Gå til innhold

Hva er det mest White Trash navnet du vet om? ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man må være rimelig utdatert for å kalle ungen Guro... Ser for meg ei overvektig dame i 50-åra med kort hår med unaturlige striper og altfor mye hårspray, leopardmønstret tunika, tights og håndveske i krokodillemønstret, glinsende "skinn."

Sorry :fnise:

Anonymous poster hash: 2a9aa...deb

Herlighet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Eneste jeg klarer å tenke på når jeg møter noen som heter Vanja er Onkel Vanja... :fnise: Det er jo et russisk guttenavn.

Kim André er jo en klassiker, og ellers kommer Jeanette, Anita, Trine, Silje, Lene og Stine høyt opp på lista. Gutter: Kenneth, Raymond, Glenn og Morgan (ja, veit om en som heter det :P)

Anita, Trine, Silje og Lene er da helt vanlige navn i Norge!

Og Leander er forresten ikke noe nytt fenomen i navn-verdenen. Det er et gammelt navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita, Trine, Silje og Lene er da helt vanlige navn i Norge!

Og Leander er forresten ikke noe nytt fenomen i navn-verdenen. Det er et gammelt navn ;)

Vet de er helt vanlige navn, det er bare assosiasjonene jeg får til dem. Er for all del ikke sånn at om jeg møter ei som heter noe av dette, så tenker jeg at hun er white trash. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår av denne tråden at jeg ikke vet hva et white trash-navn er. Oppfatter det som at man kaller navnet white trash så fort man ikke liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Synes det er mer white trash av dere å disse navn på denne måten. Greit nok at man ikke liker diverse navn, men dere er jo bare drit ekle. Hvem er det som holder på sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...