Naken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #161 Del Skrevet 18. juni 2004 Tusen takk for rose og et innlegg som varmet hjertet mitt!! Velbekomme og ingenting å takke for! Jeg føler med deg i det du står oppi. Selv om jeg ikke har vært i din situasjon, vet jeg hvor vondt det kan være å ha konflikter innad i familien,- spesielt når man nærmest føler at man blir tvungen til velge mellom to personer man er veldig glad i!! Det er ikke riktig, men man må jo ta et eller annet valg, når man blir presset opp i et hjørne.. Som jeg alt har sagt, så håper jeg du følger hjertet ditt og kjemper for kjærligheten og det du tror på! Det tror jeg det er verd, til syvende og sist! Du trenger litt støtte nå i en vanskelig tid, og da skulle det bare mangle at vi alvevenner støtter opp om hverandre! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 18. juni 2004 God natt' date=' Naken![/quote'] God natt da! (litt sent, kanskje... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 #163 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvordan har Naken det i dag? Planen min ang. voksenopplæring er å gå på mandag i stedet. Da er sjefen kommet hjem fra ferie, og jeg regner med at hun ringer for å si hvor jeg skal være når jobben starter på tirsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 18. juni 2004 #164 Del Skrevet 18. juni 2004 Heiann Naken Tenkte jeg skulle lure meg innom og ønske deg en riktig deilig helg. Leste du hadde kjøpt basseng til datteren din, og hagemøblene ble på en måte overflødige . Vel, har nok gjort den samme oppdagelsen selv da jeg i min iver etter og være "snill mor" kom hjem med et basseng til 5200 liter!!!!!Badestige og rensepumpe fulgte med, og mor synes hun hadde gjort dagens gode gjerning.............. Etter 2 dagers vannfylling og Bettymannen bekymret rundt for om plattingen i det hele tatt holdt 5 tonn (det hadde jo ikke jeg tenkt på!!!!!! Så var monsterbassenget på plass, plattingen holdt og hagemøblene slipper vi og bruke i år Ha en fortsatt fortreffelig fredag i bassenget fra Betty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 #165 Del Skrevet 18. juni 2004 Snille mammaer kan da ikke tenke på alt når basseng kjøpes. Særlig ikke på hagemøbler, og om stedet som skal huse bassenget takler det. Regner med ungene ble glade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 18. juni 2004 Heiann Naken Tenkte jeg skulle lure meg innom og ønske deg en riktig deilig helg. Leste du hadde kjøpt basseng til datteren din, og hagemøblene ble på en måte overflødige . Vel, har nok gjort den samme oppdagelsen selv da jeg i min iver etter og være "snill mor" kom hjem med et basseng til 5200 liter!!!!!Badestige og rensepumpe fulgte med, og mor synes hun hadde gjort dagens gode gjerning.............. Etter 2 dagers vannfylling og Bettymannen bekymret rundt for om plattingen i det hele tatt holdt 5 tonn (det hadde jo ikke jeg tenkt på!!!!!! Så var monsterbassenget på plass, plattingen holdt og hagemøblene slipper vi og bruke i år Ha en fortsatt fortreffelig fredag i bassenget fra Betty. Oi!! 5200 liter!!! :o Vårt basseng er jo bare en sølepytt i forhold til det! Koselig du stakk innom hula! Ha en fin fredag i "svømmehallen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 18. juni 2004 Snille mammaer kan da ikke tenke på alt når basseng kjøpes. Særlig ikke på hagemøbler, og om stedet som skal huse bassenget takler det. Regner med ungene ble glade! Ja Emely ble kjempeglad. :-) Og det må i alle fall ungen(e) til Betty ha blitt!!! De fikk jo en hel svømmehall :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 #168 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er da godt at Emely ble glad. Hva synes Tingeling om dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er da godt at Emely ble glad. Hva synes Tingeling om dette da? Hun får ikke komme i nærheten av bassenget hun, stakkar , for hun har så skarpe klover at hun ville stikke hull på det temmelig kjapt. Hun får bare se det gjennom vindu hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 #170 Del Skrevet 18. juni 2004 Ikke alltid lett å være Tingeling heller, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, ikke alltid, men akkurat i dag er det ikke så lett å være "mamma'n" heller! Det svinet, (bokstavelig talt ), har tissa inne FEM ganger i dag!!!!! :evil: :evil: Og du vil bare ikke tro hvor mye hun tisser hver gang! Det er helt sykt at den lille kroppen har plass til så mye innabords!!!!! :o Kan trygt si at jeg er dritt lei av å tørke tiss i dag! Har brukt en hel tørkerull og diverse kluter. Kjøpte jo akkurat ny kattesand, så jeg lurer på om det er den hun ikke digger? Det er i så fall litt rart for det er samme merke som hun har hatt før, bare at det er tilsatt mer lukthemmende stoffer. Kanskje det er dem hun ikke liker...? Men bortsett fra det er jeg fornøyd i kveld Sitter her med ei øl og taster og smiler :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. juni 2004 #172 Del Skrevet 18. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2004 #173 Del Skrevet 18. juni 2004 Liten gris som tisser utenfor kassen, kan jeg tenke meg ikke er spesielt gøy. Det er helt sikkert Tingeling som er sur på sandens lukthemmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #174 Del Skrevet 19. juni 2004 Egentlig hadde vi onkelen til Emely på overnatting i går, men han vill pluttselig bare til pappa, så han hentet ham. Så tok han likegodt med Emely også,- dermed ble jeg helt alene. I går kom eks eksen min på besøk kl. 23.30. Vi satt og pratet, (...næmest hull i hodet på hverandre som vanlig ), og koste oss med bailys. Så fikk jeg tlf. fra ei venninne som lurte på om jeg ville være med på pubben. Eks eksen synes det var greit, så da kom venninna mi og typen ned og satt her litt før vi dro opp. På puben var det jo ikke akkurat vanskelig å finne plass, for å si det sånn, men det gjorde ikke noe, for vi prata og prata hele kvelden likevell,- om politikk, usa, islam m.m,- ikke akkurat helt vill feststemmning, men jeg elsker å diskutere, så for meg og eks eksen fløy timene av sted. Da pubben stengte dro jeg og M, (eks eksen blir heretter kalt M), hjem til meg igjen. Vi satt og hørte musikk og prata til kl. 06.00. Han kunne jo selvf. ikke ta bilen hjem og hadde ikke veldig lyst til å begynne å traske hjem, så vi gikk og la oss i min seng begge to. AHA!! , tenker dere sikkert nå! , men nei! Vi lå påkledd, (bortsett fra at han hadde bar overkropp da ). Vi hadde alt snakket om at vi betyr noe mer og annet for hverandre enn bare en "affære". Vi vil ikke rissikere det spesielle og nære vennskapet vi er på vei til å bygge opp med noe tankeløst. Det verste som skjedde var at han strøyk meg på ryggen og håret, og at vi holdt hender. Det var uskylden selv! På morgenen lå jeg på armen hans, og med hodet inntill brystet hans. Det var spesielt. En varm og trygg følelse, 1000 minner fra før i tiden. (Dessuten er han skikkelig trent og har virkelig kropp :o ,- like store pupper som meg jo, og jeg er greit utstyrt der). Da vi våknet lå vi å prata i over en time før vi stod opp, akkurat som vi alltid lå å prata i timevis før i tiden. Så spiste vi frokost og så på "Animal planet" en stund, før han gikk for en time eller to siden. Et trolig merkelig, men fint døgn har det vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juni 2004 #175 Del Skrevet 19. juni 2004 Så koselig! :D Det er deg vel unt at dere har det så fint sammen som ekser! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 19. juni 2004 #176 Del Skrevet 19. juni 2004 Heisann igjen Naken. Stikker hode opp av plaskedammen, for og ønske deg en riktig deilig helg, med eller uten eks`er......... Plattinger står ennå........Bettymannen er fortsatt bekymret.......emn mor har kjøpt seg badedyr og storkooooooser seg. Og barna :o joda det hender de får lov og bade litt også fra Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juni 2004 #177 Del Skrevet 19. juni 2004 mor har kjøpt seg badedyr og storkooooooser seg. Og barna :o joda det hender de får lov og bade litt også fra Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 19. juni 2004 #178 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Naken.. Ønsker deg en god helg!! Så fint å ha et sånt forhold til eksen...Det må være en god følelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 19. juni 2004 #179 Del Skrevet 19. juni 2004 heihei! Beundrer de som klarer ha ett slikt forhold til eksen, har bare lyst å klaske min i hodet med noe hard jeg Ikke hadde vel mannen min likt det heller om vi lå i sengen og holdt hender ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 19. juni 2004 Heisann igjen Naken. Stikker hode opp av plaskedammen, for og ønske deg en riktig deilig helg, med eller uten eks`er......... Plattinger står ennå........Bettymannen er fortsatt bekymret.......emn mor har kjøpt seg badedyr og storkooooooser seg. Og barna :o joda det hender de får lov og bade litt også fra Betty Kos dere videre med basseng og badedyr i helga!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå