Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Haha, gubben kjøpte meg gavekort på ryggmassasje til jul, og så kom han på rett etter å ha kjøpt det at jeg måtte vente til etter fødselen med å bruke det :fnise: Snille mannen da, gleder meg til den timen :jepp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så deilig med spadag! Kunne tenkt meg en fotmassasje, skulder-nakke massasje, ansiktsbehandling, fikse hender og bein...osv, kunne holdt på en evighet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i SPA-gavekort til jul-klubben :nigo: Fikk sånn mom-to-be fra Artesia, så hvis dere velger å gå dit må du si fra hvordan det var ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på spa i oktober, rundt uke 20 - da det fortsatt ikke var noe problem å ligge på magen, men da ville de ikke gi meg ryggmassasje... Fordi det kunne fremprovosere spontanabort? Fikk aromamassasje i stedet - deilig, men det hjalp ikke mye på knutene i ryggen. Gleder meg til å cashe inn gavekortet mitt etter fødsel, jeg :) Fikk til og med trilletante/barnepass med i gaven!

Neste uke tenkte jeg å bestille fotpleie - det begynner å bli vanskelig å klippe tåneglene selv. Jeg foreslo for samboer at han kunne gjøre det, da ville han heller betale for fotpleie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke egentlig supergira på andres føtter, men samboers tror jeg ikke jeg hadde hatt noe i mot å stelle. Har hvertfall smurt dem inn med krem mange ganger.

Men som sykepleier i hjemmesykepleien hender det at vi "kommer over" føtter som hverken har sett vann eller saks på mange år. Hadde en gang en dame som hadde hatt på seg gummistøvler døgnet rundt i flere år. Tærne hadde nesten grodd sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også gavekort på massasje til jul, men vil helst ha ryggbehandling, derfor venter jeg til etter fødsel - kan ikke helt se for meg hvordan jeg skal kunne ligge på magen nå? :ler:

Hehe, samme her. Ligger vel på siden tror jeg :) evt seng med hull i? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke egentlig supergira på andres føtter, men samboers tror jeg ikke jeg hadde hatt noe i mot å stelle. Har hvertfall smurt dem inn med krem mange ganger.

Men som sykepleier i hjemmesykepleien hender det at vi "kommer over" føtter som hverken har sett vann eller saks på mange år. Hadde en gang en dame som hadde hatt på seg gummistøvler døgnet rundt i flere år. Tærne hadde nesten grodd sammen...

Ja, har kommet over en del slitne tær jeg også. Blir jo heldigvis vant til det, men kommer aldri til å like at noen rører mine føtter. Det er sånn at jeg må ha sokker på meg når jeg skal føde :fnise: Vet ikke hvorfor egentlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også gavekort på massasje til jul, men vil helst ha ryggbehandling, derfor venter jeg til etter fødsel - kan ikke helt se for meg hvordan jeg skal kunne ligge på magen nå? :ler:

Jeg får ryggmassasje hvor jeg ligger sidelengs. Det er fysikalsk massasje, da, ikke sånn spamassasje. Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale Karolina på Atlasklinikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ryggmassasje hvor jeg ligger sidelengs. Det er fysikalsk massasje, da, ikke sånn spamassasje. Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale Karolina på Atlasklinikken :)

Hmm... Det hørtes ikke så dumt ut. Tror absolutt jeg kunne trengt massasje nå før fødsel også. Bor ikke i Oslo, men er i byen flere ganger i mnd, så det er ikke avskrekkende. Takk for tipset :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale Karolina på Atlasklinikken :)

Henne har jeg også vært hos. Kan anbefales! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn i SPA-gavekort til jul-klubben :nigo: Fikk sånn mom-to-be fra Artesia, så hvis dere velger å gå dit må du si fra hvordan det var ;)

Er dit vi skal, med den behandlingen! Sender deg full rapport 4. Februar! :glis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig med spadag! Kunne tenkt meg en fotmassasje, skulder-nakke massasje, ansiktsbehandling, fikse hender og bein...osv, kunne holdt på en evighet! :fnise:

Ååå! Ja!! :)

Jeg var på spa i oktober, rundt uke 20 - da det fortsatt ikke var noe problem å ligge på magen, men da ville de ikke gi meg ryggmassasje... Fordi det kunne fremprovosere spontanabort? Fikk aromamassasje i stedet - deilig, men det hjalp ikke mye på knutene i ryggen. Gleder meg til å cashe inn gavekortet mitt etter fødsel, jeg :) Fikk til og med trilletante/barnepass med i gaven!

Neste uke tenkte jeg å bestille fotpleie - det begynner å bli vanskelig å klippe tåneglene selv. Jeg foreslo for samboer at han kunne gjøre det, da ville han heller betale for fotpleie :ler:

Haha, heldig du er. Da må han bare betale altså! :ler:

Så deilig! :) hadde en mammabehandling før jul og der var fantastisk! :)

Så deilig! :) Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg ikke kommer til å savne med å være gravid er at jeg ikke kan drikke kullsyre, fordi jeg ikke klarer å slippe ut luften etterpå. Hva skjer med halsbrann og sure oppstøt? ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke kommer til å savne med å være gravid er at jeg ikke kan drikke kullsyre, fordi jeg ikke klarer å slippe ut luften etterpå. Hva skjer med halsbrann og sure oppstøt? ÆSJ!

Her er det ikke noe problem å slippe ut lufta :fnise: Men likevel får jeg fort sure oppstøt av kullsyre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe problem å slippe ut lufta :fnise: Men likevel får jeg fort sure oppstøt av kullsyre :P

Nå blir det faktisk en ramløsa. Føles som maten har satt seg fast og det er et trykk i brystet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkluderer med at det var bolla fra deli deluca som gjorde meg ille i går :P

---

Snakket med sjefen min om kickoff også, spurte han om det var forventet at jeg skulle bli med. Med tanke på at mye av det faglige der er for det neste året, når jeg ikke er der, så var det ikke det. Samt at situasjonen min også tilsa at jeg ikke kom til å bli med! :P da slapp jeg! Hihi

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...