Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Har endelig fått vært og badet i terapibassenget i dag. Utrolig deilig for kroppen :) blir utrolig sliten av bading!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har endelig fått vært og badet i terapibassenget i dag. Utrolig deilig for kroppen :) blir utrolig sliten av bading!

Høres herlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut!

Hørtes skikkelig herlig ut! :) jeg begynner på gravidsvømming neste uke! Tror det blir fint! :)

Deilig ja! Måtte sove litt da vi kom hjem, hehe. Anbefales dog og ikke ta i for mye. Symfysevondten min har nådd toppen i dag, for å si det slik :sjokkert: Ikke reagerte jeg slik på klor som jeg har gjort tidligere heller, det er en god ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ekstremt dårlig plass på vårt soverom og jeg er litt usikker på hvor lillemor skal sove. Vi har fått en leandervugge vi mest sannsynlig monterer i stua vår. Har ikke målt den, men vil tro at den blir for høy i forhold til å ha den siden av vår seng. Vil jo gjerne se ned eller rett på babyen, uten å måtte reise meg opp, fordi den henger litt høyt over gulvet i forhold til vår seng.

Hvilke løsning går dere for på soverommet? Dere med dårlig plass :) Har vi sprinkelseng så vil den blokkere halve garderoben vår :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. Dårlig plass har vi valgt og ha vuggen til troll som soveplass frem til hun flytter på eget rom :) den er jo smal og ganske kort, så da tar det ikke opp sååå mye plass. I tillegg kan jo vuggefunksjonen låses også har den hjul så vi kan flytte på den etter behov :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga. Dårlig plass har vi valgt og ha vuggen til troll som soveplass frem til hun flytter på eget rom :) den er jo smal og ganske kort, så da tar det ikke opp sååå mye plass. I tillegg kan jo vuggefunksjonen låses også har den hjul så vi kan flytte på den etter behov :Nikke:

Smart! Den var fin - ganske smal også - me like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart! Den var fin - ganske smal også - me like!

Ja, vi kjøpte den med engang vi så den uten et snev av tvil :fnise: Fungerer veldig fint ved siden senga og tror vi kommer til å bli veldig fornøyde :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt en vugge som skal stå ved siden av senga vår. Den kommer til å blokkere min del av garderobeskapet men får gjort lite med det gitt.. Men det er jo bare inntil hun flytter inn på sitt eget rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha sprinkelseng inntil senga vår, men gubben må klatre litt for å komme inn og ut av senga :P Vet ikke om vi får opp skuffene i kommoden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vei hjem i går snakket jeg og H om at vi MÅ vaske badet, fordi det er ganske lenge siden sist. Det vil si, jeg snakker om at VI skal, men i realiteten er det jo han som skal gjøre det. Vi ble enige om å gjøre det i dag. Da vi kom inn døra ser vi at svigers har vært innom (Vi bor jo 2 meter fra de.) De har renset rørene på kjøkken og bad samt vasket HELE badet! :biggrin::bolledeig::hoppendeglad:

Hurra x 3! Da slapp vi det! :hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så deilig! Vårt bad trenger også rundvask. Tar jo vask, gulv og do ca en gang i uken, men glemmer helt av vegger, baderomsinnredning og sånt. :)

Får nytt badekar/dusj om en ukes tid da, så blir nok litt vasking da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha sprinkelseng inntil senga vår, men gubben må klatre litt for å komme inn og ut av senga :P Vet ikke om vi får opp skuffene i kommoden, da.

Ah, samme problem som oss. Tror vi har ca. 80 cm fra senga vår til garderobeskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...