Gå til innhold

Hvilken underbukse når man ikke fjerner hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vokst opp med ideen om hårfjerning i bikinilinjen og hele underlivet? Jeg begynte å fjerne hårene tidlig, og har aldri før latt de vokse ut. Nå har jeg slitt med sopp en stund og jeg har bestemt meg for å slutte med hårfjerning i underlivet. Når hårene vokser vil de jo stikke utenfor trusekanten. Hår i bikinilinjen er ikke akkurat sosialt akseptert.

Er det kun bokser som er greit å bruke når man må kle av seg?

Hva slags badedrakt eller bikiniunderdel bør man bruke? De eneste underdelene jeg har sett som er lange nok er disse surfershortsene.

Hva gjorde man før hårfjerning ble populært? Turte man å vise seg med hår som stakk ut?

Anonymous poster hash: 7cadc...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tok kun bikinilinja, derav ordet :)

Bikinibukser er det jo så mye forskjellig å velge mellom nå, jeg bruker ofte en kort bokser



Anonymous poster hash: d7099...94d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert ta bikinlinja selv om du lar resten vokse. Bikinilinjen påvirker jo ikke akkurat floraen i underlivet. Men dette velger du selvsagt selv! Jeg ville brukt noe som skjulte hårene uansett, så det spørs jo hvor langt ned det vokser. Kanskje det holder med hotpants?



Anonymous poster hash: 340f7...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde man før hårfjerning ble populært? Turte man å vise seg med hår som stakk ut?

Anonymous poster hash: 7cadc...d46

Faktisk hadde jeg flere venninner på ungdomsskolen og så mange kvinner på stranden da (dette var på midten av 80-tallet) som levde veldig greit med at håret stakk ut av de ekstremt høyt skårne bikinitrusene som var på moten da. Jeg syntes det var stygt og ustelt, og stusset eller barberte bikinilinjen slik at det som var der av hår holdt seg innenfor bikinien.

Med surfershorts håper jeg ikke du mener de som rekker til kneet...

Jeg bruker hotpants/hipster-bikinitruser som dette fordi jeg synes det er penest og mest behagelig. Det er ikke noe problem å skjule hårvekst med slike. Uansett er bikinilinjen ikke så nær skjeden at å fjerne håret der bør ha effekt på sopproblemet ditt.

Anonymous poster hash: 83e97...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk hadde jeg flere venninner på ungdomsskolen og så mange kvinner på stranden da (dette var på midten av 80-tallet) som levde veldig greit med at håret stakk ut av de ekstremt høyt skårne bikinitrusene som var på moten da. Jeg syntes det var stygt og ustelt, og stusset eller barberte bikinilinjen slik at det som var der av hår holdt seg innenfor bikinien.Anonymous poster hash: 83e97...733

Det har aldri slått deg at det er det minimale badetøyet det er noe galt med da? Det er ikke tilpasset normale kvinnekropper. Anonymous poster hash: cfb4e...34b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hotpants/hipster-bikinitruser som dette fordi jeg synes det er penest og mest behagelig. Det er ikke noe problem å skjule hårvekst med slike. Uansett er bikinilinjen ikke så nær skjeden at å fjerne håret der bør ha effekt på sopproblemet ditt. Anonymous poster hash: 83e97...733

Den er altfor kort til å dekke mine hår.

Gynekologen rådet meg til å la alt være minst et halvt år, også bikinilinjen.

Arabella: jeg er faktisk så uvitene at jeg ikke vet hva man gjorde før derfor spør jeg. Den som ikke spør, lærer ikke.

Anonymous poster hash: 7cadc...d46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Den er altfor kort til å dekke mine hår.

Gynekologen rådet meg til å la alt være minst et halvt år, også bikinilinjen.

Arabella: jeg er faktisk så uvitene at jeg ikke vet hva man gjorde før derfor spør jeg. Den som ikke spør, lærer ikke.

Anonymous poster hash: 7cadc...d46

Ok. Bare for å nevne kort sånn apropos, seksuallivet har blomstret til alle tider, både med og uten hår hos begge kjønn.

Da jeg var ung, var det ingen som i det hele tatt fant på å tenke engang, tror jeg, at det skulle være nødvendig å fjerne hår nedentil. Jeg mener alle jeg kjente, både venninner og voksne damer. Vi så hverandre i badedrakt og bikini. "Alle" hadde det. Selvfølgelig kan det tenkes at noen sikkert stusset viltvoksende hår med saks, eller brukte barberhøvel. Men jeg så i hvert fall ingen.

Selv hadde jeg ingen plager med underlivet før i svangerskapene. Da fikk jeg lett soppinfeksjon, hva det nå kom av.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Bare for å nevne kort sånn apropos, seksuallivet har blomstret til alle tider, både med og uten hår hos begge kjønn.

Da jeg var ung, var det ingen som i det hele tatt fant på å tenke engang, tror jeg, at det skulle være nødvendig å fjerne hår nedentil. Jeg mener alle jeg kjente, både venninner og voksne damer. Vi så hverandre i badedrakt og bikini. "Alle" hadde det. Selvfølgelig kan det tenkes at noen sikkert stusset viltvoksende hår med saks, eller brukte barberhøvel. Men jeg så i hvert fall ingen.

Hvordan ser evt busken din ut nå?

Anonymous poster hash: 90947...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvordan ser evt busken din ut nå?

Anonymous poster hash: 90947...dce

Som en middels stor regnskog, tenker jeg :fnise: .

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en middels stor regnskog, tenker jeg :fnise: .

Herlig. Hår på ramma er bare flott. Håper du har svarte hår da.

Anonymous poster hash: 90947...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Herlig. Hår på ramma er bare flott. Håper du har svarte hår da.

Anonymous poster hash: 90947...dce

Det har jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Bare for å nevne kort sånn apropos, seksuallivet har blomstret til alle tider, både med og uten hår hos begge kjønn.

Da jeg var ung, var det ingen som i det hele tatt fant på å tenke engang, tror jeg, at det skulle være nødvendig å fjerne hår nedentil. Jeg mener alle jeg kjente, både venninner og voksne damer. Vi så hverandre i badedrakt og bikini. "Alle" hadde det. Selvfølgelig kan det tenkes at noen sikkert stusset viltvoksende hår med saks, eller brukte barberhøvel. Men jeg så i hvert fall ingen.

Selv hadde jeg ingen plager med underlivet før i svangerskapene. Da fikk jeg lett soppinfeksjon, hva det nå kom av.

Gikk dere virkelig med svart krøllete busk utenfor badetøyet og ingen reagerte på det?

Eller hadde dere mer dekkende badetøy kanskje?

Anonymous poster hash: 5eed8...d85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Gikk dere virkelig med svart krøllete busk utenfor badetøyet og ingen reagerte på det?

Eller hadde dere mer dekkende badetøy kanskje?

Anonymous poster hash: 5eed8...d85

Det er ikke slik at kjønnshår vokser aldeles vilt, eller sprer seg nedover lårene og oppover magen. Noen har sikkert slik hårvekst, men da ligger det noe sykelig til grunn.

De fleste voksne damene (i mine øyne da jeg var barn/tenåring), slik jeg husker det, brukte badedrakt. Vi unge hadde bikini. Vi ville ha mest mulig sol på kroppen. Skjæringen på disse plaggene var vel som idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke slik at kjønnshår vokser aldeles vilt, eller sprer seg nedover lårene og oppover magen. Noen har sikkert slik hårvekst, men da ligger det noe sykelig til grunn.

De fleste voksne damene (i mine øyne da jeg var barn/tenåring), slik jeg husker det, brukte badedrakt. Vi unge hadde bikini. Vi ville ha mest mulig sol på kroppen. Skjæringen på disse plaggene var vel som idag.

Jeg har hår et godt stykke utenfor der skjæringen på bikinibuksa går, og jeg er lagt fra sykelig.

Anonymous poster hash: 5eed8...d85

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har hår et godt stykke utenfor der skjæringen på bikinibuksa går, og jeg er lagt fra sykelig.

Anonymous poster hash: 5eed8...d85

Jeg mente hvis det var ekstremt mye. Da er det gjerne noe tull med hormoner. Dessuten sa jeg ikke at de som har en del hår er sykelige, derimot at hårveksten kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at kjønnshår vokser aldeles vilt, eller sprer seg nedover lårene og oppover magen. Noen har sikkert slik hårvekst, men da ligger det noe sykelig til grunn.

Jeg har kraftig hårvekst både på hodet og nedentil og det ligger absolutt ikke noe sykelig til grunn, så det du skriver er bare tull. Vanlige bikinitruser dekker ikke hårveksten min.

Anonymous poster hash: 79de4...66c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jeg har kraftig hårvekst både på hodet og nedentil og det ligger absolutt ikke noe sykelig til grunn, så det du skriver er bare tull. Vanlige bikinitruser dekker ikke hårveksten min.

Anonymous poster hash: 79de4...66c

Når det ikke ligger noe sykelig til grunn for ditt vedkommende, finnes ikke dette problemet hos noen. Jeg har nok bare drømt det og skriver tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke ligger noe sykelig til grunn for ditt vedkommende, finnes ikke dette problemet hos noen. Jeg har nok bare drømt det og skriver tull.

Det er jo du som skriver "da ligger det noe sykelig til grunn".

Anonymous poster hash: 79de4...66c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som skriver "da ligger det noe sykelig til grunn".

Anonymous poster hash: 79de4...66c

Ofte gjør det det, ja, når det vokser masse hår nedover lårene. Hormonproblem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ville gått for vanlig bikinitruse,de som ikke tåler å se litt hår stikke utenfor får se en annen vei :) Sånt er jo bare barnslig og smålig



Anonymous poster hash: ad2e8...971
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...