AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #1 Skrevet 12. april 2014 Lå og ventet på han i senga i sexy undertøy og levende lys.. Han kikket så vidt på meg, såppas at jeg lurte først på om han ikke hadde lagt merke til antrekket.. Men så sa han at det var fint.. (Ja, det, undertøyet, var fint.. Hadde vært koselig å høre at JEG er fin, ikke at jeg har god smak når det gjelser undertøy...) Også la han seg, og sa at han var dessverre utslitt. Han har vært på jobb i dag, hatt en slitsom dag. Men jeg sitter å føler meg litt usexy.. Men føler mest at han ikke synes jeg er sexy.. Anonymous poster hash: e443a...4ec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #2 Skrevet 12. april 2014 Når jeg da skiftet, og kledde på meg og gikk i stedenfor å legge meg lurte han på hva jeg skulle. Føler ikke for å legge meg å sove nå sa jeg. Og sa at han fikk si meg hva som funker for han.. Det der funker på meg, jeg er bare sliten. Men altså han kikket nesten ikke på meg engang. Gikk bare, og satte meg på stua og gråt litt... HI: Anonymous poster hash: e443a...4ec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #3 Skrevet 12. april 2014 Huff, det må ha vært jævlig. Vet ikke hva jeg skal si... Hvis han var skikkelig sliten, er det jo ikke så mye å få gjort med om han virkelig ikke orket.. Jeg har aldri opplevd noe sånn, men vet ikke hva slags jobb mannen din har.. Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 24869...95d 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #4 Skrevet 13. april 2014 Huff, det må ha vært jævlig. Vet ikke hva jeg skal si... Hvis han var skikkelig sliten, er det jo ikke så mye å få gjort med om han virkelig ikke orket.. Jeg har aldri opplevd noe sånn, men vet ikke hva slags jobb mannen din har.. Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 24869...95d Takk.. Anonymous poster hash: e443a...4ec
Gjest *Andrea* Skrevet 13. april 2014 #5 Skrevet 13. april 2014 Synes det var dårlig gjort av han. Selv om han var sliten kunne han vist deg litt mer oppmerksomhet Synes uansett ikke du skal ta deg nær av det, han var fryktelig sliten og tenkte nok ikke over at det betydde så mye for deg og at det var sårende. Du har kanskje avvist han når du ikke har vært i humør for sex? Det betyr ikke at man synes den andre er usexy, bare at man ikke orker der og da. Du kan eventuelt ta det opp med han og si at du ble såret, og høre hva han sier. Slik at noe lignende ikke skjer igjen. Ikke vær redd for å ta initiativ og kle deg sexy igjen, men pass kanskje på å gjøre det en dag han har fri eller når du vet at han har hatt en roligere dag 2
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Så hjerteskjærende vondt du må ha det, TS. Tente han virkelig ikke på det sexy undertøyet og levende lys? Er dere mer enn 16 år, TS og dere som har svart? 17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 En gang må en del kvinner få det inn i hodet at menn ikke har lyst og ha sex helle tiden. og at det ikke har noe med dere å gjøre. Anonymous poster hash: 834ca...ba9 12
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Synes det var dårlig gjort av han. Selv om han var sliten kunne han vist deg litt mer oppmerksomhet Synes uansett ikke du skal ta deg nær av det, han var fryktelig sliten og tenkte nok ikke over at det betydde så mye for deg og at det var sårende. Du har kanskje avvist han når du ikke har vært i humør for sex? Det betyr ikke at man synes den andre er usexy, bare at man ikke orker der og da. Du kan eventuelt ta det opp med han og si at du ble såret, og høre hva han sier. Slik at noe lignende ikke skjer igjen. Ikke vær redd for å ta initiativ og kle deg sexy igjen, men pass kanskje på å gjøre det en dag han har fri eller når du vet at han har hatt en roligere dag Når en mann ikke vil ha sex er det dårlig gjort. Når en kvinne ikke vil ha sex da må det respekteres. Hva med og respektere at menn ikke er maskiner og ikke alltid er klar for sex Anonymous poster hash: 834ca...ba9 34
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Så hjerteskjærende vondt du må ha det, TS. Tente han virkelig ikke på det sexy undertøyet og levende lys? Er dere mer enn 16 år, TS og dere som har svart? Hehe! Ikke alltid jeg er enig med deg, Arabella, men her har du et poeng. TS, det er faktisk ikke alle menn som tenner på sexy undertøy. Min kjæreste bryr seg aldri om hvordan undertøyet mitt ser ut. Tror ikke du skal forvente at blondetruser automatisk fører til vill sex. Og hvis det å iføre seg litt undertøy er alt du tar av initiativ så er du jo gørr kjedelig. Er det mannens plikt å kaste seg over deg bestandig? Kunne du ikke gjort en innsats selv?Anonymous poster hash: f45a0...bf8 6
Gjest New_Girl Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Så hjerteskjærende vondt du må ha det, TS. Tente han virkelig ikke på det sexy undertøyet og levende lys? Er dere mer enn 16 år, TS og dere som har svart? Hvis man har gjort en innsats for å glede mannen sin, og man ikke får noen respons så er det vel lov til å bli litt lei seg? Trenger ikke være 16 år for å mene det. 26
Silfen Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Det er ikke ingen sex som er poenget her. Er dere virkelig så dumme at dere ikke ser det? 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Det er ikke ingen sex som er poenget her. Er dere virkelig så dumme at dere ikke ser det? Blir for dumt å sutre om at mannen ikke synes en er sexy basert på ETT nei som kommer etter at han har hatt en lang dag på jobben. Synes synd på mannen til TS. Hvordan skal han lukte at hun vil at han skal fortelle henne hvor sexy hun er fordihun har på seg litt fint undertøy? Tviler på at han tenkte over det engang.Anonymous poster hash: f45a0...bf8 11
Gjest New_Girl Skrevet 13. april 2014 #13 Skrevet 13. april 2014 Hvor har ts skrevet at det er mangel på sex som var problemet, egentlig? 2
Gjest Lille-pus Skrevet 13. april 2014 #14 Skrevet 13. april 2014 En gang må en del kvinner få det inn i hodet at menn ikke har lyst og ha sex helle tiden. og at det ikke har noe med dere å gjøre. Anonymous poster hash: 834ca...ba9 Og det kan så gjerne gjentas, gang etter gang. - helt til det virkelig forstås. 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #15 Skrevet 13. april 2014 Hvor har ts skrevet at det er mangel på sex som var problemet, egentlig? Hun sutrer over at hun ikke fikk ønsket reaksjon på noe blondeundertøy. Er ikke slik at menn legger merke til slikt bestandig. Synes TS overdriver noe voldsomt.Anonymous poster hash: f45a0...bf8 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #16 Skrevet 13. april 2014 Hva hjelper det å forandre innpakningen når det som er inni ikke lokker? ...sier nå jeg. Anonymous poster hash: ef483...bd8 6
Gjest chisandra Skrevet 13. april 2014 #17 Skrevet 13. april 2014 Jeg synes ofte synd på menn. Det forventes at de skal være klare på sekundet hver gang en dame finner det for godt eller har lest seg opp på temaet "hvordan bevare spenningen og tenningen!" For alle menn er jo alltid klare på sekundet - det står jo nærmest i skriften. Og hvis det ikke virker....ohlala!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #18 Skrevet 13. april 2014 Men hvorfor tar hun ikke dette positivt? Han objektiviserer henne ikke. Hvis han hadde knullet henne ville feministene ha startet sitt hylekor om at mannen bare ser på kvinnen som et objekt til egen tilfredsstillelse. Hun skal altså i følge feministene være glad for at mannen ikke har lyst på sex med henne. Anonymous poster hash: f1d9e...c44 2
Gjest New_Girl Skrevet 13. april 2014 #19 Skrevet 13. april 2014 Men det handler jo ikke om at han var for sliten for sex eller at man forventer st han skal være klar hele tiden. Det handler om å anerkjenne at hun hadde lagt ned en innsats og sette pris på det. Selv om det ikke førte til sex. Det gjelder jo selvfølgelig begge veier. 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #20 Skrevet 13. april 2014 Men det handler jo ikke om at han var for sliten for sex eller at man forventer st han skal være klar hele tiden. Det handler om å anerkjenne at hun hadde lagt ned en innsats og sette pris på det. Selv om det ikke førte til sex. Det gjelder jo selvfølgelig begge veier. Så det jenter vil ha er ikke sex, bare en klapp på skulderen og et takk for at hun har dollet seg så pent og vakkert bare for mannen sin? Anonymous poster hash: f1d9e...c44 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå