Saeria Skrevet 30. juni 2004 #341 Del Skrevet 30. juni 2004 Satser på det jeg også. Bortsett fra de to siste ukene i juli, hvor jeg kommer til å jobbe masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 30. juni 2004 :-D Det er godt det, lunacia og Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juni 2004 #343 Del Skrevet 30. juni 2004 Neste uke blir jeg borte, da... Jeg skal på Quarten. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, det stemmer det! Kose deg masse da!!! :D Hmm, kanskje jeg stikker innom quart jeg og.. Har jo ikke så lang vei.., om ikke annet så kanskje bare ut på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juni 2004 #345 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvor ble det av dragen? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juni 2004 #346 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, kom innom! Eller, kanskje vi kunne møtes på dagen en dag og spise is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 30. juni 2004 #347 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja, hvor ble det av dragen????? Jeg blir bare borte fra imorgen til søndag ellers regner jeg med at jeg er her mer eller mindre hele sommeren. Skulle noe skje skal jeg få gitt beskjed. Natta og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #348 Del Skrevet 30. juni 2004 Saeria og Idril: Jeg drev å skulle bytte avatar i sted, så jeg slettet dragen, men så var den nye for stor, så jeg fikk ikke satt den inn. Og akkurat i det jeg styrte med dette, så kom M. og avbrøt meg, dermed ble jeg stående blank. Men nå er dragen tilbake! lunacia: ja, kanskje det! Må bare finne ut når vi skal til Stavanger, jeg og Emely skal dit med mamma og de. Gå i Kongeparken o.s.v :-) Natta til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #349 Del Skrevet 1. juli 2004 Der var den på plass! :D Savnet dragen den stunden den ikke var der! Fine dragen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 1. juli 2004 Dragen: :oops: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #351 Del Skrevet 1. juli 2004 Dragen: :oops: :-D Dragen er jo bare deg! :D Selv ser det ut til at det blir mindre KG fremover enn hva jeg hadde regnet med. jeg har fått to nye vaskeoppdrag, og de to ukene jeg skulle jobbet nesten 50 timer har økt til nesten 56 timer. :o I tillegg kommer jeg til å jobbe mere på dagtid/ettermiddag de nærmeste ukene, da ei fast ansatt ble sykemeldt. Så nå blir det penger til fotballtur! Kommer til å savne deg og alvene, og alvevennene da. Får prøve å stikke innom en gang i blant hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #352 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, fikk med meg at det ble laaange uker på deg! Men så tjener du i alle fall raskere opp til drømmegaven til mannen. Det må jo koste en del med en sånn tur..!? Håper jeg ser deg innimellom her inne i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #353 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, det koster en del. Nå er jo ikke kampprogrammet klart enda, men en ca 10.000 :o må jeg nok ut med for 2 stk. Da er alt inkludert. Billetter, fly, overnattinger, frokost, og omvisning. Lommepenger får han skaffe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 1. juli 2004 I dag er jo første dagen i ferien min, og jeg hadde gledet meg vilt til å bare ha det gøy og slappe av. Alt har jo vært så lett og fint i det siste, men så pluttselig i dag fikk jeg "the blues" I går hadde jeg en lang og fin prat med eksen,- vi prater fint sammen om det meste, også det vi sliter med,- savn og sånn. Det er godt å kunne være så fortrolige med hverandre, og jeg var glad etter samtalen. Det var også veldig koselig da M. var nede hos meg i går kveld. Vi prater jo også voldsomt tett sammen, og kjemi er det i massevis mellom oss. Likevell har jeg altså vært trist i dag. Jeg er redd jeg skal begynne å føle for mye for M., vi er så intime liksom,- sitter og holder hender, lener inntil hverandre, og av og til et nuss. I tillegg til et par ganger vi har vært ute sammen, der det er gått enda lenger, (...men ikke all the way altså :oops: ..), og når vi først har begynt sånn, (som vi jo egentlig hadde sagt vi ikke skulle ), så er det vanskelig å gå tilbake. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg føler for ham, eller hvor sterkt. Er ikke så lett å vite om følelsene er behov for vennskap, nærhet, og trygghet, eller om det er en forelskelse på vei. Er på en måte livredd for at jeg skal bli forelska i ham. Både fordi det ikke sikkert at han vil komme til å føle det på samme måte, og da blir det jo bare sorg og :cry:, og fordi vi er på så forskjellige steder i livet, at det kunne blitt vanskelig selv om vi følte det samme. Han er litt sånn "evig student" og singel, mens jeg er mor, og nyseparert.. Og når det gjelder eksen, så savner jeg ham også veldig i dag. :-( Det kom nærmest som kasta på meg,- for jeg har ikke tenkt så mye på det i den siste tiden. Off.., skjønner ingenting i dag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #355 Del Skrevet 1. juli 2004 :trøste: Det eneste jeg kan råde deg til, er å la tiden vise hva dere føler for hverandre og hva dere vil gjøre med det. Ikke stress med alle tankene dine som forvirrer. Prøv å kjenn etter hva du føler. Sorter tankene og følelsene så godt du kan, før du trekker noen slutninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 #356 Del Skrevet 1. juli 2004 En av de dagene, Naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 1. juli 2004 Saeria: Takk for at du prøver å hjelpe. :klem2: Tror du har rett i det du sier. Det er akkurat det jeg har tenkt selv,- det er ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Det nytter ikke å prøve å løse alle "verdensproblemene" på en gang. Jeg er så glad jeg har deg, som alltid har noen gode ord på lager! lunacia: dagene..., du er nok ikke alene om dem nei.. Glad jeg har deg også jeg, lunacia, det! Dere lyser ofte opp dagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #358 Del Skrevet 1. juli 2004 obs, posta visst dobbelt.. men da kan jeg jo benytte anledningen til å gi en til alle mine snille gjester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2004 #359 Del Skrevet 1. juli 2004 :kysse: Godt vi er enige om saken, i det minste. Tenke er alltid lurt. Nei. Må legge meg. Tidlig opp i morgen. :-? Natti. godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #360 Del Skrevet 2. juli 2004 Vel, i kveld er det "inne å kose forrann tv'n kveld". Cheseballs og smågodt står på menyen. Fredag har liksom blitt min "lørdagskveld", i det siste. Helgekos til alle mine gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå