Gå til innhold

Overrasket mannen - avslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for støtte, resten ignorerer jeg.

Anonymous poster hash: e443a...4ec

Men vil du bare høre hva du liker å høre?

Du trenger ikke like måten du ble avvist på. Men kanskje denne tråden kunne føre til refleksjon på hvordan menn vanligvis må finne seg i avvisning? Jeg tror ikke man skal forsøke å innføre en "riktig" måte å avvise tilbud om sex på. Retten til å si nei til sex er imidlertid noe alle forbeholder seg, og det bør man ta høyde for FØR man rigger seg til med levende lys og remedier.

De fleste menn vet for øvrig at sjansen for NEI er tilstede før man gjør tilnærmelser. Og dermed er man forberedt og går ikke i kjelleren hvis partneren ikke er opplagt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, - men... når jeg kommer nesten sjanglende hjem seint på kvelden... tom i hodet og besvimelsen nær etter en en uke med veldig lange dager og med mye hektisk jobb over lang tid.....

Da er det ikke en lang samtale rundt hvorfor man der og da trenger å sove, og en haug forklaringer og unnskyldninger for at man faktisk er helt tom som står øverst på ønskelisten.

Nei, det har jeg da heller ikke sagt. Men det er langt imellom lange bortforklaringer og et kyss og et takk.

Jeg hadde også følt meg avvist - ikke for at det ikke ble noe sex, men fordi han bare snudde ryggen til.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, det har jeg da heller ikke sagt. Men det er langt imellom lange bortforklaringer og et kyss og et takk.

Jeg hadde også følt meg avvist - ikke for at det ikke ble noe sex, men fordi han bare snudde ryggen til.

Enig der. han kunne sagt til ts at hun var fin og gitt henne et kyss og sagt at han dessverre var for trøtt ikveld pga jobben og så kunne han lagt seg ved siden av henne og kost litt før han sovna (altså på en ikke seksuell måte da, bare holdt rundt eller noe).

AnonymBruker
Skrevet

Enig der. han kunne sagt til ts at hun var fin og gitt henne et kyss og sagt at han dessverre var for trøtt ikveld pga jobben og så kunne han lagt seg ved siden av henne og kost litt før han sovna (altså på en ikke seksuell måte da, bare holdt rundt eller noe).

Han burde hivd seg rundt i en tanga og laget den hyrdestunden ingen hadde sett maken til.

Anonymous poster hash: d9162...eeb

Gjest BettyBoop
Skrevet

Han burde hivd seg rundt i en tanga og laget den hyrdestunden ingen hadde sett maken til.

Anonymous poster hash: d9162...eeb

jaada for menn i tanga er skikkelig turnon :sarkasme:

Skrevet

Det er jo en mulighet for at han ikke hadde hatt så mye imot oppmerksomhet, men at han ikke orket noe press om sex. Fremfor å trekke seg helt og gå og gråte, så kunne hun for eksempel ha lagt seg inntil ham, holdt rundt ham, sagt at det er helt greit at han ikke orker, kanskje spørre om han vil ha litt avslappende massasje eller en blowjob før han sovner. Mange menn liker, akkurat som kvinner, nærhet og kos selv om de ikke er i humør for sex.

Dessuten, hvem vet, uforpliktende nærhet og kos kan i noen tilfeller gjøre at man faktisk får lyst på sex, selv om man i utgangspunktet ikke trodde at man orket.

Generelt sett vil jeg minne om at det er fullt lovlig for en kvinne å faktisk ta på mannen og vise at hun har lyst på ham, og ikke bare ligge og vise seg frem og vente på at mannen skal komme til henne først.

Ja, det var et veldig godt forslag på fin måte hun kunne ha reagert igjen på. Veldig fint at du kom med dette. Det var vel noe sånt kos og positiv oppmerksomhet hun også hadde håpet på fra mannen sin side, hvor hun da hadde godtatt at han ikke orket sex der og da.

Skulle ønske både mannen og kvinnen kunne gi hverandre den typen oppmerksomhet og respons, tilogmed de gangene de føler at den andre avviser. For det er slett ikke nødvendigvis at partneren avviser på den måten man tror og tolker.

Så flott av deg å tenke.

Skrevet

TS skriver jo at forholdet ikke er helt på topp og jeg tipper at denne hendelsen var et krampeforsøk på å få litt glød inn i forholdet igjen, og i sin planlegging skapte hun masse forveninger som ikke ble innfridd. Og skuffelsen var stor, og dro sikkert med seg masse annen frustrasjon som tynger i forholdet.

Det beste dere kan gjøre for dere selv er å snakke sammen om hvordan dere ønsker at forholdet skal være, og da må dere kunne kommunisere og samtidig vite at misforståelser lett oppstår i kommunikasjonen hvis den ikke er åpen. Dere må snakke om forventninger, hva dere er ulike på, og hva som forener dere. Og akseptere at dere er ulike, tenker forskjellig og har ulike behov.

Meld dere på et samlivskurs, der vil dere lære mye om kommunikasjon og om hvordan misforståelser lett oppstår når et budskap formidles fra en sender til en mottaker. Jeg tror denne frustrasjonen som TS formidler handler om mye mer en skuffelsen som oppsto den kvelden. Jeg tror ikke at samlivsproblemene ville løst seg ved at mannen hadde vist litt mer entusiasme denne kvelden.

Skrevet

Synes du at kvinner skal skjule sine følelser?

Men det er jo akkurat det han blir kritisert for å ikke gjøre. Atpåtil klarer du å si at det blir feil å påstå at kvinner har en inngrodd egoisme. Her blir han kritisert for å gjøre det dere mener dere bør få gjøre så "han kan ta hensyn til det"..

Skrevet

Men det er jo akkurat det han blir kritisert for å ikke gjøre. Atpåtil klarer du å si at det blir feil å påstå at kvinner har en inngrodd egoisme. Her blir han kritisert for å gjøre det dere mener dere bør få gjøre så "han kan ta hensyn til det"..

Forstår jeg deg rett at han blir kritisert for å ikke skjule sine følelser? Ikke sånn jeg oppfatter det. Han blir ikke kritisert for å ikke skjule sine følelser. Men at han ikke i tillegg til å si at han var for sliten til sex, også kunne vist ømhet, sagt at han satt pris på at hun ville ha ham.

Jeg synes det gjelder både kvinner og menn at de kan si at de ikke orker å ha sex. Likevel kan man godt gi oppmerksomhet og si at det gleder at partneren har lyst på en, at det er smigrende, holde rundt kjæresten og slappe av sammen. Det kunne hun også gjort når han ikke ville.

Skrevet

Forstår jeg deg rett at han blir kritisert for å ikke skjule sine følelser? Ikke sånn jeg oppfatter det. Han blir ikke kritisert for å ikke skjule sine følelser. Men at han ikke i tillegg til å si at han var for sliten til sex, også kunne vist ømhet, sagt at han satt pris på at hun ville ha ham.

Jeg synes det gjelder både kvinner og menn at de kan si at de ikke orker å ha sex. Likevel kan man godt gi oppmerksomhet og si at det gleder at partneren har lyst på en, at det er smigrende, holde rundt kjæresten og slappe av sammen. Det kunne hun også gjort når han ikke ville.

Gi deg. Han var trøtt, sliten og lei, ga henne et kompliment og slukna.

AnonymBruker
Skrevet

Men det handler jo ikke om at han var for sliten for sex eller at man forventer st han skal være klar hele tiden. Det handler om å anerkjenne at hun hadde lagt ned en innsats og sette pris på det. Selv om det ikke førte til sex. Det gjelder jo selvfølgelig begge veier.

Åååh fy faen...han skulle hatt sex med henne fordi hun pyntet seg litt å tente noen lys? Vi mannfolk anstrenger oss helr tiden for å få oss noe, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg hørte dama mi si når jeg henret henne i russetiden at hun var så kåt og at hu skulle ri meg til spruten sto.. jeg hentet henne etter å ha kjørt 40 minutter en vei, mrn hu var jo da ganske full å ble dårlig. Men du hører faen ikke at jeg klager på det? Dama mi var dårlig, denne mannen til TS var sliten, går i og for seg som det samme. Har man ikke ork og energi blir sexen utrolig mye dårligere.... Du er vel blant de som tror at så lenge menn har ståer de kåte? Jeg får stå av å strekke meg, er ikke kåt da. Morgen ereksjon er for at menn ikke skal tisse i senga. FFinnes flere scenarioer også:)

Anonymous poster hash: 472eb...0ea

Gjest BettyBoop
Skrevet

Åååh fy faen...han skulle hatt sex med henne fordi hun pyntet seg litt å tente noen lys? Vi mannfolk anstrenger oss helr tiden for å få oss noe, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg hørte dama mi si når jeg henret henne i russetiden at hun var så kåt og at hu skulle ri meg til spruten sto.. jeg hentet henne etter å ha kjørt 40 minutter en vei, mrn hu var jo da ganske full å ble dårlig. Men du hører faen ikke at jeg klager på det? Dama mi var dårlig, denne mannen til TS var sliten, går i og for seg som det samme. Har man ikke ork og energi blir sexen utrolig mye dårligere.... Du er vel blant de som tror at så lenge menn har ståer de kåte? Jeg får stå av å strekke meg, er ikke kåt da. Morgen ereksjon er for at menn ikke skal tisse i senga. FFinnes flere scenarioer også:)

nei det står ikke atvhan skal ha sex med henne. Anerkjenne og sex er ikke det samme.
Skrevet

Ååhh, fy faen. Les det du svarer på, du.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hva har dette med mitt svar å gjøre egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig. Hvordan går det med ts nå? Har hun fått seg, eller er mannen like sliten?

Anonymous poster hash: ef483...bd8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også blitt såret og lei meg om min samboer ikke la merke til meg dersom jeg hadde pyntet meg opp for ham. Men at han er sliten etter en lang dag på jobb er jo en legitim grunn til ikke å ha sex, sålenge dette ikke skjer hver dag. Men å bare snu seg med ryggen til er ikke ok. Han kunne hvertfall ha kysset henne, sagt hun var ordentlig fin i det sexy undertøyet og holdt rundt henne. Det er ikke slitsomt.

Anonymous poster hash: b3fe8...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...