Gå til innhold

Hvordan bør kvinner kle seg for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et spørsmål...!

(Og det med hvordan menn bør kle seg er ikke det spor bedre.)



Anonymous poster hash: 4777f...49a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da regner jeg med at du er singel.

Ja, det er jeg og har ikke ønske om noe annet. ;)

Men jeg kledde meg som jeg ville når jeg hadde samboer og kjæreste og, hvis det gjør saken annerledes for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Man kler seg vel ikke for å tilfredsstille andre? :klo: jeg kler meg i alle fall kun for min egen del.. Om menn liker det eller ikke bryr jeg meg ikke noe særlig om..

Anonymous poster hash: bbf0c...6eb

Kunne virkelig ikke vært mer Enig! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De fleste kler seg ikke i noe de ikke føler seg komfortable ved å gå i, for å tiltrekke seg noen andre.

Da blir den opplevde ukomforten så synlig at det bare blir kleint.

For mye og for lite av alt blir like galt for å si det slik.

Å kle seg som en kvinne og fremheve sine beste sider er alltid en slager, - ikke minst for kvinnen selv.

Så dersom en kvinne kler seg slik at hun føler seg flott og feminin vil den tryggheten og lekenheten stråle av henne.

- og det er vel i hovedsak det som er tiltrekkende for andre mennesker (?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukke og stygge kvinner burde kle seg i burka slik at vi andre slipper å se på dem. Vakre, skjønne jenter burde kle seg i så kort-kort og lite som mulig. Slik at vi andre kan få nyte synet av så mye av dem som mulig! :lur:



Anonymous poster hash: e6d43...404
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. Hvordan bør en kvinne kle seg for å tilfredsstille mannens ønsker? Ettersom det har blitt diskutert både hvordan en mann burde og ikke burde, kle seg og te seg.

Anonymous poster hash: e61d8...c7c

Hvorfor skal kvinner kle seg for å tilfredsstille menns ønsker i første omgang, lurer jeg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg og har ikke ønske om noe annet. ;)

Men jeg kledde meg som jeg ville når jeg hadde samboer og kjæreste og, hvis det gjør saken annerledes for deg.

Det tror jeg slettes ikke på.

Kvinner pynter seg for andre. Går du med finklærne hjemme en søndag? Nei. Du tar de på deg når du skal ut på byen for å få med deg et mannebein hjem. True story. Ikke prøv å si noe annet engang.

Anonymous poster hash: e40d0...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tjukke og stygge kvinner burde kle seg i burka slik at vi andre slipper å se på dem. Vakre, skjønne jenter burde kle seg i så kort-kort og lite som mulig. Slik at vi andre kan få nyte synet av så mye av dem som mulig! :lur:

Anonymous poster hash: e6d43...404

Funker dårlig siden hver mann har sin helt egne oppfatning av hva som tiltrekker ham.

Den som er tiltrekkende for en mann er ikke nødvendigvis like tiltrekkende for en annen mann.

- og ingen skal vel oppleve å aldri se en kvinne han tiltrekkes av? ... eller?

Og om alle de kvinner du finner vakre skulle gå med minst mulig klær så fikk vi snart sjalusidramer hvor alle andre menn ikke skulle få se på din dame i så lite klær :lol:

Så horete som mulig

Kommer helt ann på hvordan man vil bli oppfattet.

Den som er ute etter et engangsknull og å oppfattes som billig og uten selvrespekt eller verdi kan kle seg så horete som mulig.

Resten vil kanskje (bare min mening) tjene på å ikke velge bare minimal påkledning fra f.eks. superkul.no?

- bare min mening.

Heldigvis kan kvinner og jenter kle seg helt etter egen smak uten at det bør plage noen.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nei for det finnes selvføleglig ikke noe mellomting mellom burka og naken. :fnise: Jeg liker å se sexy ut på byen og da utstråler jeg nettopp det at jeg liker det jeg har på meg. Jeg er også selvsikker selv om jeg viser litt kløft, må man kle seg heldekkende for å virke selvsikker?? Og klærne min er komfortable og helt etter eget ønske. Kvinner kler seg da ikke i noe de ikke liker å ha på seg?? Mannfolka hadde ikke blitt fornøyde om man hadde gått ut naken, da hadde man mistet all respekt. Trikset er å vise litt men ikke alt, altså pirre mens nysgjerrighet.

Jeg dekker til puppene mine, men bryr meg ikke om hva du gjør. Jeg har ikke sagt at jeg føler meg selvsikker om jeg går i burka. Natt til søndag hadde jeg på meg en topp som dekte over slik at jeg ikke viste pupper, skinnyjeans og høye hæler. Hadde nok av klåfingra mannfolk etter meg, så hvorfor jeg skal kle meg for menn sitt ønske når de synes jeg er sexy uansett hva jeg har på meg skjønner jeg bare ikke :P

Som sagt kler jeg meg i det jeg liker å ha på meg, og ikke det menn liker og se meg i.

Men kan være jeg har det enklere med menn enn de fleste kvinner, slik at jeg kanskje ikke trenger og tenke på at jeg må vise pupper og rumpe for å få meg noe med en råfin fyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ærlig innrømme at jeg kler meg for andre. Jeg kler meg ikke for min egen del i det hele tatt faktisk. Alene er jeg stort sett naken eller kledd i truse og en t-skjorte.

Jeg kler meg for venner, menn. Men ikke meg selv.

Anonymous poster hash: e61d8...c7c

Det syns jeg er leit. Jeg kler meg fint for min egen del, liker å føle meg vel og fin - det bety dermed ikke at jeg går med skjørt og kjoler hver dag, men jeg ordner meg så jeg ser noenlunde fin ut. Hadde ikke følt meg vel dersom jeg ikke tok vare på meg selv og brydde meg litt om hvordan jeg ser ut blant andre mennesker.
Når det gjelder menn, kler jeg meg litt ekstra fint for kjæresten i blant (sexy undertøy for eksempel), men aldri for at fremmede menn, mannlige kolleger etc. skal finne meg tiltrekkende og fin!

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg akkurat som jeg vil, noe som fører til at jeg føler meg fin og utstråler selvsikkerhet. Dette tiltrekker noen mennesker, kanskje et flertall, kanskje et mindretall. Å tilstrebe å være alle menns drømmedame blant annet gjennom klesstil er et tapsprosjekt i utgangspunktet, i tillegg til å være tåpelig.

Riktig rekkefølge: Finn din egen stil, tiltrekk deg menn som liker denne stilen.

Feil rekkefølge: Kle deg for å tiltrekke deg menn, etabler et forsøk på en stil på denne bakgrunnen.



Anonymous poster hash: 8fe69...36f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Dr. Joan Watson (Lucy Liu) i Elementary ofte kler seg ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal kle seg sexy men konservativt. De som ikke gidder kle seg for å få en mann må bare regne med å være singel.

Kvinner skal ikke noe, de velger selv hva de tar på seg - noe jeg alltid har gjort og har ingen problemer med å finne meg en kjæreste. En trenger ikke å gå med skjørt og kjoler hver dag og se ut som en har trynet i sminkepungen - det holder å gå med fine og komfortable klær (tenk på det du, det finnes masse fine klær som er komfortable i tillegg), å ta vare på huden, håret og tennene sine, og å sminke seg nøytralt ved å se mer opplagt ut - dette gjør en for seg selv.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal ikke noe, de velger selv hva de tar på seg - noe jeg alltid har gjort og har ingen problemer med å finne meg en kjæreste. En trenger ikke å gå med skjørt og kjoler hver dag og se ut som en har trynet i sminkepungen - det holder å gå med fine og komfortable klær (tenk på det du, det finnes masse fine klær som er komfortable i tillegg), å ta vare på huden, håret og tennene sine, og å sminke seg nøytralt ved å se mer opplagt ut - dette gjør en for seg selv.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Har ikke sagt noe om at man må, men om man ønsker å ikke forbli singel, så burde man faktisk. Det går an å kle seg pent og sexy og samtidig komfortabelt. Du kan bæsje i en bøtte på stua, men om du ønsker å få deg samboer, så burde du faktisk bruke toalettet, men selvsagt, ingen som tvinger deg til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du kler deg for å tilfredsstille menn sitt ønske?

Hadde jeg skulle gjort det, så kunne jeg like godt gått naken på byen, for da hadde jo mannfolka blitt fornøyde. Men jeg kler meg i klær jeg liker fordi da blir jeg selvsikker og komfortabel. Har derfor aldri utrigning eller korte skjørt. Og ja, jeg er singel, men det er eget ønske. Jeg kan få meg en kjæreste på dagen om jeg faktisk vil ha, og det er rett og slett fordi jeg er selvsikker og det er blandt annet fordi jeg har på meg klær JEG liker :)

1 +

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt noe om at man må, men om man ønsker å ikke forbli singel, så burde man faktisk. Det går an å kle seg pent og sexy og samtidig komfortabelt. Du kan bæsje i en bøtte på stua, men om du ønsker å få deg samboer, så burde du faktisk bruke toalettet, men selvsagt, ingen som tvinger deg til noe som helst.

Da lurer jeg på hvordan du ser ut når du kler for deg selv - skitne joggebukser og topper hver dag? Jeg kler for meg selv, liker å føle meg bra og har ingen problemer med å få med kjæreste. Eksempelet du kommer med her, henger ikke på greip på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg kler meg for meg selv, men jeg kler meg i det jeg syns er fint. Jeg liker ikke å se ut som et takras. Faktisk liker jeg å kle meg i sexy undertøy av og til og, men faktisk bare for min egen del, for da føler jeg meg bra, tenk det (selv om ingen skal se at jeg har det på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hvordan du ser ut når du kler for deg selv - skitne joggebukser og topper hver dag? Jeg kler for meg selv, liker å føle meg bra og har ingen problemer med å få med kjæreste. Eksempelet du kommer med her, henger ikke på greip på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: e1d0f...0c0

Jeg kler meg pent, bruker ikke bukser med mindre jeg er i skauen, eier ikke joggebukser, syns de er heslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...