Gå til innhold

Er egentlig kvinner ubrukelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noensinne sett, hørt om eller lest at noen noensinne har slåss mot en vindmølle?

Trodde ikke det, nei...

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Det er sjelden en god ide å prøve og gjøre narr av referanser man ikke skjønner, og dermed avsløre sin egen ignorans :herremann:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sjelden en god ide å prøve og gjøre narr av referanser man ikke skjønner, og dermed avsløre sin egen ignorans :herremann:

Det hadde du nok håpet på :laugh:.

Jeg stilt bare et enkelt spørsmål. Om noen hadde sett eller hørt om dette i virkeligheten. Jeg regner med at alle er såpass oppegående at det var underforstått hva jeg mente.

Tydeligvis ikke... :fnise:.

Likevel artig å se noen komme og brife med at de tror de er av noe få utvalgte som kan sin litteraturhistorie :laugh: .

Another day in paradise :danse:

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du nok håpet på :laugh:. Jeg stilt bare et enkelt spørsmål. Om noen hadde sett eller hørt om dette i virkeligheten. Jeg regner med at alle er såpass oppegående at det var underforstått hva jeg mente. Tydeligvis ikke... :fnise:. Likevel artig å se noen komme og brife med at de tror de er av noe få utvalgte som kan sin litteraturhistorie :laugh: . Another day in paradise :danse:Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Hva vil du frem til?

Kan man ikke bruke kulturelle referanser og metaforer lenger?

Jeg har f. eks. aldri sett noen i virkeligheten springe opp som en løve og falle ned som en skinnfell, men det betyr ikke at det ikke er et betegnende uttrykk. Kan man ikke bruke slike metaforer fordi det ikke er virkelig forekommende fenomener?

Når jeg er sulten som en ulv, aner jeg egentlig ikke hvor sultne ulver er.....

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du frem til?

Kan man ikke bruke kulturelle referanser og metaforer lenger?

Jeg har f. eks. aldri sett noen i virkeligheten springe opp som en løve og falle ned som en skinnfell, men det betyr ikke at det ikke er et betegnende uttrykk. Kan man ikke bruke slike metaforer fordi det ikke er virkelig forekommende fenomener?

Når jeg er sulten som en ulv, aner jeg egentlig ikke hvor sultne ulver er.....

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Tullingen over hintet til at jeg ikke kunne min Don Quijote. Personen skjønte ikke at jeg stilte et sprsm som omhandlet virkeligheten.

FYI: Alle ulver er sultne. Hele tiden. Selv rett etter at de har spist.

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullingen over hintet til at jeg ikke kunne min Don Quijote. Personen skjønte ikke at jeg stilte et sprsm som omhandlet virkeligheten. FYI: Alle ulver er sultne. Hele tiden. Selv rett etter at de har spist. Anonymous poster hash: 0281f...ae6

???

Det du skrev hadde jo ingen relevans til noe som helst. Og det fikk deg til å fremstå som lite belest.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullingen over hintet til at jeg ikke kunne min Don Quijote. Personen skjønte ikke at jeg stilte et sprsm som omhandlet virkeligheten.

FYI: Alle ulver er sultne. Hele tiden. Selv rett etter at de har spist.

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Enten så søkte du febrilsk rundt på nettet etter vindmøller og litteratur, og er dermed en sopp, eller så visste du det men posten din helt off beat, og verken morsom eller informativ, og du er altså fortsatt en sopp. Pick your choice!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Pilgaard traff spikeren på hodet der. Uten vagina er jenter bare en svakere og mindre intelligent versjon av enn mann.

Det du sa der forteller jo mye om hvor lite intelligent du er som menneske.

Hva er det som gjør at menn er så mye smartere enn kvinner?

For jeg har psyokolgi som fag, og det er gjort en rekke studier på om kvinner er "mindre intelligent" enn menn, hvor konklusjonen er at menn er best i mannlige fag, som i militære organisasjoner - og kvinner er best i kvinnelige fag.

En undersøkelse viser at kvinner skårer høyere enn menn på 42 av 52 egenskaper i lederstillinger. I en annen undersøkelse ble 58 000 ledere studert, hvor kvinner her også skåret høyere enn menn på 17 av 20 antatt viktige egenskaper. Kvinnene skåret også høyere på sammenlikning av ledelsesnivå og størrelsen på organisasjonen de arbeider i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at menn er så mye smartere enn kvinner?

Ikke seriøst ment, men en større hjerne? Mannen har jo en 200-500g større hjerne enn kvinnen. Nå finnes det sikkert dyr med enda større hjerne, så for all del, ikke ta det så alt for seriøst. Men likevel, større hjerne må jo ha en viss verdi trass alt?

Anonymous poster hash: 5b4f1...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Ikke seriøst ment, men en større hjerne? Mannen har jo en 200-500g større hjerne enn kvinnen. Nå finnes det sikkert dyr med enda større hjerne, så for all del, ikke ta det så alt for seriøst. Men likevel, større hjerne må jo ha en viss verdi trass alt?

Anonymous poster hash: 5b4f1...186

Menn og kvinner er like intelligente på forskjellige deler. Det er umulig å si at "et kjønn er mer intelligent enn det andre" Hjernestørrelse og intelligens er på ingen måte det samme.

Det er langt større variasjon innenfor kjønnet enn det er mellom kjønnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gjelder begge kjønn. Ingen kvinne hadde giddet å gjøre noe for menn heller om de ikke hadde hatt kjønnsorganer, så kanskje man kan konkludere med at mennesker generelt er ubrukelige?

Yup. La det være konklusjonen: "People are rubbish!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av denne "krigingen" imellom kjønnene! Hva er det som feiler dere?

QFT.

Anonymous poster hash: eb88b...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QFT.

Anonymous poster hash: eb88b...c68

Unnskyld, jeg kjenner ikke til den forkortelsen.

Endret av O'Live
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg kjenner ikke til den forkortelsen.

Quoted For Truth, altså at jeg er helt enig med deg.

Anonymous poster hash: eb88b...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På videregående skrev jeg en avhandling om Odysseen som del av et historieprosjekt. Jeg skulle bare bort til kantina en liten tur for å kjøpe en brus, og da jeg kom tilbake fire minutter senere hadde en av guttene i klassa logget seg inn og erstattet alle "Odyssevs" i dokumentet med "stor pikk i ræva".

Så jeg vet ikke hvem som er ubrukelig, jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Menns hjerner veier i gjennomsnitt 1400 gram, mens kvinners hjerner veier 1250 gram.

MEN

Albert Einsteins hjerne var for eksempel kun 1236 gram (litt under størrelsen på den gjennomsnittlige kvinnehjernen), så vet dere hva gutter; DET HAR INGENTING Å SI.

:herremann:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det som gjør at menn er så mye smartere enn kvinner?

Veldig godt spørsmål. Saken er at de lærde strides over hva som er grunnen. Selv om de ikke vet hva som er grunnen så hevder de fleste at det enten har noe med at mannehjernen er større eller at det har noe med at menn har ett hode mer enn de fleste damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sa der forteller jo mye om hvor lite intelligent du er som menneske.

Hva er det som gjør at menn er så mye smartere enn kvinner?

For jeg har psyokolgi som fag, og det er gjort en rekke studier på om kvinner er "mindre intelligent" enn menn, hvor konklusjonen er at menn er best i mannlige fag, som i militære organisasjoner - og kvinner er best i kvinnelige fag.

En undersøkelse viser at kvinner skårer høyere enn menn på 42 av 52 egenskaper i lederstillinger. I en annen undersøkelse ble 58 000 ledere studert, hvor kvinner her også skåret høyere enn menn på 17 av 20 antatt viktige egenskaper. Kvinnene skåret også høyere på sammenlikning av ledelsesnivå og størrelsen på organisasjonen de arbeider i.

majoras maske er troll. Ikke noe vits å bli irritert på det.

Anonymous poster hash: fe0d3...b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menns hjerner veier i gjennomsnitt 1400 gram, mens kvinners hjerner veier 1250 gram.

MEN

Albert Einsteins hjerne var for eksempel kun 1236 gram (litt under størrelsen på den gjennomsnittlige kvinnehjernen), så vet dere hva gutter; DET HAR INGENTING Å SI.

:herremann:

Størrelsen på menneskehjernen har ikke mye med intelligensen å gjøre. Er også greit å si at det faktisk finnes flere former for intelligens enn bare IQ. Jeg som kvinne har i følge mensa 131 i IQ, men selv med høy IQ kan man være dum f.eks når det kommer til det sosiale.

hjernestørrelse og intelligens har ikke nødvendigvis noe med hverandre å gjøre.

http://illvit.no/mennesket/hjernen/ti-sma-og-store-hjerner

Så de mennene som hevder de er mye mer intelligent enn kvinner her pga størrelsen på hjernen burde kanskje være så intelligente at de kunne ta et kjapt google søk :P

Anonymous poster hash: fe0d3...b33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at hadde ikke kvinner kunnet føde barn, hadde de vært verdt utrolig lite.

Ikke kan de bygge hus, ikke kan de ha toppjobber og være ledere på noen god måte (ikke at Jens er bedre enn Erna, eller visa versa, men hallo... De fleste ledere er menn. Hadde det vært kvinnelige presidenter i alle verdens land, hadde det blitt krig en gang i måneden..hum hum), de er konstant sure og ekle, de hater andre kvinner dypt og inderlig, og andre menn også.

Kvinner er rett og slett ufordragelige skapninger.

Kort oppsummert: ustabile, sure, dumme, ekle. :) :) :)

Haha, fælt så bitter du skulle være da. Stakkar. Tror du trenger å få litt kjærlighet fra en kvinne jeg, siden du tydeligvis ikke får så mye av det :) Du kan få litt av meg :klem::hjerte:. Føler du deg litt bedre nå?

:)

Anonymous poster hash: fe0d3...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...