Gå til innhold

Er egentlig kvinner ubrukelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva man er verdt uten en penis eller vagina? Tja...høna er bare eggets måte å lage flere egg på. Er da en mann verdt noe uten spermceller, og kvinne noe uten egg? Mannens glede over kvinnens vagina er derfor bare et narrespill fra naturens side, og han blir bare en drone. Fra naturens side er en vagina verdt mer enn en pung, fordi en mann kan befrukte tusenvis av kvinner, men en kvinne bare bære frem noen få barn. Naturen må derfor ta vare på fruktbare kvinner. Ergo: Den vaginaen er kostbare saker, Pilgård er det ikke ;)

Anonymous poster hash: 423c1...836

Alle de som skriver at kvinner ikke hadde vært verdt noe her uten kjønnsorganer har jo fullstendig rett, fordi verken menn eller kvinner hadde vært verdt noe uten dem. Vi er jo her på jorden for å føre verden videre. Menn hadde nok dessverre derfor ikke vært verdt mer om ingen av oss hadde hatt kjønnsorganer, for da hadde ikke menn eksistert.

Selvsagt er det kvinnen som bærer fram barnet, men en sædcelle er like viktig som en eggcelle.

For å oppsummere da så er hele denne diskusjonen derfor bare helt idiotisk, og jeg trodde virkelig at nordmenn i dag var for kunnskapsrike for en diskusjon som dette, men tok visst feil :) Er også skremmende holdninger noen menn her inne har til kvinner. Men vitner nok mer om deres intelligens enn noe annet :) Synes derfor rett og slett bare synd i dem jeg, også de som troller.

Anonymous poster hash: fe0d3...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tinbjo1

Hvis det ikke hadde vært for kjønnsorganer og seksuell tiltrekning, så tror jeg ikke vi hadde giddet. Store deler av mannlige ytelser og anstrengelser gjøres fordi vi vil ha fitte. Sørgelig men sant.

Tenk at du er 42 år, og har slike holdninger. Jeg blir kvalm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er 42 år, og har slike holdninger. Jeg blir kvalm.

Virkelig?

Hva er funksjonen til alle våre statussymboler? Hva er verdien av en flott dress, sofistikerte matvaner og en fin bil? Hvorfor er det bra for en mann å ha en pent og smakfullt innredet leilighet?

Jo, det er fordi summen av alle disse tingene gjør ham til en attraktiv partner for en kvinne. Kvinner vil IKKE ha menn som kler seg sjuskete, de vil ikke ha menn med skranglete biler og dårlig råd. De vil ikke ha menn som bor dårlig.

Det som er virkelig trist, er menn som har nådd å bli 49 (jeg har vært Mann42 i noen år nå) uten å innse dette.

Forfatteren av playerbibelen (jeg husker hverken navnet hans eller navnet på boka) mente at playerlivsstilen som han preket, godt kunne følges for sin egen del, fordi det som gjør en mann attraktiv for en kvinne, også gjør ham til en bedre mann generelt. Dvs en mann som holder seg i form, tar seg ut, har en bra jobb, en bra bil, en bra leilighet, og gode vaner. Men målsetningen hans var selvsagt at den skulle føre til at han faktisk kunne sjekke bra damer, også.

Kanskje det er ordet "fitte" som gjør deg kvalm?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som skriver at kvinner ikke hadde vært verdt noe her uten kjønnsorganer har jo fullstendig rett, fordi verken menn eller kvinner hadde vært verdt noe uten dem. Vi er jo her på jorden for å føre verden videre. Menn hadde nok dessverre derfor ikke vært verdt mer om ingen av oss hadde hatt kjønnsorganer, for da hadde ikke menn eksistert.

Selvsagt er det kvinnen som bærer fram barnet, men en sædcelle er like viktig som en eggcelle.

For å oppsummere da så er hele denne diskusjonen derfor bare helt idiotisk, og jeg trodde virkelig at nordmenn i dag var for kunnskapsrike for en diskusjon som dette, men tok visst feil :) Er også skremmende holdninger noen menn her inne har til kvinner. Men vitner nok mer om deres intelligens enn noe annet :) Synes derfor rett og slett bare synd i dem jeg, også de som troller.

Anonymous poster hash: fe0d3...b33

Copulare necessare est. Hvilket er utlagt: Pule bør man,ellers dør man. Genetisk sett, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar igjen. Hva er en mann uten penis?

En evenukk

Anonymous poster hash: 48f3e...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mennesker ikke hadde hatt kjønnsorganer så hadde det ikke endret noe som helst. Er vel bare å tenke logisk, egentlig. Hadde ikke damer hatt en vagina så hadde ikke menn visst noe som helst om hva en vagina var. Ikke noe savn, med andre ord. Dermed er det logisk å tenke at man finner en annen form for kroppslig kontakt, som for eksempel kyssing og slikt.

Trist at noen tror at sex og kjønnsorganer er det viktigste i livet. Men det er åpenbart at noen bare er ute etter å provosere.

Folk som mener at det er kun kjønnsorganet som definerer ditt kjønn.. Vel. Hva skal man si til sånne folk.

Endret av Spaghetti
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis mennesker ikke hadde hatt kjønnsorganer så hadde det ikke endret noe som helst. Er vel bare å tenke logisk, egentlig. Hadde ikke damer hatt en vagina så hadde ikke menn visst noe som helst om hva en vagina var. Ikke noe savn, med andre ord. Dermed er det logisk å tenke at man finner en annen form for kroppslig kontakt, som for eksempel kyssing og slikt.

Trist at noen tror at sex og kjønnsorganer er det viktigste i livet. Men det er åpenbart at noen bare er ute etter å provosere.

Folk som mener at det er kun kjønnsorganet som definerer ditt kjønn.. Vel. Hva skal man si til sånne folk.

Så sant, så sant. Det hadde vært bedre om vi formerte oss ved knoppskyting eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Hva er funksjonen til alle våre statussymboler? Hva er verdien av en flott dress, sofistikerte matvaner og en fin bil? Hvorfor er det bra for en mann å ha en pent og smakfullt innredet leilighet?

Jo, det er fordi summen av alle disse tingene gjør ham til en attraktiv partner for en kvinne. Kvinner vil IKKE ha menn som kler seg sjuskete, de vil ikke ha menn med skranglete biler og dårlig råd. De vil ikke ha menn som bor dårlig.

Det som er virkelig trist, er menn som har nådd å bli 49 (jeg har vært Mann42 i noen år nå) uten å innse dette.

Forfatteren av playerbibelen (jeg husker hverken navnet hans eller navnet på boka) mente at playerlivsstilen som han preket, godt kunne følges for sin egen del, fordi det som gjør en mann attraktiv for en kvinne, også gjør ham til en bedre mann generelt. Dvs en mann som holder seg i form, tar seg ut, har en bra jobb, en bra bil, en bra leilighet, og gode vaner. Men målsetningen hans var selvsagt at den skulle føre til at han faktisk kunne sjekke bra damer, også.

Kanskje det er ordet "fitte" som gjør deg kvalm?

Det er mulig du er så overfladisk, men JEG er ikke det.

Jeg kler meg skikkelig fordi jeg føler meg bedre da. Jeg kjører en relativt strøken bil fordi jeg liker det, og har aldri trengt å bruke den slags for å skaffe damer. Tanken har ikke en gang slått meg.

Jeg spiser god mat med god vin fordi det er en nytelse, ikke for å imponere noen.

Jeg bor i et hus som jeg trives i, og kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt adressen gjør meg mere attraktiv.

Jeg vil ha en kvinne som liker meg for den jeg ER, ikke for hva jeg HAR. Og en slik kvinne har jeg. Hun hadde elsket meg selv om jeg bodde i en leid rønne og gikk rundt i skitne slaskeklær.

Ta med deg dine overfladiske anskuelser et annet sted, Mann42 - det er ikke alle som er like overfladiske som deg.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med tanke på en del som kommer frem her, lurer jeg på om det er menn som egentlig er ubrukelige.

Jeg er sikkert ubrukelig - men livet mitt handler altså om mere enn fitte.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av alle menn vil jeg si at jeg skjemmes over noen av synspunktene i denne tråden. Kvinner er fantastiske. Ikke alle, men de fleste har så mange gode kvaliteter at jeg uttaler meg generelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig kvinner ubrukelige?

Ja, all erfaring skulle vel tilsi det… Men noen av dere er pene å se på :/

Anonymous poster hash: 26163...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig du er så overfladisk, men JEG er ikke det.

Jeg kler meg skikkelig fordi jeg føler meg bedre da. Jeg kjører en relativt strøken bil fordi jeg liker det, og har aldri trengt å bruke den slags for å skaffe damer. Tanken har ikke en gang slått meg.

Jeg spiser god mat med god vin fordi det er en nytelse, ikke for å imponere noen.

Jeg bor i et hus som jeg trives i, og kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt adressen gjør meg mere attraktiv.

Jeg vil ha en kvinne som liker meg for den jeg ER, ikke for hva jeg HAR. Og en slik kvinne har jeg. Hun hadde elsket meg selv om jeg bodde i en leid rønne og gikk rundt i skitne slaskeklær.

Ta med deg dine overfladiske anskuelser et annet sted, Mann42 - det er ikke alle som er like overfladiske som deg.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Jeg tror du misforstår hva Mann42 egentlig prøver å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av alle menn vil jeg si at jeg skjemmes over noen av synspunktene i denne tråden. Kvinner er fantastiske. Ikke alle, men de fleste har så mange gode kvaliteter at jeg uttaler meg generelt.

Da er jeg og du veldig enige. Tross alt er kvinner og menn mennesker, og alle er farget av hvem de har hatt rundt seg, og hva de bevisst velger å støtte seg selv til. Sorg, smerte og skuffelser kan føre til bitterhet, men en dag våkner en opp fra det også. Forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest Pilgaard eller hele tråden her men,

kvinner kan ikke være ubrukelige. Brukende eller ubrukelige til hva da ? Gå på skøyter ?

Kvinner er naturlig en del av evolusjonen og er annerledes en mannen, men ikke dårligere. Overlevelsen til mennesket er satt sammen av to puslepullbiter som passer perfekt sammen, kvinne og mann. To enheter som er ulik sterke på ulike ting, summen er en enorm styrke som har lagt under seg hele jorden.

Derfor syns jeg menn skal være glad for det har det de har, og kvinner minst like glade for at de er det de er. Tenk på at du som individ står på toppen av tusentalls av generasjoner som har slitt seg gjennom istider og annet som virker nesten umulig å leve gjennom, de som overlevde fikk et avkom til å vokse opp og du er i en av disse linjene. Bare det....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig du er så overfladisk, men JEG er ikke det.

Jeg kler meg skikkelig fordi jeg føler meg bedre da. Jeg kjører en relativt strøken bil fordi jeg liker det, og har aldri trengt å bruke den slags for å skaffe damer. Tanken har ikke en gang slått meg.

Jeg spiser god mat med god vin fordi det er en nytelse, ikke for å imponere noen.

Jeg bor i et hus som jeg trives i, og kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt adressen gjør meg mere attraktiv.

Jeg vil ha en kvinne som liker meg for den jeg ER, ikke for hva jeg HAR. Og en slik kvinne har jeg. Hun hadde elsket meg selv om jeg bodde i en leid rønne og gikk rundt i skitne slaskeklær.

Ta med deg dine overfladiske anskuelser et annet sted, Mann42 - det er ikke alle som er like overfladiske som deg.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Det er nå likevel påfallende hvor mange av de rike, suksessfulle mennene som er gift med vakre kvinner og har barn med dem, mens en større andel av de noe mindre suksessfulle og ikke fullt så velstående mennene er single og barnløse.

Jeg skal ikke trekke din påstand om at din kvinne elsker deg for den du er, i tvil, men hvis du forestiller deg en situasjon der du og din identiske tvilling beilet til denne kvinnen, og hun måtte gjøre et valg. Ville hun da valgt deg, eller din bror som av uvisse grunner ikke hadde din sofistikerte smak og gode økonomi?

Eller er det et overfladisk spørsmål?

De fleste damer, som de fleste andre, er alltid på utkikk etter det beste alternativet, det beste valget, den beste partneren, og du må gjerne innbille deg at disse "overfladiske tingene" ikke spiller noen rolle for dem.

Jeg ser meg rundt i verden og ser et konsumentsamfunn som indikerer at slike ting betyr enormt mye for de aller fleste av oss.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest Pilgaard eller hele tråden her men,

kvinner kan ikke være ubrukelige. Brukende eller ubrukelige til hva da ? Gå på skøyter ?

Kvinner er naturlig en del av evolusjonen og er annerledes en mannen, men ikke dårligere. Overlevelsen til mennesket er satt sammen av to puslepullbiter som passer perfekt sammen, kvinne og mann. To enheter som er ulik sterke på ulike ting, summen er en enorm styrke som har lagt under seg hele jorden.

Derfor syns jeg menn skal være glad for det har det de har, og kvinner minst like glade for at de er det de er. Tenk på at du som individ står på toppen av tusentalls av generasjoner som har slitt seg gjennom istider og annet som virker nesten umulig å leve gjennom, de som overlevde fikk et avkom til å vokse opp og du er i en av disse linjene. Bare det....

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå likevel påfallende hvor mange av de rike, suksessfulle mennene som er gift med vakre kvinner og har barn med dem, mens en større andel av de noe mindre suksessfulle og ikke fullt så velstående mennene er single og barnløse.

Jeg skal ikke trekke din påstand om at din kvinne elsker deg for den du er, i tvil, men hvis du forestiller deg en situasjon der du og din identiske tvilling beilet til denne kvinnen, og hun måtte gjøre et valg. Ville hun da valgt deg, eller din bror som av uvisse grunner ikke hadde din sofistikerte smak og gode økonomi?

Eller er det et overfladisk spørsmål?

De fleste damer, som de fleste andre, er alltid på utkikk etter det beste alternativet, det beste valget, den beste partneren, og du må gjerne innbille deg at disse "overfladiske tingene" ikke spiller noen rolle for dem.

Jeg ser meg rundt i verden og ser et konsumentsamfunn som indikerer at slike ting betyr enormt mye for de aller fleste av oss.

De fleste er nok opptatt av det i en eller annen grad, men jeg er ikke nødvendigvis enig i at "alle" er fryktelig opptatt av det, det er faktisk mulig å finne kvinner som i mindre grad bryr seg om det enn andre. Spør du meg vil det være en fordel for oppegående menn, rett og slett fordi man egentlig aldri har noen garanti for hvor lenge man har en "fet" jobb og bedre økonomi enn gjennomsnittet. Det er mye som tyder på at Norge går tøffere tider i vente, med tanke på konkurranse fra lavkostland (hvilket også etterhvert i større grad vil gjelder yrker som normalt er besatt av høyt utdannede), at vi med stor sannsynlighet er i slutten av oljealderen samt andre økonomiske faktorer. Den største feilen man kan gjøre i dag, selv som nåværende suksessfull mann, kan vise seg å være et dårlig valg når vi for alvor vil oppleve fallende økonomi. Mitt råd til de yngste mennene i dag - om målet er å stifte familie - vil være å skaffe seg en jordnær kvinne.

Ellers ser jeg poenget med sammenligningen med en "tvillingbror". Om alt ellers er identisk vil hun nok velge den mest velstående av dem. Likevel trenger ikke dette være noe problem, i praksis vil to menn heller ikke være identiske på det personlige planet.

Anonymous poster hash: a82fe...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misforstår hva Mann42 egentlig prøver å si.

Virkelig? Han skriver jo:

"Det som er virkelig trist, er menn som har nådd å bli 49 (jeg har vært Mann42 i noen år nå) uten å innse dette."

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå likevel påfallende hvor mange av de rike, suksessfulle mennene som er gift med vakre kvinner og har barn med dem, mens en større andel av de noe mindre suksessfulle og ikke fullt så velstående mennene er single og barnløse.

Jeg skal ikke trekke din påstand om at din kvinne elsker deg for den du er, i tvil, men hvis du forestiller deg en situasjon der du og din identiske tvilling beilet til denne kvinnen, og hun måtte gjøre et valg. Ville hun da valgt deg, eller din bror som av uvisse grunner ikke hadde din sofistikerte smak og gode økonomi?

Eller er det et overfladisk spørsmål?

De fleste damer, som de fleste andre, er alltid på utkikk etter det beste alternativet, det beste valget, den beste partneren, og du må gjerne innbille deg at disse "overfladiske tingene" ikke spiller noen rolle for dem.

Jeg ser meg rundt i verden og ser et konsumentsamfunn som indikerer at slike ting betyr enormt mye for de aller fleste av oss.

Jeg er ikke enig i premissene for problemstillingen.

Hun valgte meg, ikke en annen. Hun visste heller ikke hva jeg hadde av penger eller ressurser den gangen.

Du tar utgangspunkt i at alle er overfladiske. Slik er ikke verden.

Mange er kanskje det, men svært langt fra alle.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...