet du :P så trenger ikke vise frem noe jeg da:)

Jeg viser aldri kløft, aldri hatt behov for det. Ikke brukte jeg rumpekorte skjørt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...