malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #481 Del Skrevet 1. august 2014 Ååå, fine appelsinen!!! Moro hvordan vi får forskjellige navn på de små, hehe. Her går det i "bønna" etter at h*n var på det stadiet. Jeg våkner minst 2 ganger hver natt fordi jeg må tisse, selv de dagene hvor jeg har unngått å drikke noe den siste halvannen timen før jeg legger meg. Så jeg har gitt opp den teknikken, haha Håper det blir bedre utover høsten, når det blir kaldere ute og vi alle er lenger på vei! JA! Nå vil jeg si: Amen Sistah! hahah! Jeg må slutte å drikke etter et klokkeslett tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #482 Del Skrevet 1. august 2014 hahahhaa ordet "tisse" er nå ødelagt hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #483 Del Skrevet 1. august 2014 Typen bare: Hæ, vil du ikke ha sex? Jeg: Nei, har tatt innvendig UL, har fått nok. Hahaha! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #484 Del Skrevet 1. august 2014 Nå er jeg helt sikker på at appelsinen kommer til å dø. Siden etter UL så har jeg vært øm i livmorsområdet, i korsryggen og i lysken. Litt sånn lette menssmerter / murringer. Er det farlig? Jeg er jo helt overbevist om at det er det! Herregud, så dramatisk alt blir når ting er nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. august 2014 #485 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Jeg har skikkelig strekk i nedre mageregion hele veien, jeg, med litt opp og ned i styrken. Jeg tror du kan ta det helt med ro Skjønner at det er skummelt når du ikke er vant til det, da. Håper det bare er det! Endret 1. august 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. august 2014 #486 Del Skrevet 1. august 2014 Fine nøtta di Alt er nok i orden <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #487 Del Skrevet 1. august 2014 10+1 Bekkenet krangler, hormonene har tatt en annen vending (svinger plutselig), litt stikking i magen, tisser hele tiden, sover dårlig. Ikke fullt så ømme pupper lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. august 2014 Forfatter #488 Del Skrevet 1. august 2014 I kveld holder jeg meg våken litt lengre, så jeg er trøtt når jeg legger meg. I natt skal jeg sove godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. august 2014 #489 Del Skrevet 1. august 2014 Høres ut som en god plan Her gjesper jeg noe enormt nå, så tror nesten jeg må krype til korset/senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. august 2014 Forfatter #490 Del Skrevet 2. august 2014 I natt sov jeg godt! Sov oppe hos svigers med vindu på vidt gap. Kun oppe en gang i natt også. Hurra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. august 2014 #491 Del Skrevet 2. august 2014 Jippiiii for god søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. august 2014 #492 Del Skrevet 2. august 2014 Nå er jeg helt sikker på at appelsinen kommer til å dø. Siden etter UL så har jeg vært øm i livmorsområdet, i korsryggen og i lysken. Litt sånn lette menssmerter / murringer. Er det farlig? Jeg er jo helt overbevist om at det er det! Herregud, så dramatisk alt blir når ting er nytt! Husk at du nettopp hadde hatt et ul-apparat skjøvet langt opp i hønemor a Når jeg hadde innvendig ul hadde jeg den følelsen der i nesten to dager og jeg er ikke gravid engang! Så går nok helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. august 2014 Forfatter #493 Del Skrevet 2. august 2014 Husk at du nettopp hadde hatt et ul-apparat skjøvet langt opp i hønemor a Når jeg hadde innvendig ul hadde jeg den følelsen der i nesten to dager og jeg er ikke gravid engang! Så går nok helt fint Tror jeg også! Bare så lenge siden jeg har følt det sånn. Er heldigvis kun hvitt som kommer i trusa, så vi koser oss med deeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. august 2014 Forfatter #494 Del Skrevet 2. august 2014 I dag våknet jeg uthvilt i godt og kaldt rom! Jeg og typen bestemte oss for å ta frokosten ute, så vi dro på Egon (ikke mange steder å velge mellom akkurat her) - etterpå dro på en tur på storsenteret som er i nærheten og jeg kjøpte "På vei" av Gro Nylander. Gleder meg til å lese. <3 Nå blir det noen timer sitting. Bekkenet fikk litt nok av turen, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 2. august 2014 #495 Del Skrevet 2. august 2014 Tror jeg også! Bare så lenge siden jeg har følt det sånn. Er heldigvis kun hvitt som kommer i trusa, så vi koser oss med deeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. august 2014 #496 Del Skrevet 2. august 2014 Tror jeg også! Bare så lenge siden jeg har følt det sånn. Er heldigvis kun hvitt som kommer i trusa, så vi koser oss med deeeet! Dere koser dere med det hvite som kommer i trusa? Jaja, folk har jo så mange forskjellige hobbier nå til dags! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. august 2014 Forfatter #497 Del Skrevet 2. august 2014 Dere koser dere med det hvite som kommer i trusa? Jaja, folk har jo så mange forskjellige hobbier nå til dags! Hahaha.. Ikke sånn daaaaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. august 2014 Forfatter #498 Del Skrevet 3. august 2014 Stod opp kl. 10 - måtte sove litt klokka 12. Omg! Håper ikke trøttheten kommer NÅ!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. august 2014 Forfatter #499 Del Skrevet 4. august 2014 Jippiii! Fått fødeplass på ABC-klinikken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. august 2014 #500 Del Skrevet 4. august 2014 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå