Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

malicious

Anbefalte innlegg

Ååå, fine appelsinen!!! :rodme: Moro hvordan vi får forskjellige navn på de små, hehe. Her går det i "bønna" etter at h*n var på det stadiet.

Jeg våkner minst 2 ganger hver natt fordi jeg må tisse, selv de dagene hvor jeg har unngått å drikke noe den siste halvannen timen før jeg legger meg. Så jeg har gitt opp den teknikken, haha :P Håper det blir bedre utover høsten, når det blir kaldere ute og vi alle er lenger på vei!

JA! Nå vil jeg si: Amen Sistah! hahah! Jeg må slutte å drikke etter et klokkeslett tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen bare: Hæ, vil du ikke ha sex?

Jeg: Nei, har tatt innvendig UL, har fått nok.

Hahaha!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt sikker på at appelsinen kommer til å dø. Siden etter UL så har jeg vært øm i livmorsområdet, i korsryggen og i lysken. Litt sånn lette menssmerter / murringer. Er det farlig? Jeg er jo helt overbevist om at det er det! Herregud, så dramatisk alt blir når ting er nytt! :(:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig strekk i nedre mageregion hele veien, jeg, med litt opp og ned i styrken. Jeg tror du kan ta det helt med ro :)

Skjønner at det er skummelt når du ikke er vant til det, da. Håper det bare er det! :klem:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+1

Bekkenet krangler, hormonene har tatt en annen vending (svinger plutselig), litt stikking i magen, tisser hele tiden, sover dårlig. Ikke fullt så ømme pupper lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld holder jeg meg våken litt lengre, så jeg er trøtt når jeg legger meg. I natt skal jeg sove godt!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan :) Her gjesper jeg noe enormt nå, så tror nesten jeg må krype
til korset/senga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov jeg godt! Sov oppe hos svigers med vindu på vidt gap. Kun oppe en gang i natt også. Hurra!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt sikker på at appelsinen kommer til å dø. Siden etter UL så har jeg vært øm i livmorsområdet, i korsryggen og i lysken. Litt sånn lette menssmerter / murringer. Er det farlig? Jeg er jo helt overbevist om at det er det! Herregud, så dramatisk alt blir når ting er nytt! :(:bond:

Husk at du nettopp hadde hatt et ul-apparat skjøvet langt opp i hønemor a ;):fnise: Når jeg hadde innvendig ul hadde jeg den følelsen der i nesten to dager og jeg er ikke gravid engang! Så går nok helt fint :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du nettopp hadde hatt et ul-apparat skjøvet langt opp i hønemor a ;):fnise: Når jeg hadde innvendig ul hadde jeg den følelsen der i nesten to dager og jeg er ikke gravid engang! Så går nok helt fint :nigo:

Tror jeg også! Bare så lenge siden jeg har følt det sånn. Er heldigvis kun hvitt som kommer i trusa, så vi koser oss med deeeet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag våknet jeg uthvilt i godt og kaldt rom! Jeg og typen bestemte oss for å ta frokosten ute, så vi dro på Egon (ikke mange steder å velge mellom akkurat her) - etterpå dro på en tur på storsenteret som er i nærheten og jeg kjøpte "På vei" av Gro Nylander. Gleder meg til å lese. <3

Nå blir det noen timer sitting. Bekkenet fikk litt nok av turen, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også! Bare så lenge siden jeg har følt det sånn. Er heldigvis kun hvitt som kommer i trusa, så vi koser oss med deeeet! :P

:tommelopp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Dere koser dere med det hvite som kommer i trusa? Jaja, folk har jo så mange forskjellige hobbier nå til dags!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klo: Dere koser dere med det hvite som kommer i trusa? Jaja, folk har jo så mange forskjellige hobbier nå til dags!

Hahaha.. Ikke sånn daaaaaa! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp kl. 10 - måtte sove litt klokka 12. Omg! Håper ikke trøttheten kommer NÅ!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...