Gå til innhold

Dere som skal bestille sexleketøy - Det er IKKE skjult avsender!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange Oslo-folk her? Er opprinnelig fra bygda, og hadde jeg handlet noe sånt og hentet det hos nærmeste post-i-butikk der hadde det vært -jævlig- flaut faktisk. Alle kjenner alle og den såkalte "taushetsplikten" hadde vart i max 3 timer til vedkommende var ferdig på jobb. Anonymous poster hash: a63e0...430

Haha :) Bor også på et knøttlite sted og her hadde ikke tausetplikten vart så lenge en gang!

Her vet alle om du får purring på nrk-avgiften eller pånstrømregninga :-)

Anonymous poster hash: 6e64c...1ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mesteparten av mitt liv bodd på en plass hvor alle vet hvem du er. Kunne ikke brydd meg mindre om folka på posten vet hva jeg får i postkassa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forsåvidt forstå at noen synes slikt er flaut, men er glad for at jeg ikke bryr meg.

Tror kanskje at om jeg hadde bodd på et sted hvor folk drev og sladret, så hadde det vært et enda bedre argument for å bestille «leketøy» i posten. For øvrig foretrekker jeg å handle i butikk, da kan man se produktene før man kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy. Jobber en kjekkas på butikken her.

Har akkurat en stor pakke fra kondomeriet på vei, med litt av hvert i.

Skal SÅ ta på meg en litt utringet topp og hente den mens han står i posten. Så har han litt å tenke på resten av vakten...og til alle fremtidige ganger jeg kommer og handler :lur:

Anonymous poster hash: fc864...c76

Kanskje du bør åpne pakken der og da, bare for å forsikre deg om at de har husket å pakke alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kondomeriet kan du jo velge om du vil at pakken skal bli sendt hjem til adressen din. Det må jo evt være det beste alternativet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Til dere som har planer om å bestille sexleketøy på nett, dildoer, vibratorer, fleshlight eller hva det måtte være.

Selv om pakken er nøytral og med falsk avsender, så vises den reelle avsendere når de på posten scanner inn pakken. Dvs. om du bor i utkantstrøk og kjenner de som jobber på posten, så bør du ha det i bakodet :)

Dette til orientering.

Anonymous poster hash: 3acb8...439

er det så farlig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår faktisk ikke hva som er flaut med sexleketøy i posten? Jeg jobber i posten, og ser jo hva folk kjøper/ikke betaler regninger/whatever, men jeg bryr meg ikke. Bryr meg heller ikke om kollegene mine (som jeg henter pakker fra) ser at jeg handler på leketøysbutikker.

Ja, jeg har sex - big deal.

Dessuten overholder jeg taushetsplikten min. Jeg har ikke noe med å sladre på bygda om folk får purring på strømregninga si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har planer om å bestille sexleketøy på nett, dildoer, vibratorer, fleshlight eller hva det måtte være.

Selv om pakken er nøytral og med falsk avsender, så vises den reelle avsendere når de på posten scanner inn pakken. Dvs. om du bor i utkantstrøk og kjenner de som jobber på posten, så bør du ha det i bakodet :)

Dette til orientering.

Anonymous poster hash: 3acb8...439

Ikke hvis det er brevpost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør åpne pakken der og da, bare for å forsikre deg om at de har husket å pakke alt.

:fnise:

Wuhu!

"Nei,du skjønner. Nå er det jo et stykke hjem, så om jeg skulle ønske å returnere, så vil jeg bare..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør åpne pakken der og da, bare for å forsikre deg om at de har husket å pakke alt.

Og prøve det som er oppi, for å forsikre seg om at det virker.

Anonymous poster hash: 07d6a...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og prøve det som er oppi, for å forsikre seg om at det virker.

Anonymous poster hash: 07d6a...965

Ja,selvfølgelig.

Og gjerne diskutere kjøpet med de som står der.

"Hva syns dere? Er dette en grei sak? Noen erfaringer? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos har også litt sexleketøy hvis det er noen som er flaue. :)

Dårlig utvalg, og bl.a. lite for menn. Fleshlight selges bl.a. ikke der.

Og?

Jeg kjøper kondomer i kassa på Rema og glidemiddel på apotek.

Hva jeg kjøper er min business.

Postfolk i utkantstrøk har også sex.

Kommer fra et lite sted men kunne aldri falle meg inn å bli flau for noe sånt. Er da noe de fleste bruker.

Folk er forskjellige. Noen synes dette er privat, og det er jo også en grunn til at de aller fleste som selger sexleketøy sender pakkene i diskrete forpakninger. Hvis ikke hadde de nok vært konkurs for lenge siden.

Har for øvrig en guttevenn som skulle være litt lur og bestilte fra en utenlands nettside ala aliexpress/ebay, husker ikke navnet. Kjøpte seg en fleshlight. Diskret forsendelse stod det på nettsiden. Det skulle han ikke ha trodd på..... De sendte faktisk fleshlighten i original innpakning, uten noe som helst tildekking utenpå. Dvs. når han måtte hente ut denne på posten, og fikk overlevert en eske dekket av bilder med fleshlighten og hele pakka, så ble gutten så flau at han holdt på pisse på seg. Heldigvis for han kjente han ikke hu dama som ekspederte han, men hun bare smilte lurt og sa ikke noe mer :skratte:

For øvrig er et annet alternativ å kjøpe fra Teknikmagasinet.no. De selger stort sett leker for mannfolk, type elektroniske dupeditter. Men de har også en egen kolleksjon av sexleketøy. Neppe flaut å få noe fra teknikmagasinet i allefall.

Anonymous poster hash: 3acb8...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig? Står det "Kondomeriet" e.l. i svær skrift på skjermen? Selv fra ei lita bygd uten taushetsforpliktelse. Eller står det hva som er i pakka? :fnise: Nå ble jeg nysgjerrig du.



Anonymous poster hash: ac50b...841
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flau over å handle sex utstyr på nett om så de ser hvor pakken er fra.

Var likevel noe flau da jeg hadde folk på middag og vibratoren slo seg på inni skuffen så hele skatollet ristet. En av gjestene gikk bort for å se hva som skjedde og dro ut min rosa 6-incher.



Anonymous poster hash: 2fafb...aa6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var likevel noe flau da jeg hadde folk på middag og vibratoren slo seg på inni skuffen så hele skatollet ristet. En av gjestene gikk bort for å se hva som skjedde og dro ut min rosa 6-incher.

Anonymous poster hash: 2fafb...aa6

:fnise: Minner meg om...

Anonymous poster hash: 6a16d...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Står det "Kondomeriet" e.l. i svær skrift på skjermen? Selv fra ei lita bygd uten taushetsforpliktelse. Eller står det hva som er i pakka? :fnise: Nå ble jeg nysgjerrig du.

Anonymous poster hash: ac50b...841

Lurer også på hva som står på skjermen:P

Men det står nok ikke hva som er inni da.

Anonymous poster hash: fc864...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk om naboen vet at man faktisk bruker sitt kjønnsorgan......flaut!

Jeg vet allerede alt for godt at naboen bruker sitt flittig :P

Anonymous poster hash: ade56...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...