Gå til innhold

Overrasket mannen - avslag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så hjerteskjærende vondt du må ha det, TS. Tente han virkelig ikke på det sexy undertøyet og levende lys? :ironi:

Er dere mer enn 16 år, TS og dere som har svart?

Man må ikke være 16 for å ha et skjørt selvbilde. Selv om mannen ikke var i humør kunne han fortsatt komplimert henne og vært hyggeligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var dårlig gjort av han. Selv om han var sliten kunne han vist deg litt mer oppmerksomhet :hug: Synes uansett ikke du skal ta deg nær av det, han var fryktelig sliten og tenkte nok ikke over at det betydde så mye for deg og at det var sårende. Du har kanskje avvist han når du ikke har vært i humør for sex? Det betyr ikke at man synes den andre er usexy, bare at man ikke orker der og da. Du kan eventuelt ta det opp med han og si at du ble såret, og høre hva han sier. Slik at noe lignende ikke skjer igjen. Ikke vær redd for å ta initiativ og kle deg sexy igjen, men pass kanskje på å gjøre det en dag han har fri eller når du vet at han har hatt en roligere dag :)

Ja, skikkelig dårlig gjort altså. Han har bare sløvet på jobb hele dagen, mens dama har tent lys og til og med kledd av seg, og han gidder ikke engang droppe blunden for å forgude henne for det.

Skrevet

Det er mangelen på oppmerksomhet som jeg tror er det som er så sårende. Har følt det mange ganger selv.

Og det var ikke mangel på oppmerksomhet fra hennes side når hun bare dro ut av rommet nå han la seg rett ned på senga og fortalte at han hadde hatt en tung dag? Hehe den egoismen kvinner har er så inngrodd at det neppe er noe poeng å nevne det engang.

Gjest Sobril
Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg. Hvis jeg hadde kommet hjem og mannen hadde gjort en innsats og pyntet soverommet med levende lys og roseblader hadde jeg da ikke gjespet og snudd rompa til. Jeg hadde da vist at jeg satte stor pris på gesten, og lovt ham et heftig nummer i morgen når jeg ikke er så sliten.

Hadde min pyntet soverommet med roseblader og stearinlys, ville jeg lurt på hva som var galt :P

Skrevet

Jeg er HI.

Det var ikke det at han ikke ville ha sex, men at han ikke viste noe tegn på at han likte det han så (med unntak av at undertøyet var fint), han bare pakka seg inn i sin egen dyne og sa at han måtte dessverre skuffe meg med sexplanene..

Hvis han hadde sett på meg, smilt, sagt jeg var sexy, kost med meg eller lagt seg inntil meg (altså vanlig kos, ikke seksuelt) så hadde jeg ikke fælt meg så dum og usexy..

Det er jo ikke første gangen at noe lignende skjer.....

Takk for støtte, resten ignorerer jeg.

Anonymous poster hash: e443a...4ec

Men å høre med han om han hadde det bra etter en så lite entusiastisk reaksjon, det slo deg ikke? Ikke rart han ikke følte for å komplimentere deg. Du høres ikke akkurat som en kvalitetspartner.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er ikke ingen sex som er poenget her. Er dere virkelig så dumme at dere ikke ser det?

han sa det var fint da..
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er mangelen på oppmerksomhet som jeg tror er det som er så sårende. Har følt det mange ganger selv.

Kunne ikke bare kjæresten sagt ømme kjærlige ord, gitt en positiv respons hvor han viste at han satte pris på at hun hadde gjort seg fin for ham og ville glede ham. Han kunne si at han ikke orket nå, men om de ikke kunne utsette det, eller at han i hvert fall sa at han var en heldig mann som hadde en kjæreste som tok seg bryet/ville vise ham at hun brydde seg om ham.

Åååå, hvor gjerne jeg skulle ønske at min kjæreste kunne bruke litt mer ømme, romantiske kjærlige ord om og til meg. Men sånn er han ikke. Han er likevel god og viser h or glad han er i meg på andre måter.

Jeg tror bare man må bite i det sure eplet og akseptere at man ikke kan få i pose og sekk.

En gang misunte jeg en venninne som hadde en kjæreste som sa så mye vakkert til henne, og gav henne så mange kjærtegn og små kjærlighetserklæringer stadig vekk. Men en gang da han hadde drukket så jeg at han var flørtende og sa kjærlige smiskende ord til ndre kvinner også.

Da tenkte jeg at jeg heller ville ha en traust mann som ikke var overveldende med kjærlige ord som bekreftelse på sin kjærlighet, enn en mann som hadde ordene i sin makt, men også øste av dem i hytt og pine.

Ser nå at så mange har svart akkurat som det er selve sexen som var problemet. Problemet tror jeg heller handler om måten å vise oppmerksomhet, gi bekreftelse på at den andre har gjort seg umake.

Ts, jeg hadde også blitt veldig såret. Forstår deg. Men tror nok han bryr seg. Han mente kanskje at han sa det godt nok til deg at han var sliten, men likte undertøyet. Han likte sikkert deg også i det, men han sa det på sin måte. Tro det beste :) Vi snakker forskjellig språk. Det kan bla komme av hvordan vi er vokst opp og blitt vant til hvordan man snakker til hverandre.

menn i virkeligheten er ikke som menn i romantiske filmer som alltid sier de riktige tingene til riktig tid.
Skrevet

Aww!! Så søtt!! initiativ!! Så leit at han var så trygg på deg at han faktisk våget å innrømme at han var for trøtt og sliten til å prestere seksuelt.. Så leit at du blir lei deg fordi du ikke forstår at menn også kan ha dager der de bare vil sove.. :(

• Liker 2
Skrevet (endret)

Og det var ikke mangel på oppmerksomhet fra hennes side når hun bare dro ut av rommet nå han la seg rett ned på senga og fortalte at han hadde hatt en tung dag? Hehe den egoismen kvinner har er så inngrodd at det neppe er noe poeng å nevne det engang.

Han hadde jo snudd seg vekk med dynen og ville sove. Hva synes du hun burde ha gjort? Han ville jo ikke ha hennes oppmerksomhet mer der på det tidspunktet?

Kanskje du mener at hun burde ha blitt liggende, ikke gått ut i stua for da samtidig vise til mannen at hun var såret og ville gråte litt? Men kanskje hun gikk ut i stua faktisk for å skåne mannen for å høre at hun faktisk gråt litt og følte seg skuffet?

Jeg synes det er så galt av deg å si generelt at kvinner har en så inngrodd egoisme.

Synes du at kvinner skal skjule sine følelser?

I dette tilfelle tolker jeg det som at hun også etterpå tok hensyn til mannen og gikk ut. Noen hadde kunnet reagert med sterke følelser med å sette seg demonstrativt opp i sengen, slå lyset på og skreket og forlangt en samtale. Da hadde jeg vært enig med deg at den reaksjonen var egoistisk og unødvendig. Men synes det er både riktig og viktig at hun sier at hun ble såret, om ikke der og da. Ville tro det var bra for mannen å vite om hvordan sin kjæreste har det, og dermed også kunne si (i dette tilfelle) tydeligere ifra til henne om at det ikke var for å såre henne.

Man er selvfølgelig opptatt av at sin kjæreste har det godt, og vil kjærestens beste. Da er det vitig å spørre om og få vite om kjærestens følelser og tanker.

Endret av Berit
Skrevet

menn i virkeligheten er ikke som menn i romantiske filmer som alltid sier de riktige tingene til riktig tid.

:) Nei, det har du rett i. Og jeg tror mange, kanskje mest kvinner, har en tendens til å romantisere og drømme om det perfekte kjæreste forhold.

Det må man slå fra seg. Livet er ikke bare en dans på roser. Det er ikke alltid lett å være menneske. Ikke lett å alltid forstå den andre, for selv hadde vi reagert annerledes. Vi er forskjellige, tenker forskjellig, tolker, forstår og oppfatter følelser så forskjellig.

Nettopp derfor er det viktig å ville lytte på kjærestens følelser for å kunne forstå. Og kanskje forstår man ikke, men man kan prøve og ville forstå.

Alt kan snakkes og si ifra om, men ikke på en bebreidende måte.

• Liker 1
Skrevet

Hadde min pyntet soverommet med roseblader og stearinlys, ville jeg lurt på hva som var galt :P

Vel.. Ja. Det var bare det første eksemplet jeg kom på i farten ;)
AnonymBruker
Skrevet

Den dama har sett for mange amerikanske romantiske dramafilmer..

Anonymous poster hash: ef483...bd8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes ofte synd på menn.

Det forventes at de skal være klare på sekundet hver gang en dame finner det for godt eller har lest seg opp på temaet "hvordan bevare spenningen og tenningen!" :icon_lol:

For alle menn er jo alltid klare på sekundet - det står jo nærmest i skriften.

Og hvis det ikke virker....ohlala!

Tror du har et poeng her.

Ellers er det oftest slik at damer ikke vil ha sex. De har alle mulig unnskyldninger.

Kan være godt for deg TS.og kjenne litt på hvordan de fleste menn føler det når de blir avvist gang på gang.

Avvisninger mange nok ganger vil føre til utroskap. De fleste trenger sex.

• Liker 1
Gjest Linneah2013
Skrevet

Lå og ventet på han i senga i sexy undertøy og levende lys..

Han kikket så vidt på meg, såppas at jeg lurte først på om han ikke hadde lagt merke til antrekket.. Men så sa han at det var fint.. (Ja, det, undertøyet, var fint.. Hadde vært koselig å høre at JEG er fin, ikke at jeg har god smak når det gjelser undertøy...)

Også la han seg, og sa at han var dessverre utslitt. Han har vært på jobb i dag, hatt en slitsom dag.

Men jeg sitter å føler meg litt usexy.. Men føler mest at han ikke synes jeg er sexy..

Anonymous poster hash: e443a...4ec

Kan godt sette meg inni hvordan du følte dette, men prøv å snu litt på det, du kommer hjem fra jobb, sliten og trøtt, har bare lyst å sove..De fleste menn hadde satt pris på dette, men vi må slutte med å tenke at en mann alltid er klar, for det er han ikke. Forbered litt bedre neste gang, kanskje ved å sende noen "på kanten" meldinger på dagen, du kjenner mannen din, du vil finne ut på svara han gir om han er sliten eller klar.

Gjest *Andrea*
Skrevet

Ja, skikkelig dårlig gjort altså. Han har bare sløvet på jobb hele dagen, mens dama har tent lys og til og med kledd av seg, og han gidder ikke engang droppe blunden for å forgude henne for det.

Jeg har jo også skrevet at hun neste gang bør gjøre det en dag han har hatt en roligere dag eller har hatt fri, så jeg har sett det fra hans side også ;) Men jeg synes han kunne ha vist tydeligere at han satt pris på det hun hadde ordnet i stand, hvor slitsomt kan det være? Det handler om vanlig høflighet.

Skrevet

Lå og ventet på han i senga i sexy undertøy og levende lys.. Han kikket så vidt på meg, såppas at jeg lurte først på om han ikke hadde lagt merke til antrekket.. Men så sa han at det var fint.. (Ja, det, undertøyet, var fint.. Hadde vært koselig å høre at JEG er fin, ikke at jeg har god smak når det gjelser undertøy...)Også la han seg, og sa at han var dessverre utslitt. Han har vært på jobb i dag, hatt en slitsom dag. Men jeg sitter å føler meg litt usexy.. Men føler mest at han ikke synes jeg er sexy.. Anonymous poster hash: e443a...4ec

Jesus!!! Han var sliten. Menn kan også være for slitne til å ha sex. De har ikke en av/ på knapp som blir tent hver gang de ser noen i undertøy.

• Liker 1
Skrevet

Jesus!!! Han var sliten. Menn kan også være for slitne til å ha sex. De har ikke en av/ på knapp som blir tent hver gang de ser noen i undertøy.

Men hvorfor skal de miste folkeskikken bare fordi de er slitne?

Skrevet

Hvorfor skal ts miste antennene bare forsi ho ville ha seg et ligg og bekreftelse? Det er noe som heter å se ann situasjonen.det gjorde ikke ts i dette tilfelle

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, - men... når jeg kommer nesten sjanglende hjem seint på kvelden... tom i hodet og besvimelsen nær etter en en uke med veldig lange dager og med mye hektisk jobb over lang tid.....

Da er det ikke en lang samtale rundt hvorfor man der og da trenger å sove, og en haug forklaringer og unnskyldninger for at man faktisk er helt tom som står øverst på ønskelisten.

• Liker 2
Skrevet

Han hadde jo snudd seg vekk med dynen og ville sove. Hva synes du hun burde ha gjort? Han ville jo ikke ha hennes oppmerksomhet mer der på det tidspunktet?

Kanskje du mener at hun burde ha blitt liggende, ikke gått ut i stua for da samtidig vise til mannen at hun var såret og ville gråte litt? Men kanskje hun gikk ut i stua faktisk for å skåne mannen for å høre at hun faktisk gråt litt og følte seg skuffet?

Det er jo en mulighet for at han ikke hadde hatt så mye imot oppmerksomhet, men at han ikke orket noe press om sex. Fremfor å trekke seg helt og gå og gråte, så kunne hun for eksempel ha lagt seg inntil ham, holdt rundt ham, sagt at det er helt greit at han ikke orker, kanskje spørre om han vil ha litt avslappende massasje eller en blowjob før han sovner. Mange menn liker, akkurat som kvinner, nærhet og kos selv om de ikke er i humør for sex.

Dessuten, hvem vet, uforpliktende nærhet og kos kan i noen tilfeller gjøre at man faktisk får lyst på sex, selv om man i utgangspunktet ikke trodde at man orket.

Generelt sett vil jeg minne om at det er fullt lovlig for en kvinne å faktisk ta på mannen og vise at hun har lyst på ham, og ikke bare ligge og vise seg frem og vente på at mannen skal komme til henne først.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...