Gå til innhold

Er egentlig kvinner ubrukelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jeg må si at hadde ikke kvinner kunnet føde barn, hadde de vært verdt utrolig lite.

Ikke kan de bygge hus, ikke kan de ha toppjobber og være ledere på noen god måte (ikke at Jens er bedre enn Erna, eller visa versa, men hallo... De fleste ledere er menn. Hadde det vært kvinnelige presidenter i alle verdens land, hadde det blitt krig en gang i måneden..hum hum), de er konstant sure og ekle, de hater andre kvinner dypt og inderlig, og andre menn også.

Kvinner er rett og slett ufordragelige skapninger.

Kort oppsummert: ustabile, sure, dumme, ekle. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kvinne.

Da måtte vi vel fjernet brystene og hormonene også?

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Da måtte vi vel fjernet brystene og hormonene også?

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Hvorfor det? Hørt om manboobs og ladymen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa: alle mennesker er avhengige av omsorg, også du. Hvem skal stelle deg, når du ligger på gamlehjemmet tror du? Hvem gav deg bryst, og kjærlighet da du var liten? Det vil bare komme psykopatunger ut av kunstige laboratorielivmødre. At kvinner er sure nå til dags kommer av det feilslåtte ved feminismen.

Anonymous poster hash: 423c1...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at hadde ikke kvinner kunnet føde barn, hadde de vært verdt utrolig lite.

Ikke kan de bygge hus, ikke kan de ha toppjobber og være ledere på noen god måte (ikke at Jens er bedre enn Erna, eller visa versa, men hallo... De fleste ledere er menn. Hadde det vært kvinnelige presidenter i alle verdens land, hadde det blitt krig en gang i måneden..hum hum), de er konstant sure og ekle, de hater andre kvinner dypt og inderlig, og andre menn også.

Kvinner er rett og slett ufordragelige skapninger.

Kort oppsummert: ustabile, sure, dumme, ekle. :) :) :)

At de er dumme og ekle er jeg kanskje ikke enig i.

Men at det hadde blitt mer rabalder i verden er en selvklarhet. Jeg sa tidligere at det finnes noen hederlige unntak av kvinner som ledere. Selv om disse etteraper menn både i væremåte og stil. Problemet er at det er altfor kostbart, risikabelt og tidkrevende å finne disse kvinnene. Skal de finnes, må de utmerke seg selv for å bli sett. Ikke lage idiotlover som kvoterer kvinner inn i ledelsen i selskaper der de ikke har noe å gjøre, men må kvoteres inn.

Vi har sikkert alle sett hvor idiotisk, irrasjonell og latterlig en kvinne kan oppføre seg når hun har menstruasjon. Mange ganger grenser det til galskap. Dette kalles PMS og kvinnene kan ikke noe for det, påstår de ialllefall selv. Dette gir de en unnskyldning til å holde på slik uten å måtte stå til ansvar og svare for det.

Hvordan kan vi da vite at kvinnene ikke påvirkes av dette når de skal lede? Om de ikke kan for det, som de påstår, må man jo gå ut i fra at galskapen også hadde vært til stede når vanskelige avgjørelser skulle taes som leder? Dette må kvinnene uansett være enig i selv, selv om det slett ikke taler til deres fordel...Om de kan gjøre noe med det, hvorfor påstår de da at det ikke kan hjelpes for?

Jeg er ikke i tvil om at dette kunne vært meget utslagsgivende i mange stressede situasjoner som leder. Når vi da vet hvordan de kan oppføre seg i denne perioden, er det bare å ta dekning snarest.

De er også svake der vanskelige avgjørelser må taes, pga sitt morsinnstinkt og medfølelse.

Derfor fasholder jeg mitt syn: Kvinner (jeg gjentar, med noen få unntak) egner seg ikke som ledere. Ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Badebuksa: alle mennesker er avhengige av omsorg, også du. Hvem skal stelle deg, når du ligger på gamlehjemmet tror du? Hvem gav deg bryst, og kjærlighet da du var liten? Det vil bare komme psykopatunger ut av kunstige laboratorielivmødre. At kvinner er sure nå til dags kommer av det feilslåtte ved feminismen. Anonymous poster hash: 423c1...836

Gamlehjem? Ikke vær så negativ, a..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinne er vel på sitt mest hormonelle når hun er gravid. Når det gjelder PMS tror jeg at det ofte brukes som en unnskyldning, for å oppføre seg som en merr, og slippe unna med det.

Anonymous poster hash: 423c1...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror vel ikke at en undersøkelse foretatt av kvinner om kvinner sier noe som helst om temaet?

Det er bare å se tilbake på historien. Menn har alltid ledet og bør fortsette med det.

At dere kvinner gjerne skulle sett det annerledes og har lyst å stikke dere frem, forandrer ikke på faktum.

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du tror vel ikke at en undersøkelse foretatt av kvinner om kvinner sier noe som helst om temaet?

Det er bare å se tilbake på historien. Menn har alltid ledet og bør fortsette med det.

At dere kvinner gjerne skulle sett det annerledes og har lyst å stikke dere frem, forandrer ikke på faktum.

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

fins da kvinner som har ledet før i tiden og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor argumenterer du hele tiden med hormoner AB ae6? Er det ikke bedre å bruke mannens mindre følsomhet, for å få fram poengene? Jeg vil fastholde at hormoner ikke er et så godt argument, når vi ser på vårt fredelige vestlige luksussamfunn. Det er når det virkelig røyner på og alt raser sammen i blodige konflikter at vi trenger mannlige ledere. Helst noen svært intelligente med mildt psykopatiske trekk. Hvorfor nedvurderer dere hele tiden kvinners bidrag til samfunnet og husholdningen? Hva er poenget med å hele tiden å skulle ha pissekonkurranser med deres egne kvinner?

Anonymous poster hash: 423c1...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden hadde ikke gått rundt uten kvinner.

Meget godt poeng. Og en elementær selvfølge...

Kvinner bør kjenne sin plass akkurat som menn. Det som ikke er så bra er at kvinner stadig forsøker å invadere menns roller og å ta deres plass. Vi skjønner at dere vil hevde dere, men det er helt forkastelig og unødvendig. Vi har regjert og ledet i tusener av år og har fått oss dit verden er i dag. At dere presser dere inn nå de siste tiår er ikke bra.

Vi har aldri og kommer aldri til å forsøke å ta kvinnens plass og rolle. Fordi vi vet bedre og skjønner at det ikke har noe for seg. Akkurat som rollene er definert i naturen. Det burde dere ta ekempel fra også.

Men det skjer nok ikke...

Anonymous poster hash: 0281f...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En så meningsløs diskusjon. "Er moren din egentlig ubrukelig?", og, "hva hadde moren din vært uten fitte?".

Akkurat når man tror at KG ikke kan synke dypere så graver de seg jaggu noen hakk lenger ned!



Anonymous poster hash: 5b4f1...186
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er som militæret sier: vi har blitt en nasjon av pyser. Mener dere virkelig at det å lede en bedrift krever så stor ufølsomhet at ikke en kvinne kan gjøre det? Det finnes nok av kvinner som i livmoren har fått for mye testosteron, slik at de har utviklet en mannlig hjerne. Vi burde ikke hefte disse kvinnene fra å utfolde seg. Akkurat slik som menn som i mammas mage fikk for mye østrogen, og derfor utviklet en feminin hjerne. Disse mennene søker omsorgsyrker. Det burde være plass til alle. At de fleste ledere kanskje burde være menn er en annen sak.

Anonymous poster hash: 423c1...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige i at kvinner ikke er hensynsløse, ufølsomme og følelseskalde nok til å lede noe, er at det er nettopp dette de blir beskyldt for i andre tråder når det gjelder forhold og sex.

Kan dere snart bestemme dere for om kvinner er ufølsomme og hensynsløse eller ikke?

Hilsen forvirret mann...

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret? Dobbel mobbing er bare en strategi fra menn for å få kontroll på kvinner igjen. En enkel strategi selv barn benytter seg av, men det vet du jo egentlig.

Anonymous poster hash: 423c1...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret? Dobbel mobbing er bare en strategi fra menn for å få kontroll på kvinner igjen. En enkel strategi selv barn benytter seg av, men det vet du jo egentlig. Anonymous poster hash: 423c1...836

Det skjønner jeg også - jeg bare fryder meg over inkonsekvensen, og vil gjerne ha idiotene til å kommentere det. Eller forklare meg hvordan kvinner kan både ha og ikke ha en egenskap samtidig.

Anonymous poster hash: 8d023...7c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...