Gå til innhold

Dere som skal bestille sexleketøy - Det er IKKE skjult avsender!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Generelt vil jeg si at dette er mest flaut for gutter.

En gutt som kjøper seg en gummifitte vil nok bli mye mer flau enn en jente som kjøper seg en dildo. Dette er det jo åpenbare grunner til.

Det er blitt stuerent at jenter har vibratorer i nattskuffa. Ja det er vel faktisk blitt slik at man nå blir nærmest sett rart på om man IKKE har det.

At gutter skal skaffe seg en gummifitte blir blant veldig mange jenter sett på som grisete og turnoff. De forbinder det med at gutten sitter foran PC´en og runker med gummifitta si.... Skjønner godt at guttene helst ikke vil dele med omverdene at de kjøper seg fleshlight eller andre typer gummifitter.



Anonymous poster hash: 3acb8...439
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Generelt vil jeg si at dette er mest flaut for gutter.

En gutt som kjøper seg en gummifitte vil nok bli mye mer flau enn en jente som kjøper seg en dildo. Dette er det jo åpenbare grunner til.

Det er blitt stuerent at jenter har vibratorer i nattskuffa. Ja det er vel faktisk blitt slik at man nå blir nærmest sett rart på om man IKKE har det.

At gutter skal skaffe seg en gummifitte blir blant veldig mange jenter sett på som grisete og turnoff. De forbinder det med at gutten sitter foran PC´en og runker med gummifitta si.... Skjønner godt at guttene helst ikke vil dele med omverdene at de kjøper seg fleshlight eller andre typer gummifitter.

Anonymous poster hash: 3acb8...439

skriver under på den. En fyr syntes jeg var kjemperar fordi jeg bare hadde ett leketøy. Jeg ble jo nesten flau og følte meg så prippen og unormal.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på posten har en veldig streng taushetsplikt, så de har faktisk ikke lov å nevne hvor pakken er fra eller hvem som har sendt den. Så det bekymrer meg ikke en smule.

Men er man redd for sånt så kan man bestille div fra netonnet...

Æsj! Fins ingenting for menn på den butikken (på det intime området). Jeg føler meg diskriminert. :tristbla:

Anonymous poster hash: 0a13d...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Tips!

Gå på posten med et sleskt smil om munnen, si, "jeg skulle hentet en pakke, he he", og blunk mens du smiler til den bak disken. Vedkommende vil synes at det er en så flau og ekkel opplevelse at vedkommende aldri vil gå rundt og fortelle det rundt om i bygda.



Anonymous poster hash: 6a16d...5c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS. Tips!

Gå på posten med et sleskt smil om munnen, si, "jeg skulle hentet en pakke, he he", og blunk mens du smiler til den bak disken. Vedkommende vil synes at det er en så flau og ekkel opplevelse at vedkommende aldri vil gå rundt og fortelle det rundt om i bygda.

Anonymous poster hash: 6a16d...5c8

Jeg tror den kan komme til å slå tilbake. Ekstrem sleskhet og tvilsom avsender på pakka? Risikabel kombinasjon.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Hm. :overrasket:

vet jeg hvorfor han fyren på postkontoret jeg også brukte privat glodde så jævlig i etterkant at jeg henta ei gigantisk svær pakke jeg knapt klarte bære selv med 5000 kondomer. Og den andre ganga jeg jo bestilte sinnsykt mange plastikktasser til å ta de kondomene på.

(Jobbrelatert altså, men det visste jo ikke han).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg klare å holde meg alvorlig neste gang jeg henter ut en pakke fra kondomeriet? Jeg vet jo at personen bak disken vet :fnise:



Anonymous poster hash: fc864...c76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bestiller pakke fra kondomeriet i dag, når vil den bli sendt og når vil den komme fram ca?

Står det noe på på pakkeseddelen? Jeg bor i kollektiv og deler postkasse med mange andre nemlig.



Anonymous poster hash: fc864...c76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bestiller pakke fra kondomeriet i dag, når vil den bli sendt og når vil den komme fram ca?

Står det noe på på pakkeseddelen? Jeg bor i kollektiv og deler postkasse med mange andre nemlig.

Anonymous poster hash: fc864...c76

det er ikke synlig pakkseddel, så slapp av ^^ bestilt fra der mange ganger :P kommer i en brun eske som ser ut som at den kommer fra noe helt annet enn kondomeri hvertfall :P dessuten så kommer de fleste til posten om den er for stor for postkassen :P

Anonymous poster hash: f6c20...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bestiller pakke fra kondomeriet i dag, når vil den bli sendt og når vil den komme fram ca?

Står det noe på på pakkeseddelen? Jeg bor i kollektiv og deler postkasse med mange andre nemlig.

Anonymous poster hash: fc864...c76

Det står "SEXLEKETØY" med store bokstaver på alle fire sidene på pakken.

Anonymous poster hash: 6a16d...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står "SEXLEKETØY" med store bokstaver på alle fire sidene på pakken.

Anonymous poster hash: 6a16d...5c8

:fnise: skulle likt å sett trynet på de i posten om det var virkelighet :fnise:

Anonymous poster hash: f6c20...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke synlig pakkseddel, så slapp av ^^ bestilt fra der mange ganger :P kommer i en brun eske som ser ut som at den kommer fra noe helt annet enn kondomeri hvertfall :P dessuten så kommer de fleste til posten om den er for stor for postkassen :P

Anonymous poster hash: f6c20...e79

Jeg vet at pakken havner på posten og at selve eksen er brun og at det ikke står noe der.

Det var ikke det jeg lurte på.

Jeg lurer på lappen som havner i postkassen min.

Anonymous poster hash: fc864...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at pakken havner på posten og at selve eksen er brun og at det ikke står noe der.

Det var ikke det jeg lurte på.

Jeg lurer på lappen som havner i postkassen min.

Anonymous poster hash: fc864...c76

det står ikke noe om at kondomeriet er avsender der heller :)

Anonymous poster hash: f6c20...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Handlet litt leketøy fra www.elskmer.no og det kom i anonym pakke. Veldig diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bestiller pakke fra kondomeriet i dag, når vil den bli sendt og når vil den komme fram ca?Står det noe på på pakkeseddelen? Jeg bor i kollektiv og deler postkasse med mange andre nemlig. Anonymous poster hash: fc864...c76

Bestilte på onsdag og fikk sms om at den er ventet på Pib'en i morgen. Raskt levert!

Tror kanskje alle får hentemelding på mobilen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...