Gå til innhold

"Naken's den"- for drager, griser og alvevenner.

Naken

Anbefalte innlegg

Saann sett var det nok enkelt med hamster, han gjorde bare fra seg i buret sitt, han... Tisset aldri i loepeballen sin. Flinke Tiger! Savner ham. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saann sett var det nok enkelt med hamster' date=' han gjorde bare fra seg i buret sitt, han... Tisset aldri i loepeballen sin. Flinke Tiger! Savner ham. :cry:[/quote']

:trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Naken.

Ser vi er inne i avdelingen for dyr med adferdsproblemer her :ler: .....drister meg frempå med mitt lille dyreproblem :sjarmor: .

Nemlig en skilpadde som er egg-leggings klar.........hun har alle de kjente pms symptomene, som humørsyk, vil rømme hjemmefra(prøver og klatre ut av akvariet)....osv.....

Tja, det kommer vel noen egg snart, pleier det rundt disse tider på året.

Vel det var mitt lille bidrag til dyrerike :wink:

Ha en fortsatt dyrerik søndag

Bjørne- :klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: En skilpadde med pms symptomer :ler:

Hei Naken... håper du har hatt en deilig søndag.. er det regn hos deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

timien: og der gikk dere og ante fred og ingen fare mens lille pys lekte uskyldig :riste::ler: Sleip liten en!

Saeria: Nei det er jammen ikke lett å fatte dem, av og til! Fikk endelig Tingeling til å bruke doen i går, etter at jeg satt først en times, (resultatløs :frustrert: ), dovakt, og så en 15 minutters dovakt,- da tok hun endelig poenget! (About time!!, vi var nær ved å sovne begge to :ler2: ). Hun hadde brukt kassa igjen i natt, så jeg håper det bedrer seg nå!

lunacia: :trøste: :kose: Trist å miste noen man er glad i..

Betty: Hi, hi,- eggleggingsproblemer,- det sliter vi i det minste ikke med hos hos :ler:

Har du en hann, så det blir babyer i eggene, eller er de livløse?

Alovera: Regn ja! Det går i perioder, men til tider er himmelen åpen! Som f.eks da jeg var kommet halvveis i sykkelturen, tidligere i dag .. :roll:

Foruten sykkeltur i dag, har jeg skrevet litt på en søknad. Skal jo egentlig ta studiekompetanse til høsten, men jeg så uttlyst en 100% stilling som miljøarb. i psykriatrien i min kommune i dag. Det er såpass attraktivt at jeg i alle fall må hive inn en søknad.

Regner uansett ikke med å få den,- ofte er sånne kommunale stillinger i praksis så godt som besatt før de utlyses, av folk som allerede jobber i kommunen og får førsterett, men det skader ikke å hive inn en søknad.

I kveld var det selvsagt "Buffy". (Spike... :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du ser på Buffy du også - er ikke alene her i verden altså. Jeg digger Spike, har en kompis om da han bleka håret likna så utrolig på Spike at det var skummelt. Ble litt skuffa når han slutta med å bleke håret kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Spike' date=' har en kompis om da han bleka håret likna så utrolig på Spike at det var skummelt. Ble litt skuffa når han slutta med å bleke håret kan du si.[/quote']

:ler:

Men Spike er goodie han! :sjarmor::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, en ting til jeg skal gjoere naar jeg kommer hjem: Invitere venninnen min til aa se masse Buffy. Vi er Buffyfantaster begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Flere Buffyfans! Kult! :-D Var nesten redd jeg ville bli mobbet for min hang til serien :ler: Spike er RÅ,- punktum! :sjarmor::sikle: (denne jenta liker godt litt "farlige" og "slemme" typer. :sjarmor: som jeg selvfølgelig innbiller meg at hadde behandlet meg som gull, om jeg var sammen med dem :ler: )

I dag har jeg shoppet. Hvilken lykke! :wink:

Har kjøpt to par sko! :D

Det ene paret er hvite, spisse, støveletter med med stillettheler og "route 66" og "racing" merke,- drittøffe synes jeg! :sjarmor:

De andre er også hvite, spisse og med stillettheler, men lave og i skinn. Det er en rem over rista, lavt nede, som er i rødt og litt gult og blått. Kjempetøffe de også! :sjarmor:

Det ene paret var på til bud så jeg ga bare 750 kr. for dem, til sammen. :-)

I tillegg har jeg kjøpt parfyme;"Versace glam". Den lukter lett, friskt og godt.

Og klær. En hvit "clamdigger", et hvitt skjørt, (utrolig nok,- jeg pleier så godt som aldri å gå i skjørt, men dette følte jeg faktisk jeg kledde til sommerbruk,- det var litt røft, med glidelåser og sånn), en hvit "treningsjakke" med sorte striper på armene, ei turkis skjorte og en bh.

Jeg har tatt helt av i dag!! :oops: , men jeg fikk igjen 8000 mer enn jeg trodde, på skatten, så da hadde jeg jo litt muligheten til å sløse. :danse:

Brukte ca 2000, resten av skattepengene må jeg spare til uforutsette utgifter, for jeg har ingen reserve.

Det trenger jeg, for når det er tid for tannlegen, nå snart :cry: , så pleier jeg bli sugd for store summer. Selv om jeg er flink med puss og fluor så har jeg alltid masse hull!! :evil: Tannlegen mener at jeg nok har svake tenner. Typisk,- jeg som skjelver i buksa før tannlegebesøk! :hår: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlege! :o :redd: *Saeria løper og gjemmer seg bak dragen* Jeg er livredd tannlegen! :oops: :grine:

Nye klær og sko der i mot er gøy! Og det er deg nok vel unt. Kose deg mens du kan vet du, Naken. Hva er en clamdigger? :oops: Har aldri hørt om det før. Selv var jeg en tur i byn, noe som førte til kjøp av en ny mascara som tåler vann, og Dior Skinflash. Det er en helt ny concealer. Skal teste den ut. Håper den er like god som Kanebos sin brush concealer for den er god. :wink:

Men nå skal jeg på tur med Rex. Snakkes senere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlege, ja... Lagt igjen en del penger der, gitt. Spesielt da jeg gikk til tannlegen etter aa ikke ha vaert der paa 4 aar. Aldri gjoere den dumheten igjen! Heretter er det tannlege minst en gang i aaret, blir billigere saann i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff... grøsser på ryggen bare noen nevner ordet tannlege... :-? Opererte ut to visdommstenner for en mnd siden.... :grine:

De skoene hørtes drit kule ut!! :sjarmor:

Ha en god Kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til tannlegen selv i morgen jeg, har aldri hatt problemer med tannlegen - men er spesielt glad for det denne gangen da jeg har hatt tannpine i en lengre. Mistenker at det er visdomstennene på høyre side som nå bråker. Fjernet de på venstre side for 2 år siden, og det minner om smertene jeg hadde den gangen. Har ikke råd til det så jeg håper inderlig at det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare meg som sliter med "tanntorturisten" :redd: , ser jeg... Huff, venter å finne den tilsynelatende uskyldige papirbiten i postkassa, nå snart,- et postkort med bilde av en "morsom" mann med gummiansikt, som har et tørkle bundet fra haken og opp til toppen av hodet,- fordi han har tannverk.. Hyggelig påminnelse.. :roll: og bak på kortet er datoen for min "henrettelse" risset med nærmest uleselig skrift. (Dessverre klarer jeg og tyde den hver gang, likevell..).

Så er det bare å vente på dagen og timen.. , og prøve å la være å ringe å avbestille timen med begrunnelse,- "Må dessverre vaske håret akkurat da, noe så leit",- eller en annen nødløgn...

Huff,- skal gi beskjed når jeg har mottatt "dødsmerket", for da kan jeg trenge all mulig sjelelig oppbacking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til tannlegen selv i morgen jeg' date=' har aldri hatt problemer med tannlegen - men er spesielt glad for det denne gangen da jeg har hatt tannpine i en lengre. Mistenker at det er visdomstennene på høyre side som nå bråker. Fjernet de på venstre side for 2 år siden, og det minner om smertene jeg hadde den gangen. Har ikke råd til det så jeg håper inderlig at det ikke er det.[/quote']

Nei, det er enda en ting med tannlegen,- ikke bare er det ille å være der, men han tar :evil: grovt betalt også!!

Lykke til, håper det ikke er det da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...