Gå til innhold

Kardashian søstrene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun kan ikke være mer lik faren sin..Hun er også høy slik som han. Alle i K-klonen er lave. Og Jenner søstrene som også har en lysere far, er mørkere enn henne. Khloe har fått det meste fra sin far. Krusete hår og lys hud. Gener krasjer ja, men dette er faktisk udiskutabelt. http://thecount.com/wp-content/uploads/Khloe-Kardashian-Kris-Jenner-Hair-Dresser-1.jpg

Udiskutabelt? Du er faktisk på et diskusjonsforum.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kan ikke være mer lik faren sin..Hun er også høy slik som han. Alle i K-klonen er lave. Og Jenner søstrene som også har en lysere far, er mørkere enn henne. Khloe har fått det meste fra sin far. Krusete hår og lys hud. Gener krasjer ja, men dette er faktisk udiskutabelt. http://thecount.com/wp-content/uploads/Khloe-Kardashian-Kris-Jenner-Hair-Dresser-1.jpg

Rob er da også høy.. Skal vi begynne å tro at Bruce ikke er far til Jenner- jentene da? De likner jo enda mindre på sin far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi hun er som snytt utav nesa på'n. Jeg kan ikke bekrefte noe, er bare synsing fra meg også, men jeg er veldig flink til å se detaljer og da spesielt ansikt.

Da hadde du fått deg en overraskelse eller to hadde du møtt meg og mitt barn. Han ligner ikke på meg i det hele tatt. Jeg er mørk i huden, han er helt hvit. Jeg har brune øyne, han har knallblå. Jeg har brunt hår, han har nesten blondt. Han har også arvet nesa til faren sin og generellt ansiktstrekkene til faren sin. Jeg så han komme ut av meg, så jeg vet han er min.. ;)

Anonymous poster hash: f7430...b2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De ble berømte først fordi faren deres var advokaten til O.J. Så lagde Kim en sextape med en kjent person, så ble det realityshow. Så egentlig er de kjente for å kjente.

Akkurat som Tone Damli.... :fnise:

Anonymous poster hash: 0d9d2...ee6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble berømte først fordi faren deres var advokaten til O.J. Så lagde Kim en sextape med en kjent person, så ble det realityshow. Så egentlig er de kjente for å kjente.

:murvegg: Bra du vet hva du snakker om da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jo!!! Sendes i USA i dag :)

Jeg vet, når kommer de på nett da? Det er fortsettelse på sesong 9, ikke sant?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, når kommer de på nett da? Det er fortsettelse på sesong 9, ikke sant? :)

Jepp :) Hmm, jeg vet ikke hvordan du pleier å se dem og vil ikke skrive direkte om noe som ikke er lov her, ;) men vil tro den er tilgjengelig ila natta/ i morgen :) Ja, fortsettelseee :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :) Hmm, jeg vet ikke hvordan du pleier å se dem og vil ikke skrive direkte om noe som ikke er lov her, ;) men vil tro den er tilgjengelig ila natta/ i morgen :) Ja, fortsettelseee :) Gleder meg!

Send på pm :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLEDER meg !! :bolledeig:

Herregud, så flaut :fnise: haha

Gleder meg som bare rakkeren selv jeg! :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kylie Jenner er penest. Kendall har finest kropp.

De med etternavnet Kardashian er ikke fine noe av de. Men om jeg måtte velge så er Kim den fineste både kroppsmessig og ansiktsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kourtney venter forresten sitt tredje barn i følge en kilde jeg leste :)

Anonymous poster hash: 979a2...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kourtney venter forresten sitt tredje barn i følge en kilde jeg leste :)

Anonymous poster hash: 979a2...521

Se og hør?

Anonymous poster hash: 73e87...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...