Gå til innhold

Hvilken underbukse når man ikke fjerner hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte gjør det det, ja, når det vokser masse hår nedover lårene. Hormonproblem.

Tull. Genetikk har mye å si. I min familie har alle kvinnene hår 15-20 hm nedover låret og ingen av oss har noen hormonproblemer. Jeg barberer nedover låret og stusser lengden på hårene i selve busken.

Anonymous poster hash: 03cc0...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Folk er forskjellige, så kan vi stanse den diskusjonen nøyaktig der, - fordi det var ikke det TS lurte på.

Selv ser jeg at de samme bikinitrusene som var på moten da jeg var 15-16, nå er tilbake (eller de var kanskje det i fjor), nemlig disse:

WOHKEB800002BCK_4_large.jpg

Og var det noe som var i faresonen for å kunne komme på utsiden så tok vi det med barberhøvel.

Så kom slutten på 80-tallet/hele 90-tallet og bikinitrusene med den høye skjæringen. Da var det barberhøvel da også, for å fjerne de hårene som eventuelt skulle ha en sjanse til å 'lure seg' ut under en lang dag på stranden.

Et råtips til TS er å se etter en retro 50-talls bikini.

Det ble gitt en flott lenke i dette innlegget i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok brukt hipster eller boxertruse, fremfor å vise hår. Hvis du er bekvem med at det stikker ut, kan du jo bruke hva som helst.

Det er forøvrig veeldig lenge siden kvinner begynte å fjerne/skjule hår, så det er ikke sånn at kvinner for noen tiår siden ikke shavet. Mye til og med. Bikinitrusene kunne være like små som de minste av dagens utgaver, g-streng inkludert.

Apropos bikini. Har du sjekket

http://www.victoriassecret.com/swimwear



Anonymous poster hash: 60a0f...597
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en kort shorts ? Den skjuler vel det meste av hår



Anonymous poster hash: ad2e8...971
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kraftig hårvekst både på hodet og nedentil og det ligger absolutt ikke noe sykelig til grunn, så det du skriver er bare tull. Vanlige bikinitruser dekker ikke hårveksten min.

Anonymous poster hash: 79de4...66c

Høres utrolig sexy ut med så kraftig hårvekst spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vokst opp med ideen om hårfjerning i bikinilinjen og hele underlivet? Jeg begynte å fjerne hårene tidlig, og har aldri før latt de vokse ut. Nå har jeg slitt med sopp en stund og jeg har bestemt meg for å slutte med hårfjerning i underlivet. Når hårene vokser vil de jo stikke utenfor trusekanten. Hår i bikinilinjen er ikke akkurat sosialt akseptert.

Er det kun bokser som er greit å bruke når man må kle av seg?

Hva slags badedrakt eller bikiniunderdel bør man bruke? De eneste underdelene jeg har sett som er lange nok er disse surfershortsene.

Hva gjorde man før hårfjerning ble populært? Turte man å vise seg med hår som stakk ut?

Anonymous poster hash: 7cadc...d46

Man har fjernet hår ved bikinilinjen i årtier. Det er ikke noe nytt. Du kan fremdeles fjerne de få hårene som stikker utenfor bikinkanten uten at du får soppinfeksjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...