Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #181 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Naken.. Ønsker deg en god helg!! Så fint å ha et sånt forhold til eksen...Det må være en god følelse!!! Ja det er en god følelse, absolutt! :-) Ha en kjempehelg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #182 Del Skrevet 19. juni 2004 heihei! Beundrer de som klarer ha ett slikt forhold til eksen, har bare lyst å klaske min i hodet med noe hard jeg Ikke hadde vel mannen min likt det heller om vi lå i sengen og holdt hender ha en fin kveld! Nei, det hadde vært rart om mannen din hadde likt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #183 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Naken! Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juni 2004 #184 Del Skrevet 19. juni 2004 Der var du jo. Da rekker jeg hvertfall å ønske deg en fortsatt fin kveld. Selv skal jeg inn og legge meg på sofaen i stua. Tante rød er på besøk, og jeg har au i magen. Masse au! Derfor fortjener jeg å kose meg på sofaen med noe godt. Kose deg resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #185 Del Skrevet 19. juni 2004 Off da! Ikke bra med au! :trøste: Ja, da fortjener du litt sofakos, det er sikkert! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #186 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Naken! Har du det bra? Jepp, det har jeg. Er bare i heimen og glor på tv og slapper av i dag. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #187 Del Skrevet 19. juni 2004 Jo, da. Ikke verst. Har en rolig kveld her på kg. Ikke noe å se på tv. Stesønnene mine er her, men de er så rolige at det nesten er skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #188 Del Skrevet 19. juni 2004 He,he,- ja det er jo ofte et tvilsomt tegn hvis barna er for stille.. Du har sjekka at ikke sengene er tomme og vinduet åpent (Det hendte av og til på pikerommrt mitt.. ). Jeg ser Discovery jeg,- forensics. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #189 Del Skrevet 19. juni 2004 De er 16 og 18. Han på 18 dro ut uten å si et ord(han gjør aldri det når han drar), og han andre sitter foran pc'en sin. Han har en mild form for autisme så han er unnskyld for å ikke si så mye, man han andre...sier kanskje ti setninger i løpet av en dag. Inkludert ja- og nei-svar. Blir litt rart. Nesten som at jeg og mannen min er alene, men så er vi ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. juni 2004 #190 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei på dei unge dame!!! Høres ut som du har hatt en fin kveld/natt jammen meg ta Jeg nyter en rolig helg, med masse turer med "babyen" min og slapper av sammen med kjæresten.(planlegger bryllup!!!) Ha en fortsatt fortsatt fortreffelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #191 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei på dei unge dame!!! Høres ut som du har hatt en fin kveld/natt jammen meg ta Jeg nyter en rolig helg, med masse turer med "babyen" min og slapper av sammen med kjæresten.(planlegger bryllup!!!) Ha en fortsatt fortsatt fortreffelig helg Ja da,- fin kveld :-) "Babyen" din..., er den av rasen canis, eller? En fin avsluttning på helga ønskes deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #192 Del Skrevet 19. juni 2004 Nei, nå er jeg kjempetrøtt! Ble jo litt lite soving, og på en litt uvanlig tid for meg i natt. (Eller det var jo i dag morges faktisk :oops: ). Lenge siden sist jeg var våken et helt døgn! Det tar på en gammel skrott på 28. Så jeg tror jeg tar konsekvensen av det og ønsker alle kjente en god natt med søt søvn! Natta :klem2: til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #193 Del Skrevet 19. juni 2004 God natt, dragen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #194 Del Skrevet 19. juni 2004 God natt' date=' dragen![/quote'] :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. juni 2004 #195 Del Skrevet 19. juni 2004 Dersom Canis er hund så er det rett! Hvis det ikke er hund, så er "babyeb" min altså en schäfervalp, som ligger til utstilling i albumet !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #196 Del Skrevet 19. juni 2004 Ah,- case solved Heldig du er som har valp! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. juni 2004 #197 Del Skrevet 19. juni 2004 :o Heldig???hehe....vet ikke om jeg synes det re så kult å vaske tiss og bæsj fra rommet hans hver dag, bære 22 kg opp og ned trapper så han ikke skal skade skjelletet sitt og være opptygd på armer og bein til enhver tid!!! Noen har foreslått AD/HD hund..jeg er tilbøyelig til å være enig git...gleder meg til han blir stor!!! Han er søt også da!! og pen og deilig og myk og lydig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #198 Del Skrevet 19. juni 2004 :o Joda, det er jo styr med dyr også, har selv sittet i en time ved siden av doen til Tingeling i dag for å prøve å få henne til å bruke den!! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 20. juni 2004 #199 Del Skrevet 20. juni 2004 God morgen! Morsomt med dyr gitt! Vi var superglad for at kattungene var så renslig og flink å gå på kassen sin. Så drar mannen fram TVen og gjett hva hn fant der!?!! Joda, der hadde de tisset og bæsjet og kost seg. Var en gjørme uten like. Rart det ikke luktet noe! Da var mannen blid kan dere si <-litt slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2004 #200 Del Skrevet 20. juni 2004 Ikke bare, bare med dyr dere! Selv er jeg bare glad til at Tito (guttepusen på snart 6 år) ikke har gjort på gulvet på lenge. Han får nemlig sånne snåle perioder hvor han bæsjer på gulvet, men tisser i kassen. :-x Helst om vinteren, og helst om natten. Det er ikke kult å våkne av skrapelyder på gulvbelegget, og når en går ut i gangen hører en bare miiii før Tito løper og gjemmer seg. Han vet han ikke skal gjøre på gulvet. Disse periodene kan vare ca en uke, så er kassen helt ok igjen. Ikke lett å forstå hvorfor dyr gjør som de gjør alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå